Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Velat, kertokaa joulunodotuksestanne. Mitä odotatte joululta?

Vierailija
19.12.2017 |

?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulossa mukava täysin lapseton joulu, kun sisaruksillakaan ei tenavia ole. Syödään, löhöillään, nukutaan, katsellaan jotain hömppää, luetaan, neulotaan ja tietysti vaihdetaan lahjoja. Rentouttava loma tulossa.

Olettepa fiksu sisarusparvi, kun ette ole lisääntyneet. Kuulostaa ihanalta joululta.

Jep, serkuilla on 2-5 lasta kullakin. Vain meidän vanhempamme eivät ole isovanhempia. Pysymme siis serkuista kaukana jouluisin :D.

Vierailija
22/25 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhat kertaa helpompi ja nautinnollisempi joulu kuin perheellisillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpaa joulua.

Vierailija
24/25 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap: Varmaan ihan samoja asioita kuin lisääntynyt aikuinenkin? Eli lomaa, mukavaa yhdessäoloa tärkeiden ihmisten kanssa ja jouluruokien herkuttelua. Mä ainakin olen sellainen lapsenmielinen joulunostalgikko, että tykkään aikuisenakin katsoa jouluaattona Joulupukin kuumalinjan, Lumiukon ja Samu Sirkan joulutervehdyksen, vaikkei mulla omia lapsia olekaan!

Niin minäkin :) Mies ei noista klassikoista niin perusta, mutta itsekin katson nostalgian nimissä Samu Sirkan joulutervehdyksen

Vierailija
25/25 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun mielestä ne puolen tunnin päiväunet jälkikasvulla oli sama kuin olla lapseton,ontuvampaa vertausta ei heti keksi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi