Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehellä tunteita mua kohtaan?

Tuuli
21.12.2017 |

Tunnen yhden tosi mukavan miehen. Erittäin fiksu, luova, persoonallinen. Meillä on sama mielenkiinnon kohde (harrastus) ja ollaan vaihdeltu harvakseltaan viestejä siihen aiheeseen liittyen. Oon ajatellut, että me sovittaisiin ehkä hyvin yhteen. Mutta molemmat on varattuja, ja korkealla moraalilla varustettuja.

Mies on laittanut mulle myös kuvia autoistaan, josta jo ajattelin että miksi laittaa mulle... vähän niin kuin alkukantainen tapa kertoa itsestään miehenä ja varallisuudestaan...? Kehuin autoja. ...Ja sitten nyt laittoi kuvan myös talostaan... Tulkitsen, että tämä on hänen hienovarainen viestinsä, että hänellä on tunteita mua kohtaan, mutta ei halua alkaa mitään juttua pyörittämään. Eikä sanomaan suoraan niin, että joku voisi sanoa että on toiminut väärin (jos saisi tietää vaikka vahingossakin). Tiedän, että hänellä ja vaimollaan ei mene mitenkään erityisen hyvin, ovat tosi erilaiset ihmiset ja eri mielenkiinnon kohteet.

Kommentteja? Miten tulkitsette? En aio alkaa viemään asiaa mitenkään eteenpäin, mutta lämmittää tunne, että jos hän tosiaan pitää musta.

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua täällä vielä. Tarkennan: kun on laittanut kuvia, niissä on ollut joku pointti, tyyliin tähän autoon laitoin tällaisen jutun ja nyt teen talooni tämmöistä. Muuttaako asiaa mitenkään? Me ei olla tekemisissä normaalielämässä, ainoastaan Facebookissa. Kerran vuodessa saatetaan nähdä. Joten miksi haluaa mulle laittaa...? Kyllä mä sen sisimmässäni tiedän: kokee mun kanssa erityistä yhteyttä. /Ap

Vierailija
62/78 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Ap täällä vielä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua täällä vielä. Tarkennan: kun on laittanut kuvia, niissä on ollut joku pointti, tyyliin tähän autoon laitoin tällaisen jutun ja nyt teen talooni tämmöistä. Muuttaako asiaa mitenkään? Me ei olla tekemisissä normaalielämässä, ainoastaan Facebookissa. Kerran vuodessa saatetaan nähdä. Joten miksi haluaa mulle laittaa...? Kyllä mä sen sisimmässäni tiedän: kokee mun kanssa erityistä yhteyttä. /Ap

Olen pahoillani ap, että elämäsi on noin tyhjää vielä nelikppisenäkin :(. Nyt olisi hyvä aika miettiä mitä elämältä haluat ja alkaa hankkia jotain sisältöä siihen.

Vierailija
64/78 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt alkaa jo pieni trolli haista tässä, hyvin sä vedit.

Vierailija
65/78 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta joka sana. /ap

Vierailija
66/78 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani ap, että elämäsi on noin tyhjää vielä nelikppisenäkin :(. Nyt olisi hyvä aika miettiä mitä elämältä haluat ja alkaa hankkia jotain sisältöä siihen.

Ei ole tyhjää elämä. Silti lämmittää mieltä ajatus siitä että jos tuollainen mies kokisi mut tärkeäksi. /ap

Vierailija
67/78 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu että te ette ymmärrä. Kun on sitoutunut avioliittoonsa kuten tämä mies, niin ei voi alkaa lähetellä avoimen romanttisia viestejä toiselle naiselle. Mutta mitä voi just ja just tehdä on lähetellä jotain kuvia omaan elämäänsä liittyen, tykkäillä facessa jne.

Ei ole lapsellinen tms., akateeminen menestynyt, syvällinen mies on kyseessä.

Ymmärrättekö? /ap

Ymmärrätkö sä, että ei merkkaa yhtään mitään että mies lähettelee kuvia autosta ja talosta! Sä vaa haluat näin ajatella, mutta totuus on ei se välitä susta. Usko pois... Kysy vaikka tältä mieheltä lyödään vaikka vetoa vastaa kysymykseesi ei tarkoittanut mitään kuvien lähettelyllä eli herää todellisuuteen

No sä et ymmärrä tätä dynamiikkaa... Ei se tietenkään voisi avoimesti kertoa. Ei se ole perhettään jättämässä ja mainettaan pilaamassa. /ap

Vierailija
68/78 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myönnän että tuo "muuttaako asiaa mitenkään" oli naiivisti sanottu. Mutta pääpointtini oli tuossa viestissä että ei olla normaalisti tekemisissä joten miksi mulle... Toivoisin että ketjuun löytäisi joku jolla on jotain yhtymäkohtaa tällaiseen.

Vierailija
69/78 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä miehestä vielä: on tosi kiireinen ja asiakeskeinen. Ei mikään ihmissuhteisiin suuntautunut. Niin sellaiselta mieheltä on musta vielä erikoisempaa että lähettää mitään "random"-kuvia varatulle naiselle, jonka kanssa ei ole normaalisti tekemisissä. Siis kyllä me yhteisen mielenkiinnon kohteen kautta ollaan viestitekemisissä välillä, mutta ei muuten.

Tiedän että hän ei saa vaimoltaan arvostusta hänelle tärkeässä asiassa. Minulta taas saa. (Liittyy tähän meidän harrastukseen.)

Mulle on muuten toinenkin uskova mies laittanut "random"-kuvan: itsestään soittamassa rumpuja. Kahdesti! Ollaan nuoruudenystäviä/tuttuja. Mies nykyään KD:n kunnallispolitikko, muuta sen siitä tiedäkään. Ei meidän alueella. Ja sitten laittaa mulle itsestään kuvia soittamassa rumpuja!! Niihin en edes vastannut, tuntui niin oudolta ja moukkamaiselta.

En kaipaa mitään moraalista näkökulmaa vaan psykologista. /ap

Vierailija
70/78 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoinhan etten aio viedä asia mitenkään eteenpäin. Haluaisin vain tulkita tätä miehen käytöstä oikein. Minusta, JOS oikein tulkitsen, niin aika ihana HIENOVARAINEN tapa kertoa että tykkää musta, mutta ei aio puhua asiasta suoraan tms.

Vai miten tulkitsette?? /ap

Siis ihana, hienovarainen tapa laittaa kuvia autostaan, heh heh. Oot ilmiselvä provo. Lopeta jo.

Vierailija
71/78 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet joko trolli tai melkoisen tyhmä tapaus. Mies lähettelee kuvia autoistaan, rummuistaan, talostaan. Ei ole mitenkään susta kiinnostunut kun näyttäisi olevan melkoinen materialisti. Herää jo!

Vierailija
72/78 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ehkä uskovat voi sitten ymmärtää, jos ei muut, että ihan oikeasti ei meidän keskuudessa ole tapana että varatut lähettelee toisilleen mitään randomkuvia. Ainakaan meissä nelikymppisissä, nuorissa ehkä. Saisinko joltakin uskovalta tähän aamenen :)  /ap

Vierailija
73/78 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet joko trolli tai melkoisen tyhmä tapaus. Mies lähettelee kuvia autoistaan, rummuistaan, talostaan. Ei ole mitenkään susta kiinnostunut kun näyttäisi olevan melkoinen materialisti. Herää jo!

No tiedän kyllä etten ole trolli enkä tyhmä.

...Pitäiskö oikeesti koittaa kepillä  jäätä ja puhua miehen kanssa avoimesti... mitähän siitäkin tulisi. Voisin osoittaa teidän "asiantuntemuksen" vääräksi :D

/ap

Vierailija
74/78 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen, joka ei halua toimia epämoraalisesti? Haluaa sanoa olla sanomatta? :)

Olemme vakaumuksellisia kristittyjä.

ap

Haluaa sanoa että on GAY

Vierailija
75/78 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen, joka ei halua toimia epämoraalisesti? Haluaa sanoa olla sanomatta? :)

Olemme vakaumuksellisia kristittyjä.

ap

Haluaa sanoa että on GAY

HEH-HEH. /ap

Vierailija
76/78 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin suoraan. :D Kerro sitten meille!

Vierailija
77/78 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti pieni muna, kun esittelee pelkästään materiaa.

Vierailija
78/78 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...ehkä uskovat voi sitten ymmärtää, jos ei muut, että ihan oikeasti ei meidän keskuudessa ole tapana että varatut lähettelee toisilleen mitään randomkuvia. Ainakaan meissä nelikymppisissä, nuorissa ehkä. Saisinko joltakin uskovalta tähän aamenen :)  /ap

Saat uskovalta kommentin:

Tuollaisten ajatusten helliminen on väärin. Ei ole kysymys vain siitä mitä teet, vaan myös siitä, mitä ajattelet. Muistanet, mitä Raamatussa kehotettiin tekemään silmälle, joka viettelee tai kädelle.

On totta, ettei uskovien parissa ole tapana varattujen pitää kovin paljon yhteyttä toiseen sukupuoleen kaverimeiningillä. Keksitkö mitään syytä tähän?