Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joku lähettää joka vuosi joulukortin, vaikka ei ole koskaan saanut korttia minulta? Ei siis ole mikään epätoivoinen stalkkeri tai muuta sellaista

Vierailija
20.12.2017 |

vaan ihan ns. normaali tuttu. Mutta eikö voisi jo uskoa, että en aio lähettää korttia (en lähetä kuin muutamalle iäkkäälle sukulaisille, jotka tavallaan olettaa saavansa kortin, enkä halua heitä pahastuttaa).

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti hän kirjoittaa niitä liukuhihnalta kaikille osoiteluettelossaan oleville.

Vierailija
2/9 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuisiko siitä, että hän haluaa noin toivottaa sinulle hyvää joulua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? En minä ainakaan lähetä kortteja, jotta saisin niitä "takaisin". Lähetän kortteja, koska haluan muistaa saajaa ja ehkä hänelle tulee hyvä mieli joulun toivotuksista.

Vierailija
4/9 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupsu. Kortteja voi kirjoittaa myös siksi, että saa mukavan joulumielen kun niitä lähettää. Varsinkin jos et koskaan ole lähettänyt korttia, niin ei se tuttava taatusti sitä sulta odotakaan.

Vierailija
5/9 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä hänelle ensi vuonna joulukortti, jossa kiellät enempien joulukorttien lähettämisen sinulle.

Vierailija
6/9 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisuutta parhaimmillaan. Miksi se laittaa mulle kortin? Reps kops not eiku. Vittu että ihminen on tyhmä.

Vierailija
7/9 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin lähetän joulukortteja myös sellaisille, joilta en saa korttia. Haluan toivottaa hyvää joulua, se tuo hyvän mielen itselleni ja toivottavasti myös kortin saajalle.

Vierailija
8/9 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuisiko siitä, että hän haluaa noin toivottaa sinulle hyvää joulua?

Voi kuule, tämän palstan porukan kyseessä ollen syy ei voi olla noin ilmiselvä!

Jotain kieroa ja kinkkistä asiaan sisältyy. Kyllä näillä on ongelmat, en muuta sano.

Vierailija
9/9 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no ilmoita että sulle tuli paha mieli kun et itse lähettänyt korttia. Mutta hei minulle tuli hyvä mieli että olet ystäväni ja että sain lähettää sinulle omatekemä kortin! Saan joskus kortteja. Joskus en. En minä sitä siksi kirjoita. Vaihtelen myös vuosittain kenelle lähetän. Mm jotkut miehet joskus vain jäävät taakse eikä mm ole enään tarvetta lähetellä. Katson vuosittain noin 10 kenelle lähetän. Erityisesti lähetän mummille ja papalle koska he niistä tykkäävät. Samalla muillekin sitten :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi