Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö sen fiiliksen kun ihastus katsoo sua jotenkin onnellisen näköisenä..

Vierailija
19.12.2017 |

mutta ei kuitenkaan osaa sanoa onko toinen oikeasti kiinnostunut. Miten tuommoisesta tilanteesta pääsee eteenpäin?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En :(( Olen 45, enkä tiedä, mille tuntuu, kun oma ihastus katsoo mua ihastuneen näköisenä. Koska kukaan mun ihastus ei ole koskaan ollut muhun ihastunut. Sen kyllä tiedän, kun henkilö, johon en ole ihastunut, katsoo ihastuneen näköisenä.

Vierailija
2/16 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Se on ihanaa. Mene jutteleen sille jos mahdollista. Ihan sama mistä. Jos se on ihastunut se on miltei sama mitä puhut, kunhan olet läsnä.

Vierailija
4/16 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorten naisten kanssa tuo on minulle hyvinkin tuttu tunne :)

- Hopeakettu -62

Vierailija
5/16 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, en unohda sitä. Lopulta en tiedä oliko hän vain suuresti huvittunut jostain.

Vierailija
6/16 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa päässä se on. 

Vierailija
7/16 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En :(( Olen 45, enkä tiedä, mille tuntuu, kun oma ihastus katsoo mua ihastuneen näköisenä. Koska kukaan mun ihastus ei ole koskaan ollut muhun ihastunut. Sen kyllä tiedän, kun henkilö, johon en ole ihastunut, katsoo ihastuneen näköisenä.

Itse asiassa mua ei ole kukaan katsonut siten, en edes muista että lasteni isä, entinen kumppanini olisi katsonut niin. Siksi tuntuu oudolta kun tämä mies lähestyy ja oikeasti näyttää siltä että tykkäisi ja tuntuu vaan niin vaikealta uskoa että joku näyttäisi mun seurassani tai takiani onnelliselta.. ap

Vierailija
8/16 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista v*ttu.

Vierailija
9/16 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastunut tai ei, mutta hänen katseensa sivelee hellästi poskea ja kaulaa. Minun on pakko nuolaista huuliani ja hänen hymyryppynsä kutittavat korvissani. Aivokuoreni yrittää selvittää, mitä hän juuri sanoi. Soperran jotain, hento puna nousee kasvoilleni, lasken katseeni ja väistyn hänen vaikutuspiiristään. 

Vierailija
10/16 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, en unohda sitä. Lopulta en tiedä oliko hän vain suuresti huvittunut jostain.

Tämä

Vierailija
11/16 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Et näe sitä enää. 

Vierailija
12/16 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä

Niin.. voihan se olla tuotakin :) ap

Vierailija
13/16 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haista v*ttu.

No enpä ajatellut.

Vierailija
14/16 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa mua ei ole kukaan katsonut siten, en edes muista että lasteni isä, entinen kumppanini olisi katsonut niin. Siksi tuntuu oudolta kun tämä mies lähestyy ja oikeasti näyttää siltä että tykkäisi ja tuntuu vaan niin vaikealta uskoa että joku näyttäisi mun seurassani tai takiani onnelliselta.. ap

Niin, mies mullakin on, vaikken tiedä, mille tuo tuntuu, huokaus. Ihan kiva mies, ei siinä mitään.

Vierailija
15/16 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkään ei voi selittää sitä tunnetta kun perjantaina töiden jälkeen kävelee ostarin läpi ja tummat ja komeat miehet hymyilee sulle, jokaisen naisen tulisi kokea se<3

Luoja että niiden katse tuntuu hyvälle.

Vierailija
16/16 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihana tunne. Haluaisin todellakin tietää, miten tästä pääsee etenemään. Pelkään mölöyttäväni jotain tyhmää tai kuvitelleeni kaiken. Sitten nolottaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan