Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen: suuttuisitko jos puolituttu mies antaisi sinulle treffeillä joululahjaksi Lidlin hajuveden ja suklaarasian?

Vierailija
21.12.2017 |

Syynä oma heikko taloustilanne työttömyyden, intin tai opintojen vuoksi. Kun ei ole kertakaikkiaan varaa kalliimpiin juttuihin mutta haluaisin näyttää että välitän sinusta.

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suuttuisi, mutta ihmettelisin kovasti ja tähän jos mihinkään sopii se kuuluisa myötähäpeä. Valitettavasti tulisi sellainen tunne, jos joku mies minulle Lidlin hajuvettä antaisi. Käytä rahasi ruusukimppuun, se on romanttista ja kertoo naiselle että välität hänestä erityisellä tavalla!

Miten maailmanlaajuisesti yleisimmin naisille annettu lahja kertoo, että välität hänestä erityisellä tavalla? 

Vierailija
62/81 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä lidlin halpaa konvehtia toisi niin miettisin vaan että miksi vihaa minua. Sitä ostetaan vain henkilöille joista ei yhtään välitä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ihan Fazerin joulusuklaalevy olis kiva, helppo kuljettaa mukanakin toisin kuin isoa kukkaa. Tai joku muu pieni paketti esim. Lindtlin lindor pussi.

Vierailija
64/81 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suuttuisi, mutta tietenkin tulkitsisin että mies joko on yksinkertainen (siis oikeasti lapsen tasolla) tai sitten ei arvosta minua yhtään. Onhan se kaikkien tiedossa, että Lidl on halpakauppa. Vaikka siellä myytäisiin mitä luksustuotetta, siitä tulee halpa jos sitä myydään Lidlissä. Totta kai mies viestittäisi jotain sillä, että ostaa lahjan juuri sieltä.

Vierailija
65/81 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samalla rahalla saat ruusukimpun.

Mulle (nainen 43v.) ruusukimppu olisi totaalinen pettymys, nimittäin tuosta tietää ettei lahjaa ole yhtään ajateltu. Aina se iankaikkinen ruusu(kimppu) ja vielä joku Pirkka! Hieman enemmän mielikuvitusta noihin kukkiin myös, vaikkapa sitten näin joulun alla joulutähti (mini tai normikokoinen) tai tulilatva. Hyasintin tuoksu jakaa mielipiteitä, niin sitä en veisi lahjaksi kenellekään.

Ottaisin mieluummin ap:n esittämän paketin kuin ruusun, joita inhoan.

Vierailija
66/81 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei mä tarttis mitään joululahjaa.

Vierailija
67/81 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samalla rahalla saat ruusukimpun.

Mulle (nainen 43v.) ruusukimppu olisi totaalinen pettymys, nimittäin tuosta tietää ettei lahjaa ole yhtään ajateltu. Aina se iankaikkinen ruusu(kimppu) ja vielä joku Pirkka! Hieman enemmän mielikuvitusta noihin kukkiin myös, vaikkapa sitten näin joulun alla joulutähti (mini tai normikokoinen) tai tulilatva. Hyasintin tuoksu jakaa mielipiteitä, niin sitä en veisi lahjaksi kenellekään.

Ottaisin mieluummin ap:n esittämän paketin kuin ruusun, joita inhoan.

Minä taas pidän ruusuista kaikkein eniten.

Vierailija
68/81 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En suuttuisi, mutta ihmettelisin kovasti ja tähän jos mihinkään sopii se kuuluisa myötähäpeä. Valitettavasti tulisi sellainen tunne, jos joku mies minulle Lidlin hajuvettä antaisi. Käytä rahasi ruusukimppuun, se on romanttista ja kertoo naiselle että välität hänestä erityisellä tavalla!

Miten maailmanlaajuisesti yleisimmin naisille annettu lahja kertoo, että välität hänestä erityisellä tavalla? 

No ehkä siten, että ruusukimppu (erityisesti punainen) annetaan mieheltä naiselle romanttisen kiinnostuksen osoituksena. Toki muustakin syystä, mutta tuollaiseen lahjaan liittyy varmaan sormuksen jälkeen eniten symboliikkaa.

Vierailija
69/81 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuvesi lahjana on aika hankala, vaikka olisi "kalliimpaakin merkkiä". Ennemmin kukkasia. Kiitos tämän ketjun ostan itselleni huomenna joulutähden, jos kaupasta vielä löytyy. :)

Vierailija
70/81 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miten kertoo, mutta kun ap kysyi, että "Nainen: suuttuisitko jos puolituttu mies antaisi sinulle treffeillä joululahjaksi...", niin toi oli mun vastaus hänen kysymykseensä. :D Meitähän on niin monenlaisia, että ap on varmasti aika helisemässä nyt näiden vastausten kanssa. Toisen mielestä Lidl-hajuvesi on hyvä, toinen ehdottaa suklaata, kolmas kukkia ja neljäs mitälie. Yksi tykkää yhdestä, toinen toisesta, näin se vaan on!

Vierailija
71/81 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syynä oma heikko taloustilanne työttömyyden, intin tai opintojen vuoksi. Kun ei ole kertakaikkiaan varaa kalliimpiin juttuihin mutta haluaisin näyttää että välitän sinusta.

Minä en ainakana suuttuisi :-) Käytän Lidlin tuotteita muutenkin paljon, joten ottaisin sellaisia mieluummin lahjaksi kuin jotakin, mitä käytän erittäin harvoin. Tällaiset erikoisuudet ostaisin mieluummin itse. 

Vierailija
72/81 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vaivaa näkemällä saa hyvän lahjan vaikka ilmaiseksi. Mieluummin se, kuin joku halpistuote.

Vierailija
73/81 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lahjassa ole tärkeintä hinta, vaan se, että siinä on mietitty sitä mistä lahjan saaja aidosti ilahtuu. Hajuvesi on niin henkilökohtainen tuote, ettei sellaista kannata toisen puolesta valita ennen kuin tunnetaan todella hyvin ja toisen mieltymykset/kosmetiikankankäyttötavat/mahdolliset allergiat ovat varmasti selvillä.

Vierailija
74/81 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin vasta nyt aloituksen kunnolla. Puolituttu - treffit - joululahja. Epäloogisuus viittaa Porvooseen. Lisäksi tunteita herättävä ja provosoiva "suuttuisitko?"-kysymys. Kyllä, provo.

Vierailija
75/81 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ehkä siten, että ruusukimppu (erityisesti punainen) annetaan mieheltä naiselle romanttisen kiinnostuksen osoituksena. Toki muustakin syystä, mutta tuollaiseen lahjaan liittyy varmaan sormuksen jälkeen eniten symboliikkaa.

Eiköhän persoonallinen lahja ole paljon enemmän häntä huomioiva kuin kukkapuska, joka on varma valinta, kun ei tiedä yhtään mitä naiselle antaisi. Jotkut naiset pitävät kukkien saamista aika kiusallisena, etenkin jos treffit ovat julkisella paikalla. 

Vierailija
76/81 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta naisena paras lahja olisi Sinun kauniit ja aidosti välittävät sanat. Kerro, mitä tunnet, kerro että välität- se lämmittää enemmän kuin mikään arvotavara koskaan. Aitoa rakkautta ei osteta tai vaikuteta rahalla, lahjoilla tmv. Aito rakkaus on epämateriaalista hyvää, se että ajattelee rakkasn parasta, epäitsekkäästi. Aidossa rakkaudessa yksi suudelma ja katse on tärkeämpää kuin tuhannet timantit tai kukat.

Vierailija
77/81 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suuttuisi, mutta olisi viimeinen tapaaminen, jos saisin Lidlistä ostetun lahjan. Se olisi merkki siitä,ettei mies tunne minua ollenkaan. EI HALPAKAUPASTA LAHJAA! En osta sieltä mitään. Enkä tapaisi miestä joka on niin vähävarainen. En ole koskaan tapaillut.

Vierailija
78/81 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, en osta hajuvettä mutta ostan paljon suklaata sekä kirjoitan kirjeen.

Vierailija
79/81 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitän teitä neuvoista koko sydämestäni! Olemme nyt menossa treffeille eli antamani lahja ei suututtanut naista, johon olen ihastunut. Hän arvannee taloudellisen tilanteeni eikä hyljeksi minua sen vuoksi.

Ostin sitä suklaata ja kirjoitin hänelle joulukirjeen, jossa kerroin vilpittömästi mitä ajatuksia hänen läsnäolonsa herättää minussa. Jätin kertomatta mitä kaikkea haluaisin tehdä hänen kanssaan koska kirjeestä olisi voinut tulla ehkä ahdistava. Pyysin kuitenkin häntä laittamaan tekstarin jos halusi lähteä kanssani tänään kahveille ja hän laittoi tekstarin.

Vierailija
80/81 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en välitä hajuvesistä. Mä ilahtuisin kyl suklaakonvehtirasiasta ja joulutähdestä. Oikeestaan en muuta haluiskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi