Lellu (se varastettu malamuutti) on löytynyt!
Kommentit (6)
hyvä, että löytyi. Hämmästyttää kuitenkin, mitä liikkuu ihmisen päässä, joka jättää 11vkoa vanhan koiranpennun noin pitkäksi aikaa yksikseen autoon.
Minä ainakin olisin kesäaikaan iskenyt ikkunan sisään autosta ja soittanut eläinsuojeluun.
Vierailija kirjoitti:
Onko ihan normaalia koiran koulutusta, että jätetään autoon pitkäksi ajaksi, "oppii olemaan autossa"?
Ei kyllä millään tasolla järkevää. Sää ei nyt ole onneksi ongelma, malamuuttipentu ei palellu näissä säissä eikä toki tule kuumakaan kuten kesällä.
Mutta parkkipaikat on usein rauhattomia paikkoja joilla kulkee ihmisiä. Pennun huomatessaan monet voivat myös alkaa katsella sisään autoon, huiskutella pennulle, ja pentu voi yksinään pelätä ja stressaantua. Lisäksi tuonikäinen pentu voi hyvin pissata tai kakata autoon tai pitkästyneenä alkaa nakertaa penkkejä. En kyllä itse jättäisi sanotaanko yli vartiksi noin pientä autoon.
- koirankasvattaja
Voi pientä! Onneksi löytyi ja iso kiitos sille perheelle joka huomasi jotain olevan vialla ja piti Lellusta huolta sen ajan kun etsivät oikean perheen!
Nykyään varkaille kelpaa kaikki ! Ei kannata jättää autoon näkyviin arvotavaraa siis koiraakaan sillä nekin kelpaavat voroille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ihan normaalia koiran koulutusta, että jätetään autoon pitkäksi ajaksi, "oppii olemaan autossa"?
Ei kyllä millään tasolla järkevää. Sää ei nyt ole onneksi ongelma, malamuuttipentu ei palellu näissä säissä eikä toki tule kuumakaan kuten kesällä.
Mutta parkkipaikat on usein rauhattomia paikkoja joilla kulkee ihmisiä. Pennun huomatessaan monet voivat myös alkaa katsella sisään autoon, huiskutella pennulle, ja pentu voi yksinään pelätä ja stressaantua. Lisäksi tuonikäinen pentu voi hyvin pissata tai kakata autoon tai pitkästyneenä alkaa nakertaa penkkejä. En kyllä itse jättäisi sanotaanko yli vartiksi noin pientä autoon.
- koirankasvattaja
Jos ei ole tarvis kuljetella koiraa aikuisena autolla niin juu, ei autossa olemista ole välttämätöntä opettaa. Meillä koira kulkee aina pennusta asti mukana joka paikassa, käydään nimittäin pari kertaa vuodessa lapissa harrastamassa koirien kans ja koira joka huutaa ja oksentaa sen 1000km ei ole kovin mukavaa matkaseuraa. Mutta kukin tavallaan.