Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehellä tunteita mua kohtaan?

Tuuli
21.12.2017 |

Tunnen yhden tosi mukavan miehen. Erittäin fiksu, luova, persoonallinen. Meillä on sama mielenkiinnon kohde (harrastus) ja ollaan vaihdeltu harvakseltaan viestejä siihen aiheeseen liittyen. Oon ajatellut, että me sovittaisiin ehkä hyvin yhteen. Mutta molemmat on varattuja, ja korkealla moraalilla varustettuja.

Mies on laittanut mulle myös kuvia autoistaan, josta jo ajattelin että miksi laittaa mulle... vähän niin kuin alkukantainen tapa kertoa itsestään miehenä ja varallisuudestaan...? Kehuin autoja. ...Ja sitten nyt laittoi kuvan myös talostaan... Tulkitsen, että tämä on hänen hienovarainen viestinsä, että hänellä on tunteita mua kohtaan, mutta ei halua alkaa mitään juttua pyörittämään. Eikä sanomaan suoraan niin, että joku voisi sanoa että on toiminut väärin (jos saisi tietää vaikka vahingossakin). Tiedän, että hänellä ja vaimollaan ei mene mitenkään erityisen hyvin, ovat tosi erilaiset ihmiset ja eri mielenkiinnon kohteet.

Kommentteja? Miten tulkitsette? En aio alkaa viemään asiaa mitenkään eteenpäin, mutta lämmittää tunne, että jos hän tosiaan pitää musta.

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette kristillisen vakaumuksen omaavia, niin miksi itse ja miksi sen miehen pitäisi olla kiinnostunut muulla tavoin kuin kaverina?

Tähän vakaumukseenhan käsittääkseni kuuluu olla uskollinen.

Autojen ja talojen kuvista päättelisin,, että haluaa vai yleisesti näyttää elämäänsä.

Tai toinen viesti saattaa olla, että hän näyttää elämänsä olevan kunnossa ja ei sitä halua heiluttaa.

Romantiikkaa noissa en näe itse, mutta ihmiset on erilaisia.

Vierailija
22/78 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä tulkitse auton kuvien lähettämistä tykkäämisenä. Siis rahallako kehuu vai mitä? Joku joskus on mullekin mainostanut ulkomaanmatkojaan yms. ja "Arvaa kuka ne maksoi?" vihjailuja, kun oli käynyt exänsä kanssa jossain. Tai sitten ne tyypit jotka profiilissaan jo mainitsee millainen talo hänellä olisi tarjolla ja mitä hän voisi ostaa mulle (siis kenelle tahansa naiselle joka profiilia lukee). Ällöttävää. Mitä kiinnostusta se on? Lähinnä että kun ei ole mitään muuta tarjota niin raha. Ja kuka vaan nainen käy. Varatun ollessa kyseessä seksiseura lienee haussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen, joka ei halua toimia epämoraalisesti? Haluaa sanoa olla sanomatta? :)

Olemme vakaumuksellisia kristittyjä.

ap

Siitä että mies lähettää naiselle kuvia autostaan ja talostaan voi päätellä että hän tykkää autostaan ja talostaan. (ja haluaa vähän brassailla niillä)

Siitä ei voi minkään mutkan kautta vetää ainuttakaan johtopäätöstä sen suhteen mistä muusta mies tykkää.

Oli sitten uskovainen tai ei, jokaisen miehen tapa viestittää on samanlainen: yksinkertainen ja suoraviivainen.

Siinä EI OLE mitään piilomerkityksiä.

Koska miehet eivät niitä ymmärrä.

Eivät naisen lähettämiä sen paremmin kuin niitä joita itse mahdollisesti lähettävät - eli eivät siis lähetä, mutta heidän käytöstään voidaan TULKITA väärin.

Koska he eivät niitä itse ymmärrä lähettäneensä.

Et ole ensimmäinen etkä takuulla viimeinen nainen joka analysoi miehen jokaisen silmänliikkeenkin, purkaa koko sanallisen ja sanattoman viestiliikenteen atomeiksi toiveissaan löytää merkkejä miehen ihastuksesta/kiinnostuksesta/mistä hyvänsä tunteesta jonka voisi tulkita positiiviseksi.

Ja tähän prosessiin tarvitaan vertaistukea, toinen nainen.

(tai koko lauma, kuten me nyt - eikä siinä mitään, hauskaahan tämä on ;>)

Jos nyt kuitenkin haluat takertua siihen uskomukseen että mies haluaa viestittää kiintymyksestään autonsa ja kotinsa kuvilla, minulla on sinulle ikäviä uutisia:

hän vain teeskentelee olevansa nelikymppinen, oikeasti hän on 11v.

Vierailija
24/78 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa typerältä ja narsistiselta ihmiseltä, joka haluaa vaan leuhkia omaisuudellaan.

Vierailija
25/78 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu että te ette ymmärrä. Kun on sitoutunut avioliittoonsa kuten tämä mies, niin ei voi alkaa lähetellä avoimen romanttisia viestejä toiselle naiselle. Mutta mitä voi just ja just tehdä on lähetellä jotain kuvia omaan elämäänsä liittyen, tykkäillä facessa jne.

Ei ole lapsellinen tms., akateeminen menestynyt, syvällinen mies on kyseessä.

Ymmärrättekö? /ap

Vierailija
26/78 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi Jeesus sentään. Kyllä taitaa muhunkin sitten olla kaikki mun varatut kaverit ihastuneita, kun lähettelevät kuvia elämästään ja joskus jopa kertovat elämästään! Olinpas hölmö kun luulin ihan normaaliksi kanssakäymiseksi.

