Kannattaako äänestää Laura Huhtasaarta?
Kommentit (61)
Oulusta ollaan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura on huijari joka ei tunnusta huijanneensa vaikka jää itseteosta kiinni. Jos haluat presidentiksi tällaisella arvomaailmalla varustetun henkilön, niin kannattaa äänestää Lauraa. Itselläni on mennyt ehdokas uudelleen harkintaan kyllä.
Herkässä on luulottelijoiden halu tarttua joka herjaan ja panetteluun....tätä varmasti itselle myös toivoisi tehtävän?
Minä en tähän herjauskamppaanjaan luota, enkä rahan puheisiin, saati median keppihevosteluihin.
Uskalla ajatella itse....uskallatko?
Uskallan ajatella itse ja olen sitä myös tehnyt. Sen vuoksi vaivauduin itse tarkistamaan mediassa esitetyt syytökset ja valitettavasti ne ovat paikkansapitäviä. Rehellinen ihminen tässä vaiheessa myöntäisi mokansa, mutta koska Laura ei niin ole tehnyt, on käsitykseni hänestä muuttunut erittäin paljon.
Mieluummin Huhtasaari kuin Niinistö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura on huijari joka ei tunnusta huijanneensa vaikka jää itseteosta kiinni. Jos haluat presidentiksi tällaisella arvomaailmalla varustetun henkilön, niin kannattaa äänestää Lauraa. Itselläni on mennyt ehdokas uudelleen harkintaan kyllä.
Olen aika varma, että kun vaalit on ohi ja gradu on tutkittu niin lopputulos on ettei siitä mitään plagiarismia löytynyt. "Sori siitä" vaan Lauralle sitten. Aika likaiseksi on tämä Suomen poliittinen maailma mennyt (tai sitä se on varmaan ollut aina, mutta ei ehkä näin näkyvästi...)
Gradusta löytyy plagioituja kohtia useita, se on faktaa. Eri asia sitten on aiheuttaako se käytännössä mitään toimenpiteitä. Tuskin aiheuttaa, koska Suomessa ei esim. oppiarvoaan menetä vaikka puolet koko pro gradusta olisi muilta plagioitu.
Pahinta on mielestäni se, että Laura ei myönnä tehneensä mitään väärin. Rehellinen ihminen myöntäisi ja pahoittelisi, semminkin kun kyse on ilmeisesti vielä varsin vähäisestä plagioinnista. Minusta tämä juttu osoittaa sen, että Lauralta puuttuu halu kantaa vastuu silloin kun asiat eivät mene mukavasti. Olen pettynyt koska luulin häntä suoraselkäiseksi ihmiseksi.
Tottakai kannattaa. Kaikki äänet pois Niinistöltä on hyvä. Itse kuitenkin äänestän Haavistoa, koska uskon hänellä olevan paremmat mahdollisuudet haastaa Niinistö toisella kierroksella. Niinistö vastaan Huhtasaari valitettavasti päättyisi Niinistön selvään voittoon.
unibet uskoo lauraan, alimmat ketoimet niinistön jälkeen
Sun just nimenomaan pitää äänestää Lauraa,koska tällä foorumilla kyselet!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aika varma, että kun vaalit on ohi ja gradu on tutkittu niin lopputulos on ettei siitä mitään plagiarismia löytynyt. "Sori siitä" vaan Lauralle sitten. Aika likaiseksi on tämä Suomen poliittinen maailma mennyt (tai sitä se on varmaan ollut aina, mutta ei ehkä näin näkyvästi...)
Gradusta löytyy plagioituja kohtia useita, se on faktaa. Eri asia sitten on aiheuttaako se käytännössä mitään toimenpiteitä. Tuskin aiheuttaa, koska Suomessa ei esim. oppiarvoaan menetä vaikka puolet koko pro gradusta olisi muilta plagioitu.
Pahinta on mielestäni se, että Laura ei myönnä tehneensä mitään väärin. Rehellinen ihminen myöntäisi ja pahoittelisi, semminkin kun kyse on ilmeisesti vielä varsin vähäisestä plagioinnista. Minusta tämä juttu osoittaa sen, että Lauralta puuttuu halu kantaa vastuu silloin kun asiat eivät mene mukavasti. Olen pettynyt koska luulin häntä suoraselkäiseksi ihmiseksi.
Käytännöt oli vähän eri 20v sitten siitä miten lähteet merkittiin. Lauratoimi sen ajan sääntöjen mukaan, teki juuri niinkuin ohjeistettiin.
Jos haluat Sipilästä eroon, niin äänestä Lauraa. Sipilähän jossain haastattelussa sano, että ei jatka pääministerinä jos ei tule toimeen tulevan presidentin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai kannattaa. Kaikki äänet pois Niinistöltä on hyvä. Itse kuitenkin äänestän Haavistoa, koska uskon hänellä olevan paremmat mahdollisuudet haastaa Niinistö toisella kierroksella. Niinistö vastaan Huhtasaari valitettavasti päättyisi Niinistön selvään voittoon.
Siinä olisi sitten kaksi samaa mieltä olevaa nyhveröä vastakkain,varmasti mielenkiintoinen väittely!
Väykky se olla pitää.
Rohkeasti vain! Itsekin äänestin jo Huhtasaarta. Hän on edustava, nuorekas ja uuden ajan ehdokas, kauniskin vielä ja hyvin kasvatettu ja hymyileväinen. Vastustaa Eu:ta, Natoa, pakkoruotsia ja haittamaahanmuuttoa. Tukee Israelia kuten monetkin kristityt suomalaiset. Muutoinkin itselläni on samat arvot hänen kanssaan. Tee vaikka vaalikoneita.
