Nyt Halla-aho se Hakkarainen ulos puolueesta NIINKU OLIS JO!!
Väkivaltainen juoppohullu vaikka väkisin pihalle jos tosiaan on niin tyhmä ettei itse tajua erota. Tässä ei enää selitykset auta, nyt on toimittava. Sen jälkeen vetäytyköön vaikka sahalleen ryyppäämään (tai hakee sitten sitä apua oikeasti), kunhan katoaa politiikasta ja julkisuudesta mölisemästä lopullisesti.
Enkä varmasti ole ainoa suomalainen joka näin ajattelee.
Kommentit (28)
Harjataan yltä alta, pusu maistuu paremmalta.
Paljonko vetoa, että Hakkarainen valitaan eduskuntaan jälleen seuraavissa vaaleissa. Vai kuvitteleeko joku, että Hakkaraisen äänestäjät paheksuvat sankarinsa kännipusua?
Vierailija kirjoitti:
Paljonko vetoa, että Hakkarainen valitaan eduskuntaan jälleen seuraavissa vaaleissa. Vai kuvitteleeko joku, että Hakkaraisen äänestäjät paheksuvat sankarinsa kännipusua?
Juo ittensä hengiltä ennen seuraavia vaaleja.
Montako viimeistä varoitusta tämä Hattarainen onkaan saanut?
Eikö se ole hölmöillyt urakalla ennenkin?
Juopottelee joulunpyhät ja tekee oman ratkaisun.
Voitte antaa faktaa jos väärässä kirjoitti:
Mä en nyt oikein oo kärryllä tässä jupakassa, että oliko se Hakkarainen kännissä työaikana vai pikkujouluissa? Minä jos olisin kännissä töissä niin se olis salee fudut + että oisin vielä seksuaalisesti ahdistellut jotain. Huhhuijakkaa!! Kanervan viestittely jutut kalpenee kyllä tässä jutussa. Ihme ettei "Haksu" ole lentänyt ulos eduskunnasta. Tosi uskottava henkilö siis jatkossa.
Vapaa-ajalla. Pikkujouluja viettämässä. Jonkun hölmön ideanikkarin takia olivat päättäneet viettää Perussuomalaisten pikkujouluja eduskunnan tiloissa.
Kansanedustajan toimi on äänestäjien antama luottamustehtävä, joten siitä ei voida erottaa kovin helposti. Vaatii muistaakseni rikostuomion (vankeutta) ja lisäksi 2/3 enemmistön kansanedustajista pitää asiaa varten järjestetyssä äänestyksessä kannattaa erottamista. Näin siis yksinkertaistettuna, lakitekstistä tarkemmat tiedot.
Vierailija kirjoitti:
Tais olla hakkaraisteuvon tarina tässä. Muutama viikko sitten metsäketo joutui luopumaan kaikista töistään ja tämän teukan temput on vähintään samaa luokkaa.
Kansanedustajan irtisanomissuoja lienee vähän vankempaa tekoa kuin jonkun hömppälaulajan.
Halla-aho tuo naistenmies