Vierailija
27/78 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu että te ette ymmärrä. Kun on sitoutunut avioliittoonsa kuten tämä mies, niin ei voi alkaa lähetellä avoimen romanttisia viestejä toiselle naiselle. Mutta mitä voi just ja just tehdä on lähetellä jotain kuvia omaan elämäänsä liittyen, tykkäillä facessa jne.

Ymmärrättekö? /ap

Jos on sitoutunut avioliittoonsa, ei lähettele myöskään "piilotettuja" romanttisia viestejä toiselle naiselle.

Vierailija
28/78 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

*uora poistatti viestini, taisi mennnä tunteisiin :)

Vierailija
29/78 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*uora poistatti viestini, taisi mennnä tunteisiin :)

En poistattanut enkä nähnyt edes viestiäsi. Huomasin vaan että yksi viesti on poistettu. /ap

Vierailija
30/78 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrättekö? /ap

Jos on sitoutunut avioliittoonsa, ei lähettele myöskään "piilotettuja" romanttisia viestejä toiselle naiselle.

Ei lähettelekään jos on 100 % sitoutunut, mutta musta tuntuu ettei ole siis täydellisesti sitoutunut. Koska tunteet. /ap

Vierailija
31/78 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi Jeesus sentään. Kyllä taitaa muhunkin sitten olla kaikki mun varatut kaverit ihastuneita, kun lähettelevät kuvia elämästään ja joskus jopa kertovat elämästään! Olinpas hölmö kun luulin ihan normaaliksi kanssakäymiseksi.

Oot varmaan nuorempi etkä tunne uskovien kulttuuria. Meidän keskuudessa ei kyllä juuri kaveerata kahden kesken, jos ollaan varattuja. Ei siis viesteissäkään. Viestejä laitetaan jos on ASIAA (siis varatut toisilleen).  /ap

Vierailija
32/78 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko oikeesti tykkäämistä että lähettelee autosta ja talosta kuvia? Mitä kuvia lähetit miehelle takaisin?

En usko on kiinnostunut kunhan vaa pelleilee

Ei ole kyllä yhtään pelleilevä mies. Ennemmin vakava.  Mä en ole lähettänyt mitään kuvaa. /ap

Vierailija
33/78 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit yhtään lukenut tätä palstaa niin tietäisit että 99 prossaa miehistä on narsisteja. Löydät kohta itsesi paloiteltuna kenkälaatikosta.

Vierailija
34/78 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieraise suljettuun kämmeneesi, vie se sitten nopeasti nenäsi eteen ja nuuhkaise syvään.

Jos tuoksuu mielenkiintoiselle on miehellä tunteita sinua kohtaan, jos tuoksuu pahalle niin hän haluaa vain seksiä.

M

Vierailija
35/78 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoinhan etten aio viedä asia mitenkään eteenpäin. Haluaisin vain tulkita tätä miehen käytöstä oikein. Minusta, JOS oikein tulkitsen, niin aika ihana HIENOVARAINEN tapa kertoa että tykkää musta, mutta ei aio puhua asiasta suoraan tms.

Vai miten tulkitsette?? /ap

"Hienovarainen"? Vain täydellinen urpo lähettelee kuvia omaisuudestaan ihan riippumatta siitä onko varattu tai sinkku. Ihan kuin olisi ostamassa jotain tuotetta (eli sinua, ap), ja tuolla tavalla latoo varallisuutta tiskiin katsoakseen, että millä hinnalla irtoaa.

Vierailija
36/78 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli käynyt taas tykkäämässä mun Face-päivitystä useamman päivän takaa :)

Myönnän, olen itsekin käynyt tykkäilemässä hänen vanhempia päivityksiä tai kommentteja. Että vähän on mennyt hänellekin epäsuoraa viestiä että tykkään hänestä :) Mutta kukaan ei voi siitä "syyttää" että joku raja olisi ylitetty. /ap

Vierailija
37/78 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

... siis aiemmin, joitakin kuukausia sitten olen käynyt tykkäilemässä... /ap

Vierailija
38/78 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja huom. autot ja talo tosi hienot :) ap

Siis oletkohan sinä ap todellisuudessa itse mies, joka lähettelee kuvia omaisuudestaan ihastukselleen, ja kun vastassa on korkeintaan kohtelias radiohiljaisuus, niin nyt kalastelet täällä mielipiteitä miten muut naiset tulkitsevat käytöksesi?

Kuulostaa joka tapauksessa aivan autistiselta ajattelutavalta, että jollain autojen ja talojen esittelyllä pyritään parisuhteeseen.

Vierailija
39/78 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit yhtään lukenut tätä palstaa niin tietäisit että 99 prossaa miehistä on narsisteja. Löydät kohta itsesi paloiteltuna kenkälaatikosta.

Tällä tyypillä on kyllä hyvä itsetunto ja on hyvin itsenäinen ajattelija, ei kumarra mihinkään suuntaan. Mutta eihän nyt tilastojenkaan valossa narsisteja ole kuin muutama prosentti, haloo. /ap

Vierailija
40/78 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Mulla on vissiin sitten säätöä vähän joka suuntaan. Vai minkälaiseksi kuvailisit normaalia kaverisuhdetta? Tai vaikka sisarussuhdetta? Kuvien lähettely elämästä ei ilmeisesti kuulu niihin.