Media tietysti haluaa Merkelin puudelin, Saulin jatkavan. Hän kysyi ensin Angelalta, mitä tehdä Venäjän Etyj-valtuuskunnalle. Tämä käski notifikaatiomenettelyyn: jos joku maa vastustaa niin sitten ei päästetä. Ja näin kävi. Pressamme on siis muiden talutusnuorassa ja julkisesti esittää Venäjän ystävää ja rauhantekijää, vaikka puukottaa selkään. Entä, jos hän saa sodan aikaiseksi? Todennäköisesti pelkurina ampuisi itsensä, pistettyään sen ensin muiden syyksi.
Tästä islamisaatiosta vielä; mihinkäs tämä kehitys pysähtyisi, jos sitä ei aktiivisesti pysäytetä? Tällä hetkellä kaikki mielistelevät islamia: Animalian mielestä on rasismia arvostella halal-teurastusta. Homoja tapetaan ja Filatovit vaan nauravat. Kohta se on todellisuutta täälläkin. Euroopan kaupungeissa on jo paljon no-go-zoneja ja terroristilähiöitä. Naisia ahdistellaan, jos he kulkevat ilman huntua tai paljastavasti pukeutuneena. Mihin suvakkihenkiset ihmiset vetävät rajan? Julkisiin teloituksiin? Siinä vaiheessa tosin voi olla vaikeaa enää vaikuttaa. Possuja poistetaan virastotalojen edestä varmuuden vuoksi, musliminaisille omat uimavuorot, kristittyjä perinteitä poistetaan etteivät ne loukkaa muslimeita. Pieniä asioita, mutta jokainen askel antaa periksi islamille. He ajattelevat olevansa herroja ja hidalgoja täällä, kun me nöyristelemme; muslimien tavoitteena on kalifaatin luominen. Jo nyt ollaan enemmän huolissaan "vihapuheesta" ja muslimeihin kohdistuvasta tyytymättömyydestä kuin terrorismista ja ihmisten hengestä ja terveydestä. Usassa homot jäivät toiseksi Orlandon iskun jälkimainingeissa: he tajusivat etteivät liberaalit heitä puolusta ja kääntyivät Trumpin puoleen.
Mitä tulee ikään, niin Itävallan Kurz on vielä nuorempi, 31-vuotias. Ja Jimmie Åkesson, ruotsindemokraattien p.j. saman ikäinen kuin Laura, joten Euroopassa on nyt nuoria johtajia.
En ole nähnyt Lauran uskonnoIIisuudessa mitään negatiivista ettei häntä voisi äänestää. Laura ajaa järkeviä asioita joita enemmistö kansasta kannattaa vaaIikone tulosten perusteella.
Tanaan lahti taalta ulkomailta kaksi aanta numerolle 5 eli Lauralle. Jospa han saisi sen vanhan kunnon ajan Suomen takaisin? Me nimittain jouduimme aikoinaan tekemaan white flightin ja taalla ollaan edelleen.
Yrittanytta ei laiteta! Go Laura go!
Kannattaa jos hän mielestäsi on paras ehdokas. Tuskin voittaa, mutta kyllä sun kannattaa silti omasta mielestäsi sopivinta äänestää.
Joo kyl äänestän. Sale oli mullakin vaalikoneessa viimeinen listalla. Laura ykkösenä ajattelee samoja mielipiteitä mun Kaa. :) Ja pirun näyttävä pressa ois. Trump ei vois vastustaa puristelemasta! Ja Putinin vaimo kapenee Lauran rinnalla xD
Äänestin Huhtasaarta, pelkään Suomessa käyvän kuin Ruotsissa, arvojohtajana ajattelisi Suomea ensin, vert. pääministeri joka mm. lahjoittaa asuntonsa passittomille "pakolaisille" ja poseeraa "15-v" teinin kanssa joka paljastuukin puolet vanhemmaksi, ja jolle Turun puukotuskin oli vain "yksittäistapaus" vaikka supo on jo ties kuinka monta iskua ehtinyt estämään.
Toiseksi ääneni on protesti hallitusta ja Niinistöä vastaan, EI KUKAAN saa suhmuroida noin mitä persuille tehtiin, minusta se rikkoi demokratiaa vastaan! En edes ole itse ns. persu, mutta joko olisi pitänyt tehdä yhteistyötä Halla-ahon kanssa TAI pitää uudet vaalit.
Mielestäni em. oli hyvä esimerkki näkymättömästä korruptiosta ja hyväveli verkostosta, joka pitää murtaa. Sama sotessa: luodaan kallista järjestelmää maakunta järjestelmää, ja jolla pahimmillaan romutetaan pysyvästi suomalaista terveydenhuoltoa, kaikki vain jotta oma valta kasvaa (keskusta) ja julkinen raha valuu veroparatiiseihin (kokoomus).
Äänestin Laura Huhtasaarta - tietenkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytännöt oli vähän eri 20v sitten siitä miten lähteet merkittiin. Lauratoimi sen ajan sääntöjen mukaan, teki juuri niinkuin ohjeistettiin.
Ainakaan Helsingin yliopistossa ei olisi 20 vuotta sitten hyväksytty sellaista, että kopioi lähes sivun verran tekstiä toisen gradusta mainitsematta että kyseessä on suora lainaus ja laittamatta mitään lähdeviitettä graduun, josta lainauksen on ottanut. Tämä on ihan eri asia kuin virheellinen tapa merkitä lähteet, josta professori Timo Saloviita puhui.
Kyllä kannattaa. Itse äänestän myös Huhtasaarta. Olen vielä enemmän Lauran puolella nyt kun olen nähnyt ja kuullut miten häntä on kohdeltu mediassa. Tuntuu että gallupeissa valehdellaan myös. Jos suuret joukot kannattavat Lauraa, miten se ei voi näkyä gallupeissa? Todella outoa.