Nyt Halla-aho se Hakkarainen ulos puolueesta NIINKU OLIS JO!!
Väkivaltainen juoppohullu vaikka väkisin pihalle jos tosiaan on niin tyhmä ettei itse tajua erota. Tässä ei enää selitykset auta, nyt on toimittava. Sen jälkeen vetäytyköön vaikka sahalleen ryyppäämään (tai hakee sitten sitä apua oikeasti), kunhan katoaa politiikasta ja julkisuudesta mölisemästä lopullisesti.
Enkä varmasti ole ainoa suomalainen joka näin ajattelee.
Kommentit (28)
Sahamies on sahamies ja paljon äänestäjiä
Sellanen edustaja, millaset äänestäjät.
Tais olla hakkaraisteuvon tarina tässä. Muutama viikko sitten metsäketo joutui luopumaan kaikista töistään ja tämän teukan temput on vähintään samaa luokkaa.
No ei tietenkään Teuvoa mihinkään ulos laiteta. Tälläiset ylimitoitetut kohut vain lisäävät hänen äänisaalista seuraavissa vaaleissa. Miksi puolue laittaisi ääniharavan ulos?
Vierailija kirjoitti:
Sellanen edustaja, millaset äänestäjät.
Aivan totta. Nykyhallituksenkin (kokoomus,keskusta ja siniset) äänestäjät on nähty. Onneksi punavihreät ei koskaan saa ääniä edes 10% verran.
Rikollisten puolue, mitä isompi paska olet, sitä korkeammalle pääset. Ja teuvo on päässyt pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
No ei tietenkään Teuvoa mihinkään ulos laiteta. Tälläiset ylimitoitetut kohut vain lisäävät hänen äänisaalista seuraavissa vaaleissa. Miksi puolue laittaisi ääniharavan ulos?
Niinpä, kyllä se on hyvä, että joku kerää kaikkien vaimonhakkaajien ja naistenraiskaajien äänet magneetin lailla itselleen.
Jos pusuteukka saisi kenkää niin Persut ei saisi puoluetukea hänen osalta
ihmettelen minäkin ettei tuota ongelmatapausta saada puolueesta ulos. On ihan turva kohkata mamujen raiskauksista ja häirinnästä jos omassa puolueessa sama on kuitenkin sallittua. Vähän selkärankaa kiitos.
Mä en nyt oikein oo kärryllä tässä jupakassa, että oliko se Hakkarainen kännissä työaikana vai pikkujouluissa? Minä jos olisin kännissä töissä niin se olis salee fudut + että oisin vielä seksuaalisesti ahdistellut jotain. Huhhuijakkaa!! Kanervan viestittely jutut kalpenee kyllä tässä jutussa. Ihme ettei "Haksu" ole lentänyt ulos eduskunnasta. Tosi uskottava henkilö siis jatkossa.
Vierailija kirjoitti:
ihmettelen minäkin ettei tuota ongelmatapausta saada puolueesta ulos. On ihan turva kohkata mamujen raiskauksista ja häirinnästä jos omassa puolueessa sama on kuitenkin sallittua. Vähän selkärankaa kiitos.
Lopeta se vinkuminen. Ei tänne silti tarvi raahata lisää hakkaraisia. Eikö?
Voitte antaa faktaa jos väärässä kirjoitti:
Mä en nyt oikein oo kärryllä tässä jupakassa, että oliko se Hakkarainen kännissä työaikana vai pikkujouluissa? Minä jos olisin kännissä töissä niin se olis salee fudut + että oisin vielä seksuaalisesti ahdistellut jotain. Huhhuijakkaa!! Kanervan viestittely jutut kalpenee kyllä tässä jutussa. Ihme ettei "Haksu" ole lentänyt ulos eduskunnasta. Tosi uskottava henkilö siis jatkossa.
Hakkaraisella on oma saha pälli. Itse itselleen potkut antaen?
Vierailija kirjoitti:
Siellä sahallako se jupakka sitten sattui?
Teuvooo -oo ooo ota meidät Persujen kyytiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä minä tiedän missä se sattui. Minäkin voin lopettaa työpäiväni esimiehenä koska vain ilmoittamalla pomolle. Hakkaraisen ei tarvitse ilmoittaa pomolle.
Voi päättää työpäivänsä vaikka klo 12 päivällä ja lähteä kaljalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä minä tiedän missä se sattui. Minäkin voin lopettaa työpäiväni esimiehenä koska vain ilmoittamalla pomolle. Hakkaraisen ei tarvitse ilmoittaa pomolle.
Voi päättää työpäivänsä vaikka klo 12 päivällä ja lähteä kaljalle.
Taidat olla persu aivotoimintasi perusteella.
Eduskunnan asioista tässä puhuttiin eikä mistään vi#un sahasta.
Halla-aho kyllä puhuu järkeviä raiskaus- ja pedofiliakulttuurista, mutta ei muuta kuin selittele ja mumise kun voisi itse tehdä ahdistelulle jotain. Hävettävä kaksinaamainen vässykkä, varsinkin kun kaikki ympäristön painostus on asiaan puuttumisen puolella eikä päinvastoin.
Halla-aho on pihalla kuin pakkasukko. Onko pusuteukka iskenyt siihenkin?