Miksi ei ole eri kauppoja niille onnettomille
jotka menevät ruokakauppaan joka kerta kuin ihmemaahan.
Jäädään toljottamaan, kärryt keskellä käytävää, pyörivät itsensä ympärillä kaikkea ihmetellen vailla minkäänlaista suunnitelmaa mitähän pitäisi ostaa. Ovat jaloissa, koska käyttäytyvät epäloogisesti säntäilemällä sinne tänne, ja yhtäkkiä muiden eteen.
Eri kauppa niille joille on selvät sävelet mitä tulee hakemaan, kulkevat käytävän toista reunaa jättäen muille tilaa kulkea. Pysähtyvät, katsoen ettei mene muiden tielle ja sitten ottavat hyllystä tarvitsemansa.
Mutta ei takapuoli pitkällä kärryihin nojaten hiihdetään sinne tänne muista välittämättä, me kun tultiin oikein kaupassa käymään.
Kommentit (22)
teho-ostaja kirjoitti:
Ja miksi ei meille teho-ostajille ole omia kauppoja? Minulla on yleensä aina tarkka ostoslista päässäni ja pyyhällän kaupan lävitse noukkien ostokseni kuin olisin harjoitellut sitä operaatiota pitkään ja hartaasti. Mitä itse asiassa olenkin. Siinä on muut ihmiset aika lailla tiellä kun hoidan sen n. 3 minuutissa. Missä ovat kaupat meille?
Tuohan on se normaali tapa käydä ostoksilla. Olen käynyt ostoksilla siten jo noin kaksikymmentä vuotta. Ei se mitään ydinfysiikkaa ole, ottaa vain hyllystä sen, mitä tarvitsee. Ei siihen mitään listoja tarvita.
Se on sitä jouluhysteriaa - koita nyt kestää vielä muutama päivä, kyllä se taas ohi menee.