Vierailija

Just nyt mikään ei olisi ihanampaa kuin rakastella ihanan kiihkeästi ihmisen kanssa, jota aidosti rakastaa.
Mulla on kuollut parisuhde ja näin ollen myös kuollut seksielämä.
En tiedä kumpaa oikeasti kaipaan enemmän, seksiä vai rakkautta. Kumpaakaan ei ole. :(

• ylös 9
  • alas 1

Kommentit (17)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Paranisiko vaihtamalla?

En tiedä, varmaan jos rakastaisin sitä, johon vaihtaisin...
Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä rakastettavaa sinussa on?

Liian vaikea kysymys tässä kohtaa. Kysy sitten, kun en ole näin puutteessa.
Ap.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä rakastettavaa sinussa on?

Liian vaikea kysymys tässä kohtaa. Kysy sitten, kun en ole näin puutteessa.
Ap.

Ei sulla sitten ole mahkuja rakastua ja saada seksiä rakkaudesta... Oma on valintasi.

Vierailija

No mun rakas kuoli ja nyt olen ollut siksi ilman pian 5 vuotta. En varmaan koskaan enää koe sitä samaa, mikä meillä oli. Oltiin 28 vuotta yhdessä. Nyt olen jo vanha, eikä kukaan halua minua. En jaksa edes yrittää, kun palsta on antanut ymmärtää, ettei tässä about 50-iässä saa enää ketään, varsinkin jos on pari liikakiloa jne. Tosin en ottaisikaan ketään, koska minun pitäisi ihastua ja rakastua, tutustua ennen mitään. Ei ole enää mahdollista kuulemma, kun päiväys meni jo...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No mun rakas kuoli ja nyt olen ollut siksi ilman pian 5 vuotta. En varmaan koskaan enää koe sitä samaa, mikä meillä oli. Oltiin 28 vuotta yhdessä. Nyt olen jo vanha, eikä kukaan halua minua. En jaksa edes yrittää, kun palsta on antanut ymmärtää, ettei tässä about 50-iässä saa enää ketään, varsinkin jos on pari liikakiloa jne. Tosin en ottaisikaan ketään, koska minun pitäisi ihastua ja rakastua, tutustua ennen mitään. Ei ole enää mahdollista kuulemma, kun päiväys meni jo...

Valhetta ja petosta. Kaikki on mahdollista. Älä luovuta.

• ylös 12
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Juuri oli uutisissa joku ikäloppujen tindermatch josta tuli vakavaa :p

Vierailija

Täällä olis 18cm kalu kiinni kiltissä vähän ujossa poikamaisessa lihaksikkaassa miehessä.

Vierailija

Täällä tarvittais ei-niin-kilttiä pitkätukkaista miestä, pieni lihavuuskaan ei haitaksi. Pääasia, ettei ole ujo.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Täällä tarvittais ei-niin-kilttiä pitkätukkaista miestä, pieni lihavuuskaan ei haitaksi. Pääasia, ettei ole ujo.

Et ole koskaan pannut sensuellin miehen kanssa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Et ole koskaan pannut sensuellin miehen kanssa?

Sen verran, että tiedän sellaisen olevan liian sensuellia mulle.

Vierailija

Mihin rakkaus katosi? Kuitenkin voisi kuvitella että edes aluksi olet rakastanut parisuhteessa? Voiko liekkiin puhaltaa?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.