Miehellä tunteita mua kohtaan?
Tunnen yhden tosi mukavan miehen. Erittäin fiksu, luova, persoonallinen. Meillä on sama mielenkiinnon kohde (harrastus) ja ollaan vaihdeltu harvakseltaan viestejä siihen aiheeseen liittyen. Oon ajatellut, että me sovittaisiin ehkä hyvin yhteen. Mutta molemmat on varattuja, ja korkealla moraalilla varustettuja.
Mies on laittanut mulle myös kuvia autoistaan, josta jo ajattelin että miksi laittaa mulle... vähän niin kuin alkukantainen tapa kertoa itsestään miehenä ja varallisuudestaan...? Kehuin autoja. ...Ja sitten nyt laittoi kuvan myös talostaan... Tulkitsen, että tämä on hänen hienovarainen viestinsä, että hänellä on tunteita mua kohtaan, mutta ei halua alkaa mitään juttua pyörittämään. Eikä sanomaan suoraan niin, että joku voisi sanoa että on toiminut väärin (jos saisi tietää vaikka vahingossakin). Tiedän, että hänellä ja vaimollaan ei mene mitenkään erityisen hyvin, ovat tosi erilaiset ihmiset ja eri mielenkiinnon kohteet.
Kommentteja? Miten tulkitsette? En aio alkaa viemään asiaa mitenkään eteenpäin, mutta lämmittää tunne, että jos hän tosiaan pitää musta.
Kommentit (78)
Pönkittää egoaan. Jättäisin omaan arvoonsa. Jo senkin takia että molemmat ootte varattuja. Hävetkää, pettäjät.
Sanoinhan etten aio viedä asia mitenkään eteenpäin. Haluaisin vain tulkita tätä miehen käytöstä oikein. Minusta, JOS oikein tulkitsen, niin aika ihana HIENOVARAINEN tapa kertoa että tykkää musta, mutta ei aio puhua asiasta suoraan tms.
Vai miten tulkitsette?? /ap
Itelläni on vähän erilaiset tavat osoittaa kiinnostusta/ihastusta kun lähetellä kuvia autosta tai kämpästä :D Mutta no voi kai se jonkun miehen kohdalla sitäkin tarkottaa. Jää vaan mietityttämään että millasen miehen :D
M27
Miehen, joka ei halua toimia epämoraalisesti? Haluaa sanoa olla sanomatta? :)
Olemme vakaumuksellisia kristittyjä.
ap
...tai ei edes ajattele noin kryptisesti, vaan toimii vaan ihan selkärangasta, haluaisi tehdä muhun vaikutuksen noilla saavutuksillaan... haluaa kuulla multa kehuja? Musta toi on söpöä. Ihan aikuisia ollaan, nelikymppisiä. ap
Ja huom. autot ja talo tosi hienot :) ap
Vierailija kirjoitti:
En nyt tiiä onko se octavia kovinkaan hieno.
Vierailija kirjoitti:
...tai ei edes ajattele noin kryptisesti, vaan toimii vaan ihan selkärangasta, haluaisi tehdä muhun vaikutuksen noilla saavutuksillaan... haluaa kuulla multa kehuja? Musta toi on söpöä. Ihan aikuisia ollaan, nelikymppisiä. ap
Ei tulisi kyllä miehenä mieleenkään lähetellä kuvia jostain omaisuudestani ja yrittää sillä saada nainen kiinnostumaan itsestäni.
Vierailija kirjoitti:
Itelläni on vähän erilaiset tavat osoittaa kiinnostusta/ihastusta kun lähetellä kuvia autosta tai kämpästä :D Mutta no voi kai se jonkun miehen kohdalla sitäkin tarkottaa. Jää vaan mietityttämään että millasen miehen :D
M27
Eli miten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M27
Eli miten?
No onhan sulla jo mies. Miten hän osoitti aikoinaan kiinnostusta sinuun.
No varmaan asia on niinkuin tulkitset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M27
Eli miten?
En ole aloittaja :'D ja haluun tietää miten miehet osoittaa kiinnostusta. Kyllä mä kokisin autokuvat kiinnostuksena :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt tiiä onko se octavia kovinkaan hieno.
Autot oikeesti tosi spessut, mutta en ala nyt tarkemmin kertomaan :D ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M27
Eli miten?
Ei ollut mun kysymys. ap
Onko oikeesti tykkäämistä että lähettelee autosta ja talosta kuvia? Mitä kuvia lähetit miehelle takaisin?
En usko on kiinnostunut kunhan vaa pelleilee
Vierailija kirjoitti:
Kunhan ap täytät ensin 16...
Nelikymppisiä ollaan kuten kerroin. ap
Jos olet itse autoharrastaja, niin ymmärtäisin, mutta jos et ole, niin onhan tuo nyt ihan typerää=)) Vai onko se nyt niin, että jos miehellä on hieno auto, se on jotenkin mielestäsi merkittävä asia parisuhteen kannalta, tai ainakin kiinnostusta selvästi lisäävä seikka? Että jos olisit vapaa, niin lähestymistapa "Tykkään susta, tässä on mun auto, eiks oo hieno?" ois tehokas?
Mitä sinä miehellä, kun sulla kerran on jo.