Jotenkin tuo lehdistön suhtautuminen vauvanmurhaan on outo:
Esimerkiksi Ilta-Sanomat otsikoi tämän päivän juttunsa nin:
" Malli-isän salasuhde kuohuttaa"
Se salasuhdeko siinä nyt sitten kuohuttaa? Eikös sen vauvan murhan pitäisi olla se, joka kuohuttaa?
Kommentit (9)
En ole ip-lehtiä nähnyt aikoihin. Mitä tuolloin OIKEASTI tapahtui, onko siihen saatu valaistusta?
Heiltä puuttuu moraali kokonaan. Eivät he edes tajua mikä on oikein ja mikä väärin.
Itse en näitä iltapäivälehtiä enää ostaa. Koko ajan vain menee pahemmaksi ja pimeämmäksi, ihan täysin pahan vallan alla ovat.
Tarkoitatko niitä lööppejä jokin aika sitten " Isä tappoi vaimonsa ja pienet lapsensa" ? Itse kauhistelin niitä kaupassa ja kiittelin ettei eskarilaisemme vielä osannut lukea. Valitettiinko niistä paljon, nousiko niistä jokin haloo? Jos, niin hyvä jos oli vaikutustakin!
Ehkäpä tämä otsikko ja lähestymistapa on ajateltu vähemmän vahinkoa aiheuttavaksi?
Mietityttää, että miten olisi mennyt, jos nainen ei olisi saanut mitään komplikaatioita ja selvinnyt. Olisivatko hiljaisuudessa kuopanneet pikkuisen vain johonkin. Kuinka tuollaiset hirviöt jatkaisivat elämäänsä, kuin mitään ei olisi tapahtunut.
Olen järkyttynyt siitä, että jos he olisivat onnistuneet suunnitelmissaan, elämä jatkuisi niin kuin ennenkin ja vauva olisi kaatopaikalla.
Sama lehti julkaisi niitä Marika Krookin ylistäviä arvioita tästä äidistä.
Minusta tällaisilla jutuilla mystifioidaan aivan turhaan (" miten sellainen ihana ja fantastinen ihminen SAATTOIKIN toimia noin" ).
Samoin, miksi pitää pyrkiä joka jutussa todistelemaan, miten hienoista ja ihanista ihmisistä oli kyse, kun kai nyt on jo käynyt ilmi, että eipäs ollutkaan? Minusta tuo on sitä kuollutta vauvaa kohtaan jotenkin tosi väärin, täysi ihmisarvo hänelläkin oli. Heikoimmat eivät voi puolustautua.
spekuloi, että ne meinasivat kaikki kuolla pois, mieheltä petti kantti omalla kohdallaan.
EIKÖ TEILLÄ OLE MUUTA ELÄMÄÄ????