Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita 2,8 vuotiaita joilla vielä YÖTUTTI??

Vierailija
12.04.2006 |

juujuu, tunnen kyllä huonoa omaatuntoa, mutta en ole raaskinut vielä vieroittaa kun se on niin taivaallisen tärkeä että hulabaloo syntyy kun tutti jätetään pois. neuvolassa sanottiin että ennen 3 vuotta olisi hyvä, joten kai se on kesällä pakko.

Nimim. kauhulla jo odotan sitä....

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse heitti roskiin ja parikertaa kyseli ja tyytyi kun kerrottiin, että etkö muista heitit itse roskiin.

Vierailija
2/8 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sulla ei ole pahakaan urakka edessä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai onko tossa tutin syömisessä jotain pahaa, kun pitää kysellä yötutista?

Vierailija
4/8 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsella on tiheäimutarve aina 6kk asti. Sitten se alkaa hellittää ja viim 10kk ois hyvä alkaa lopettelee kokopäivätuttia ja ottaa tutti vaan itkutilanteisiin ja nukahtamiseen ja siinä 1v tienoilla lopettaa kokonaan.

Vierailija
5/8 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tyttö kohta kolme, ja vielä käyttää tuttia yöllä ja päikkäreillä. Projektina kyllä vierottaa, pitää vaan päättää se tapa tai tarina. Ehkä leikataan tuteista kumit nysiksi ja sanotaan, että rikki menivät, kun olivat niin kovassa käytössä, voi voi...

>Tai onko tossa tutin syömisessä jotain pahaa, kun pitää kysellä yötutista?

Purentavikaa kai siinä pelätään... Että hampaat alkavat kasvaa " ulospäin" imemisen voimasta. Tiedä häntä.

Vierailija
6/8 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeiset kuukaudet sitä tarvittiin vain nukahtamiseen ja poikkeavissa tilanteissa (esim. lääkäriin mennessä).

Reilun kuukauden ajan totutin häntä ajatukseen ja sitten pisti tutit kokonaan pois. Helpolla lähti.

Vierailija
7/8 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapset ei oo ikinä huolinu tuttia että en näistä tuttiasioistakaan tiedä hölkäsen pöläystä. Mut kaverin muksu täytti just 5v ja silläkin on sillon tällön tutti suussa, ottaa sit pois jos joku näkee. Ja öisin (tosiaan, menee nukkumaan joskus puolenyön aikaan) nukahtaa tutin kans mut ei kai koko yötä syö sitä.. Ja mun mielest se on aina se sama tutti mikä on millon minkäki sohvan välis enkä oo ikinä nähny et sitä pestäis..

Vierailija
8/8 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta purennasta kysyisin, että minkä ikäisenä viimeistään tutti pitäisi jättää pois että purenta palautuisi vielä normaaliksi (siis jos on tullut jotain vikaa)?