Nainen: suuttuisitko jos puolituttu mies antaisi sinulle treffeillä joululahjaksi Lidlin hajuveden ja suklaarasian?
Syynä oma heikko taloustilanne työttömyyden, intin tai opintojen vuoksi. Kun ei ole kertakaikkiaan varaa kalliimpiin juttuihin mutta haluaisin näyttää että välitän sinusta.
Kommentit (81)
Tärkeintä on sydämen ääni ja eleen vilpittömyys: "Mut oon vain mä köyhä mies. Mies arkinen aivan. Ja vain kaksi nauhaa sun hiuksiisi toin."
Älä osta naiselle kosmetiikkaa äläkä vaatteita, ellet tunne naista todella hyvin.
Itse en ole osannut ostaa edes omalle tyttärelle.
Joku joulunen pehmolelu tai koriste hajuveden sijaan ja suklaa?
En suuttuisi, jos puolituttu antaisi, mutta jos tuttu antaisi, olisin vähän pahoillani. Syynä siis vain tuo hajuvesi, suklaa kelpaa kyllä vaikka Lidlistä. Tuttujen pitäisi tietää, että joskus joku haju saattaa laukaista pahan migreenin yhtäkkiä. En siis voi haistella kaupoissakaan pahemmin hajuvesiä. Olen joutunut jättämään jopa unelmieni ammatin kouluttautumisen kesken, sillä hajusteista tuli iso ongelma (vasta tämän koulutuksen myötä tajusin tämän ongelman kun päähän särki joka päivä).
Komppaan muita. Ei hajuvettä vaan silläkin rahalla suklaata tai vaikkapa sieltä Lidlistä kukkajuttu. Itse pystyn siht harvoja hajusteita käyttämään ja yleensä niissä halvoissa on jotain joka saa mun silmät ja nenän vuotamaan.
Surraava laite, se on kova sana tänä jouluna naaraiden keskuudessa.
Nimim. Pikkulinnut lauloivat
Vierailija kirjoitti:
Samalla rahalla saat ruusukimpun.
Mutta se ei säily jouluun asti. Hyasintin taitaa saada halvemmalla ja se säilyy varmaan joulun ylikin?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kokemusta Lidlin hajuvedestä, mutta jätä varmuudeks litku ostamatta ja anna mielummin pelkästään parempaa suklaata tai muu kiva, mutta halpa lahja. Suklaa on aina hyvää, mutta halvat (tai muuten ei oman maun mukaiset) hajuvedet haisee halvalle eikä tule käytettyä. Täten se joko menee suoraan roskiin tai jää pitkään muistuttamaan huonosta lahjasta.
Paitsi jos tiedät, että hän käyttää ja tykkää kyseisestä hajuvedestä. Aina on parempi antaa jotain, mistä tietää toisen tykkäävän. Voi olla vaikeeta tietää, mistä toinen tykkää, mutta se juuri osoittaa vaivannäköä ja lahjan saajan arvostusta.
Jonkun naistenlehden mukaan Lidlin Madame jotain-hajuvettä ei voi erottaa Chanelin hajuvedestä koska se on tarkka kopio siitä.
En todellakaan suuttuisi, huvittaisi lähinnä, ettei vielä tunneta toisiamme yhtään, koska en käytä hajuvesiä enkä syö suklaata. Voisihan ne sitten jollekin kaverille antaa :)
Voisi deittailu loppua siihen, jos jätkä luulisi että haluan lahjaksi suklaata ja hajuvettä. Sukupuolistereotypiat ei oo ihan mun juttu.
Jos muuten sujuu ja on molemminpuolista kemiaa, niin varmasti toinen arvostaa lahjaa, ajatusta ja sinua.
Jos peräti suuttuu, niin peräänny kohteliaasti ja ole tyytyväinen naisen todellisen luonteen paljastumisesta näin aikaisessa vaiheessa.
Haluaisin neuvoa miestä. Eli älä jaa vähiä varojasi kahteen asiaan vaan laita ne yhteen , mutta vähän kalliinpaan suklaaseen. Kukat on aina aika hyvä valinta. Halvalla saa näyttävästikin vaikka vain yhden kukan. Laatu ratkaisee köyhälläkin.
Vierailija kirjoitti:
Jätä tosiaan hajuvesi pois.
Sekä katso, että suklaassa on aitoa kaakaovoita eikä mitään palmuöljyä. Lidlin omat tummat suklaat ovat hyviä.
Hedelmäkoreja, jossa on vaikka satsumia, jouluomenoita ja viinirypäleitä olisi myös hyvä vaihtoehto hajuvedelle ja suklaalle.
Vierailija kirjoitti:
Tärkeintä on sydämen ääni ja eleen vilpittömyys: "Mut oon vain mä köyhä mies. Mies arkinen aivan. Ja vain kaksi nauhaa sun hiuksiisi toin."
Btw: kangaskaupasta edullisesti ostettavat samettinauhat ovat tänä talvena erityisen muodikkaita naisten kampauksissa manner-Euroopassa. Eli jo viidellä eurolla saa hyvän joululahjan fashionistalle.
Vierailija kirjoitti:
Sähköhammasharja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samalla rahalla saat ruusukimpun.
Mutta se ei säily jouluun asti. Hyasintin taitaa saada halvemmalla ja se säilyy varmaan joulun ylikin?
Joulu on muutaman päivän päästä? Jokin joulukoristekkin voisi olla kiva. Itse en pysty syömään suklaata ja hajuvedet aiheuttaa migreenin.
Hajuvesi on minusta poikakaverin antama lahja eikä minkään puolitutun.
Suklaa ja ehkä joku kukka tai suklaa ja kortti on hyviä lahjoja, jos ollaan
vielä "puolituttuja" eikä seurustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähköhammasharja?
Joku voi loukkaantua siitäkin kun kuvittelee toisen pitävän häntä törkyturpana, joka ei osaa huolehtia hammashygieniastaan?
En suuttuisi, mutta mutta toteaisin itsekseni hajuveden olevan turha. Ennemmin kannatas panostaa yhden tuotteen kohtalaiseen laatuun (suklaa).
Jos olet köyhä inttipoika, ei se tyttökään ole mikään golddigger. Unohda hajuvedet, yksi hyvä ruusu riittää. Jo haluat panostaa, kirjoita runo.