Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä on eroja ravintoloiden lounaissa!

Vierailija
20.12.2017 |

Joissain saa valita kolmesta lämpimästä ruokalajista, mihin kuuluu juomat ja jälkiruoka ja kahvi. Sitten toisaalla myydään samalla hinnalla jotain päivän pastaa tai lihapullia tai päivän kalaa, vain yhtä saa eikä siihen kuulu edes jälkiruokaa, ja laatu on huonoa. Panee vihaksi tuollainen vedätys. Yleensä nämä ruokalajit on vielä tehty todella huonosti ja kala on mautonta ja huonoa ja pastassa muutama hassu sattuma.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän työpaikamme lounasravintolassa on kolme lämmintä ruokavaihtoehtoa (aina yksi liha, yksi kala ja yksi kasvis), keitto, leivät, runsas salaattipöytä ja jälkiruoka. Juomia on tarjolla maidot, mehut, kotikaljat.

Hinta 6,40. Ei paljoa kannata itse laittaa eväitä.

Sinulla siis menee pelkästään työpaikkalounaisiin noin 1400 euroa vuodessa. Se on pienituloisen nettokuukausipalkka. Ei ole järkeä ainakaan köyhän maksaa. Itse en maksaisi, vaikka tienaan tuon summan parissa viikossa, koska on niin helppoa tehdä vähän ylimääräistä ja ottaa jämät töihin. Aina on hyvät eväät, kun itse tekee, ja rahaa menee ehkä pari euroa päivässä. Sitä paitsi jos vetäisin jälkkäreitä ja kotikaljoja viitenä päivänä viikossa, lihoisin varmaan 10 kg vuodessa. Ravintolalounaat ovat poikkeustilanne, mikä on hyvä sekä kukkarolle että vyötärölle.

Kyllä ne eväätkin tulee lähemmäksi 100 euroa maksamaan kuukaudessa. Aina sitä ruokaa ei päivälliseltä jää. Et 1000 euroa vuodessa säästä eväillä varmasti.

Mulla jää aina koska teen varta vasten ruokaa niin että sitä jää usealle kerralle ja pakastimeenkin. Enkä kaipaa niin tukevaa lounasta kuin mitä yleensä on tarjolla. Syön jonkun hyvän salaatin tai keiton mieluummin kuin koko lounassetin enkä näe järkeä maksaa niin paljoa koska en välitä jälkiruuista lainkaan.

Vierailija
22/23 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän työpaikamme lounasravintolassa on kolme lämmintä ruokavaihtoehtoa (aina yksi liha, yksi kala ja yksi kasvis), keitto, leivät, runsas salaattipöytä ja jälkiruoka. Juomia on tarjolla maidot, mehut, kotikaljat.

Hinta 6,40. Ei paljoa kannata itse laittaa eväitä.

Sinulla siis menee pelkästään työpaikkalounaisiin noin 1400 euroa vuodessa. Se on pienituloisen nettokuukausipalkka. Ei ole järkeä ainakaan köyhän maksaa. Itse en maksaisi, vaikka tienaan tuon summan parissa viikossa, koska on niin helppoa tehdä vähän ylimääräistä ja ottaa jämät töihin. Aina on hyvät eväät, kun itse tekee, ja rahaa menee ehkä pari euroa päivässä. Sitä paitsi jos vetäisin jälkkäreitä ja kotikaljoja viitenä päivänä viikossa, lihoisin varmaan 10 kg vuodessa. Ravintolalounaat ovat poikkeustilanne, mikä on hyvä sekä kukkarolle että vyötärölle.

Kyllä ne eväätkin tulee lähemmäksi 100 euroa maksamaan kuukaudessa. Aina sitä ruokaa ei päivälliseltä jää. Et 1000 euroa vuodessa säästä eväillä varmasti.

Mistä sinä niitä eväitä teet? Pihvin verran jauhelihaa tai yksi kanaleike maksaa korkeintaan euron. Siihen joku salaatti tai kasvislisuke maksaa maksimissaan saman verran. Siinä on kevyttä työtä tekevälle naiselle ihan passeli lounas. Jos ei riitä, lisäksi pastaa, riisiä tai perunaa ja nämähän ovat liki ilmaisia. Hinnaksi tulee 40 - 50 euroa kuussa eli viitisen sataa vuodessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali ihminen syö voileivän tietokoneen edessä töissä, eikä siis keskeytä töitänsä. Miksi haaskaisi aikaa ruokatuntiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän