Tekee niiiin paljon mieli seksiä RAKKAUDESTA, että tulen hulluksi
Tekee niiiin paljon mieli seksiä RAKKAUDESTA, että tulen hulluksi
klo 22:07 | 19.12.2017
Just nyt mikään ei olisi ihanampaa kuin rakastella ihanan kiihkeästi ihmisen kanssa, jota aidosti rakastaa.
Mulla on kuollut parisuhde ja näin ollen myös kuollut seksielämä.
En tiedä kumpaa oikeasti kaipaan enemmän, seksiä vai rakkautta. Kumpaakaan ei ole. :(
Paranisiko vaihtamalla?
En tiedä, varmaan jos rakastaisin sitä, johon vaihtaisin...
Ap.
Mitä rakastettavaa sinussa on?
Liian vaikea kysymys tässä kohtaa. Kysy sitten, kun en ole näin puutteessa.
Ap.
😏
Ei sulla sitten ole mahkuja rakastua ja saada seksiä rakkaudesta... Oma on valintasi.
No mun rakas kuoli ja nyt olen ollut siksi ilman pian 5 vuotta. En varmaan koskaan enää koe sitä samaa, mikä meillä oli. Oltiin 28 vuotta yhdessä. Nyt olen jo vanha, eikä kukaan halua minua. En jaksa edes yrittää, kun palsta on antanut ymmärtää, ettei tässä about 50-iässä saa enää ketään, varsinkin jos on pari liikakiloa jne. Tosin en ottaisikaan ketään, koska minun pitäisi ihastua ja rakastua, tutustua ennen mitään. Ei ole enää mahdollista kuulemma, kun päiväys meni jo...
Valhetta ja petosta. Kaikki on mahdollista. Älä luovuta.
Höpö höpö. Juuri oli uutisissa joku ikäloppujen tindermatch josta tuli vakavaa :p
PP, seksiä luvassa, jos laitat tekstarin. 😏
Täällä olis 18cm kalu kiinni kiltissä vähän ujossa poikamaisessa lihaksikkaassa miehessä.
Hyvin alkanut keskustelu piti sit siirtää tänne seksi-puolelle..
PP, et ole pieni eikä pippelisikään ole pieni. Päinvastoin isoja. 😊
Täällä tarvittais ei-niin-kilttiä pitkätukkaista miestä, pieni lihavuuskaan ei haitaksi. Pääasia, ettei ole ujo.
Et ole koskaan pannut sensuellin miehen kanssa?
Sen verran, että tiedän sellaisen olevan liian sensuellia mulle.
Mihin rakkaus katosi? Kuitenkin voisi kuvitella että edes aluksi olet rakastanut parisuhteessa? Voiko liekkiin puhaltaa?