Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen: suuttuisitko jos puolituttu mies antaisi sinulle treffeillä joululahjaksi Lidlin hajuveden ja suklaarasian?

Vierailija
21.12.2017 |

Syynä oma heikko taloustilanne työttömyyden, intin tai opintojen vuoksi. Kun ei ole kertakaikkiaan varaa kalliimpiin juttuihin mutta haluaisin näyttää että välitän sinusta.

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi puolitutulle naiselle pitäisi antaa kallis lahja tai ylipäänsä mitään lahjaa? 

Vierailija
42/81 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin haluan sanoa aloittajalle, että hän on ihana! Itse tuntisin hellän läikähdyksen näin kauniista eleestä. Toiseksi komppaan monia muita; hajuvesi on vähän hazardi lahja jos haluaa pelata varman päälle. Kukat tai suklaa ovat varmemmat, ja välittävät kyllä haluamasi, ilahduttamisenhalun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surraava laite, se on kova sana tänä jouluna naaraiden keskuudessa.

Nimim. Pikkulinnut lauloivat

Sähköhammasharja?

Minulla tuli mieleen se laite, jolla voi hioa kovettumia pois jaloista. Romantiikka huipussaan.

Vierailija
44/81 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tietenkään suuttus.

Mutta en suosittelis hajuvesiä ostamaan.. ne on niin yksilöllisiä juttuja..

Vierailija
45/81 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suuttuisi tietenkään. Mutta jos nainen tuoksuu usein hajuvedelle, niin voi olla, ettei ole sinänsä tarvetta uudelle. Ainakin itse käytän yhtä kallista samaa aina.

Vierailija
46/81 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostaisit kuitenkin Tokmannilta jotain muovikukkia? Voisit suihkauttaa niihin jotain dödöä? Ja sanot että rakkautesi on yhtä ikuinen kuin tämä kukkakimppu?

Tai sitten Lidlissä on niitä kukkasipuleita, niin voisit niitä kerätä muovipussiin ja antaa ne? Tai tavallinen sipulikin käy. Sanot että lempi puhkeaa kuin itu näistä sipuleista?

Näin joulun aikaan, voit myös askarrella vaikka tinapaperista pieniä tonttuja. Tai tee tonttuovi? Vaikka margariinirasiasta? Sinne sisään laitat oman kuvasi ja siihen pienen punaisen tonttulakin? Ja annat ne naiselle ja lausut että katsopas kuka rakkaasi siellä tonttuovesta kurkistelee?

Kyllä pienelläkin rahalla voi tuottaa hyvää mieltä treffeillä!

Vierailija
47/81 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan et osta mitään ryppyvoidetta tai muuta, joka voisi loukata naista. Sen hajuveden voi vaihtaa vaikka lämpimiin sukkiin jos osaat arvioida naisen jalan koon. Tietenkin suklaanystävä arvostaa suklaata enemmän kuin sukkia.

Minä olen hulluna Lidlin joulumarsipaaneihin!

Vierailija
48/81 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tiedä mitä hajuvettä nainen käyttää, ei pidä sellaista ostaa. Ihon happamuus ja bakteerikanta vaikuttaa todella paljon siihen miltä se tuoksu kunkin iholla tosiasiassa haisee. Pullossa hyvänhajuinen ei haise joka ihmisellä samalta.

Muutenkin halpishajuveden antaminen on merkki siitä että pitää naistakin halpana. Jos ei ole rahaa, ei tarvitse antaa lahjoja. Välittämistä voi ilmaista muutenkin. Jouluna kaikki saa yleensä sekä suklaata että kukkia niin paljon että joku halpislahja vain hukkuu massaan. Kirjoita vaikka yksilöllinen joulukirje, sekin olisi parempi vaihtoehto.

Ja varmista että nainen ylipäänsä viettää joulua. Esimerkiksi minä en vietä.

Vierailija
49/81 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suuttuisi, mutta ihmettelisin kovasti ja tähän jos mihinkään sopii se kuuluisa myötähäpeä. Valitettavasti tulisi sellainen tunne, jos joku mies minulle Lidlin hajuvettä antaisi. Käytä rahasi ruusukimppuun, se on romanttista ja kertoo naiselle että välität hänestä erityisellä tavalla!

Vierailija
50/81 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluna ei kannata ostaa ruusuja koska hyasintit tappaa ne jos naisella sattuu niitä olemaan. Muutenkin ruusut on aika kliseisiä ja tylsiä, joku yksittäinen gerbera on paljon tyylikkäämpi. Nykyaikaiset ruusut ei yleensä edes tuoksu ruusulta, varsinkaan jotkut pirkka- tai lidlin ruusut. Jos ruusuja on pakko ostaa, yksi pitkävartinen kermanvärinen ruusu on paljon parempi kuin kimppu tulipunaisia markketiruusuja.

EIKÄ MISSÄÄN NIMESSÄ MITÄÄN JOULUKRÄÄSÄÄ. Kukaan koko maailmassa ei halua halpiskoristeita residenssiään pilaamaan.

Laadukas suklaa tai viinipullo (15 eurolla saa jo ihan siedettävää punaviiniä) on varma valinta: vaikka saaja ei itse tykkäisikään, vahinko on helppo panna kiertämään ja samalla ei tule loukanneeksi saajaa antamalla sille jotain luokatonta krääsää.

Vierailija
51/81 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eiköhän toi nyt herättäisi naisessa kun naisessa ennemmin sääliä kun raivoa.

Miehen huomaavaisuus ja yritys ei ikinä mene hukkaan, vaikka ei ihan nappiin osuisikaan. Sääli ei ole minulla mielessä, jos mies vähissä rahoistaan ostaa minulle suklaata. Ajattelisin, että siinä on mies, joka on valmis näkemään vähän vaivaakin ja ajattelemaan minua.

Vierailija
52/81 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluruusu on tyylikäs.

Vierailija
53/81 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi puolitutulle pitäisi antaa treffeillä lahja, oli sitten joulu tai ei?

Jos kyseessä on puolituttu, et oletettavasti tunne häntä tarpeeksi. Voi olla, että hän on yliherkkä tuoksuille, joten hänen hengityksensä salpautuu saman tien, kun pössäytätä hajuvettä ilmoille. Lisäksi moni hajuvettä käyttävä tietää, mikä tuoksu hänelle sopii, sillä ihot ovat erilaisia ja tuoksut realisoituvat eri ihoilla erilaisina.

Suklaata ei kannata antaa (etkö ole lukenut av:n suklaakeskusteluja), koska nainen voi olla intohimoinen palmuöljyn vastustaja.

Moni on kukille allerginen, ja vaikkei tavallisesti olisikaan, joulukukat monesti tuoksuvat todella vahvasti ja aiheuttavat päänsärkyä. Lisäksi joulukukat ovat herkkiä kylmälle, niin että tuoksuton jouluruusukin tiputtaa terälehtensä saman tien, kun joutuu kylmän vedon kanssa tekemisiin.

Jos olette menossa treffeille kahvilaan tms. pois kotoa, on ylipäänsä hankalaa kuljetella mitään kukkakimppuja tai paketteja mukana.

Jos välttämättä haluat antaa jotain näin joulun alla, osta vaikka sellainen piparmintun makuinen karkkikeppi. Sido siihen vaikkapa jonkinlainen lahjaruusuke. Se mahtuu pieneen tilaan kuljettamisen kannalta, ja jos se on naisesi mielestä ällö, se ei ole liian kallis lahjoittaa eteenpäinkään.

Vierailija
54/81 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaa on hyvä, hajuvesi huono, merkistä ja hinnasta riippumatta. Liian kallis lahja antajan tulotasoon nähden lähinnä vaivaannuttaa, ja hajuvedet ovat ongelmallisia monestakin syystä.

Vierailija
55/81 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa tuo nykymittapuun mukaan täyttää jo jonkinlaiset seksuaalisen häirinnän tunnusmerkit.

Vierailija
56/81 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä hajuvesi pois hyvällä omatunnolla, varsinkin kun rahaa ei ole paljon. Hajuvesi on naiselle usein hyvin yksilökohtainen valinta eikä huonolla hajuvedellä, hinnasta riippumatta, tee mitään. Ja en suuttuisi tuollaisesta lahjasta tietenkään, mutta se hajuvesi on täysin turha hankinta tässä tapauksessa. Pelkkä suklaa riittää hyvin. Paketoi se kauniisti, kuitenkin. 😊

Vierailija
57/81 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haju edelleen täältäkin. Suklaa voi olla mistä vaan-ei ole niin väliä. Viinin tai kuoharin voi saada hyvänkin halvalla. Kuoharin voisi olla romanttinen, ehkä voitte nauttia myöhemmin lasilliset.

Vierailija
58/81 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä myös ääni kuoharille. Sido siihen vaikka joku jouluinen nauha tai koriste.

Vierailija
59/81 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haju edelleen täältäkin. Suklaa voi olla mistä vaan-ei ole niin väliä. Viinin tai kuoharin voi saada hyvänkin halvalla. Kuoharin voisi olla romanttinen, ehkä voitte nauttia myöhemmin lasilliset.

Korjaan omaa tekstiäni. Haju edelleen =hajuvedelle. Hienosti autokorjailee tämä tekstinsyöttö omia kirjoituksia.

Vierailija
60/81 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouluna ei kannata ostaa ruusuja koska hyasintit tappaa ne jos naisella sattuu niitä olemaan. Muutenkin ruusut on aika kliseisiä ja tylsiä, joku yksittäinen gerbera on paljon tyylikkäämpi. Nykyaikaiset ruusut ei yleensä edes tuoksu ruusulta, varsinkaan jotkut pirkka- tai lidlin ruusut. Jos ruusuja on pakko ostaa, yksi pitkävartinen kermanvärinen ruusu on paljon parempi kuin kimppu tulipunaisia markketiruusuja.

EIKÄ MISSÄÄN NIMESSÄ MITÄÄN JOULUKRÄÄSÄÄ. Kukaan koko maailmassa ei halua halpiskoristeita residenssiään pilaamaan.

Laadukas suklaa tai viinipullo (15 eurolla saa jo ihan siedettävää punaviiniä) on varma valinta: vaikka saaja ei itse tykkäisikään, vahinko on helppo panna kiertämään ja samalla ei tule loukanneeksi saajaa antamalla sille jotain luokatonta krääsää.

Krhöm... gerbera on niin ysäriä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän