Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen: suuttuisitko jos puolituttu mies antaisi sinulle treffeillä joululahjaksi Lidlin hajuveden ja suklaarasian?

Vierailija
21.12.2017 |

Syynä oma heikko taloustilanne työttömyyden, intin tai opintojen vuoksi. Kun ei ole kertakaikkiaan varaa kalliimpiin juttuihin mutta haluaisin näyttää että välitän sinusta.

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksä ainakin veti herneen nenään kun en muistanut Karibialta tuoda lahjaa, vasta taksissa hiffasin ja hain huoltsikalta jnkn teräksisen pikkupatsaan, hyvä että hengissä selvisin. Aina ei mee kuin Strömsössä.

Vierailija
2/81 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suuttuisi mutta toteaisin ettei ole tyyppiäni, olen nelikymppinen uranainen. Parikymppisenä oli eri juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suuttuisi mutta toteaisin ettei ole tyyppiäni, olen nelikymppinen uranainen. Parikymppisenä oli eri juttu.

Sylillinen jouluruusuja - kukapa siitä ei olisi onnellinen ;)

Vierailija
4/81 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin otettu ajatuksesta. Lidlin hajuvesi jäisi silti käyttämättä, pelkkä suklaa olisi kiva.

Vierailija
5/81 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla rahalla saat ruusukimpun.

Vierailija
6/81 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta Lidlin hajuvedestä, mutta jätä varmuudeks litku ostamatta ja anna mielummin pelkästään parempaa suklaata tai muu kiva, mutta halpa lahja. Suklaa on aina hyvää, mutta halvat (tai muuten ei oman maun mukaiset) hajuvedet haisee halvalle eikä tule käytettyä. Täten se joko menee suoraan roskiin tai jää pitkään muistuttamaan huonosta lahjasta.

Paitsi jos tiedät, että hän käyttää ja tykkää kyseisestä hajuvedestä. Aina on parempi antaa jotain, mistä tietää toisen tykkäävän. Voi olla vaikeeta tietää, mistä toinen tykkää, mutta se juuri osoittaa vaivannäköä ja lahjan saajan arvostusta.

Vierailija
7/81 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika julmia naiset jos tuollaisesta suuttuvat.

Vierailija
8/81 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaarasia, joo, mutta ei ikinä mitään halpakosmetiikkaa!

Vierailija
9/81 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku suuttuu niin päässä on vikaa. Itse enemmänkin ihmettelisin miksi minulle annetaan lidlin hajuvesi. En uskaltaisi puolitutulle naiselle ostaa hajuvettä vaikka rahaa olisikin laittaa reilusti. Melkeen suklaarasia ja kortti/joku joulukukka tms pieni juttu kylkeen olisi parempi. Hajuvettä on vaikea ostaa toiselle ja se lidl tekee tilanteesta vielä oudomman suoraan sanottuna.

Vierailija
10/81 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisi hyvinkin. Kukkakimppu on myös aina ihana. Ajatus on tärkein!

Vierailija
11/81 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syynä oma heikko taloustilanne työttömyyden, intin tai opintojen vuoksi. Kun ei ole kertakaikkiaan varaa kalliimpiin juttuihin mutta haluaisin näyttää että välitän sinusta.

Mun mielestä kaunis ajatus. Jos hajuvesi oikeasti tuoksuu hyvälle, anna vaan, mutta myös kukka sen sijasta on ihan kiva. Lyhytvartinen ruusu ei ole kallis, en ymmärrä miksi pitää olla niitä pitkävartisia.

Vierailija
12/81 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan suuttuisi, vaan olisin otettu. Mistä tahansa muistamisesta.

Mutta kuten tässä on jo todettu, jätä se hajuvesi ostamatta ja osta vain suklaata tai vaikka kiva joulukukka. Hajuvesimaku on jokaisella aika omanlaisensa, harvemmat tykkää "mistä tahansa", joten osuminen oikeaan on vaikeaa.

T. Hyvätuloinen, joka harrastaa hajuvesiä ja omistaa niitä kymmeniä

Vierailija
13/81 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä kaunis ajatus. Jos hajuvesi oikeasti tuoksuu hyvälle, anna vaan, mutta myös kukka sen sijasta on ihan kiva. Lyhytvartinen ruusu ei ole kallis, en ymmärrä miksi pitää olla niitä pitkävartisia.

Vierailija
14/81 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suuttuisi mutta herättäisi niin suurta myötähäpeää ettei minusta olisi enää jatkamaan suhdetta. Mielummin vaikka joulukukka.

Vierailija
15/81 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän toi nyt herättäisi naisessa kun naisessa ennemmin sääliä kun raivoa.

Vierailija
16/81 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä tosiaan hajuvesi pois.

Vierailija
17/81 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suuttuisi, mutta tämän luettuani mielessäni ihmettelin, onko treffeille ostettava lahjoja. En minäkään varmaankaan osaisi ostaa miehelle sellaista lahjaa, josta hän varmasti pitää, eikä olisi varaa ostaa mitään kallista.  

Hajuvedestä olen samaa mieltä, kuin muut. Ei kannata ostaa, jos ei toinen ole melkeinpä pyytänyt juuri sellaista hajuvettä. Monet eivät nykyään edes voi käyttää hajuvesiä tai eivät muuten vaan pidä niistä.  Ja niiden käyttö on kiellettyä tai paheksuttua monessa paikassa.  

Vierailija
18/81 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta ennemmin kukka. Vaikka kaksi nippua pirkka-ruusuja ja nauhaa, eli solmi itse kauniiksi kimpuksi.

Vierailija
19/81 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän menneen maailman juttuja nuo hajuvedet. Poikakaverini osti mulle (kalliita) hajuvesiä joskus 90-luvulla. Nykyään en ole vuosiin käyttänyt mitään hajustettua, koska työssä, kaupassa, kahvilassa, teatterissa tms. on aina joku yliherkkä. Muualla en sitten käykään kuin lenkillä. Nykyään kuristaa minunkin kurkkuani, jos jollakulla on hajuvettä.

Vierailija
20/81 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun eksä ainakin veti herneen nenään kun en muistanut Karibialta tuoda lahjaa, vasta taksissa hiffasin ja hain huoltsikalta jnkn teräksisen pikkupatsaan, hyvä että hengissä selvisin. Aina ei mee kuin Strömsössä.

En voi ymmärtää ettei naiset voi ottaa huomioon miestä lainkaan inhimillisenä hlönä kaikkine puutteineen: eli jos jotain unohtaa ja yrittää paikata niinkuin tässäkin, siitähän pitäis olla naisen onnessaan!