Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystäväni on laiska ja syyttää siitä sairautta

Vierailija
21.12.2017 |

Pyysin hyvää ystävääni kanssani kaupoille huomenna, kuten usein muulloinkin käymme kaupassa yhdessä. Ystäväni kieltäytyi ja vetosi siihen, että kaupassa on liikaa ihmisiä, eikä hän halua lähteä. No eipä sinne kukaan muukaan halua mennä, mutta pakko on. Hän on kertonut minulle ongelmistaan joskus, mutta varsinkin tässä tilanteessa tuntuu että hän käyttää "sairauttaan" tekosyynä. Ihan yhtälailla minua vituttaa mennä sinne ihmistungokseen, mutta eipä ole diagnoosia jonka taakse piiloutua. Olen muutenkin lukenut tuosta kyseisestä taudista ja se tuntuu niin keksityltä, miten ihminen voi muka pelätä toisia ihmisiä..? Pitäisikö minun nyt kehottaa ystävää vaan ottamaan itseään niskasta kiinni vai mitä tässä tilanteessa voi tehdä muuta kun suuttua?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vain meinasin jos ystäväni haluaa nähdä tämän pelin eteenpäin on hänen vuoro

Vierailija
42/48 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te olette oikeassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla jo ja mene sinne kauppaan. 

Vierailija
44/48 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppaan vaan

Vierailija
45/48 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, kiitos paljon viesteistä. Ymmärrän olevani väärässä, vaikka en silti ehkä ymmärrä

Vierailija
46/48 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, hyvinkin voi olla, te hyväksytte eteenpäin menon, te hyväksytte tämän

Vierailija
47/48 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, suuttuminenhan siinä auttaa. :D Toivottavasti sinä sairastut tulevaisuudessa samaan sairauteen, näin saadaan vastaus tähänkin kysymykseen.

Vierailija
48/48 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sulle diagnoosi: läheisriippuvainen. Olet vähän epäterveellä tavalla riippuvainen ystävästäsi shoppailukaverina. Tai sitten vain ketuttaa, kun toinen uskaltaa sanoa sinulle "ei", eikä katso velvollisuudekseen käydä kaupassa tilanteessa, josta ei pidä. Vähän huvittavaa, että itse koet sen epämiellyttävyydestä huolimatta sellaiseksi. Ei ole ystäväsi vika, että et ajoissa tehnyt jouluostoksiasi.