Littanat hiukset -- mikään ei auta!
Hiukseni eivät ole siis liian ohuet eikä niitä ole liian vähän, mutta hiuslaatuni on lasinen, kiiltävä ja littana! Olen pitänyt niitä pitkänä, en haluaisi leikata. Olen kokeillut tuuheuttavia shampoita, hoitoaineita, hiuskiinteitä, suolasuihketta, tyvikohottajaa ja vaikka mitä! Mikään ei auta edes orastavasti. Mikään kampaus ei pysy vaan hiukseni näyttävät minuutin päästä siltä kuin niihin ei olisi edes koskettu. Olen kuullut, että vaalentaminen toisi jotain tuuheutta, mutta enpä tiedä. Tykkään luonnollisesta hiusväristäni. Onko olemassa mitään ihmeitä mitä voi tehdä? Sama ongelma oli myös hartiapituisissa hiuksissa, ei vaan pysy mitenkään vaan lässähtää aina.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Älä käytä liikaa aineita hiuksissasi, toivottavasti et laita kaikkia hiustenmuotoilutuotteita kerralla päähän. Shampoo käy yksinään jos on hyväkuntoinen hius, hoitoaine latistaa hiuksia. Jos pakko on käyttää niin käytä jätettävää hoitoainetta, suihkemuodossa tai mulla on kampaajalta ostettu voidemainen hoitoaine. Kiharat kohottavat myös tyvestä, kokeile. Ja kokeile myös laittaa tukka yöksi tosi korkealle ponnarille, aivan päälaelle asti. Toimii parhaiten tukan ollessa hieman märkä, kuivuu sitten "ylösalaisin". Mulle tulee iso tukka kun teen tuon korkea ponnari yöksi -kikan ja jaan vielä sen poninhännän neljään osaan, joista teen sitten vielä sormikiharat kahden sormen ympäri. Ei mene kauaa, alle 5 min illalla, aamulla riittää 10 sek kun haroo sormilla kiharat auki.
Olen eri lättätukka kuin aloittaja, mutta mulla kaikki tupeeraukset, muotovaahdot ja yönutturan tuomat afrot latistuu puolessa tunnissa, teinpä mitä hyvänsä.
Yksi sana, Volumaster.
Sitä käyttänyt vuosia ja ero on huikea!
Vierailija kirjoitti:
Muotovaahto, föönaus, tupeeraus ja lakka.
ja pitkän tukan kuivaus pää alaspäin
Älä käytä liikaa aineita hiuksissasi, toivottavasti et laita kaikkia hiustenmuotoilutuotteita kerralla päähän. Shampoo käy yksinään jos on hyväkuntoinen hius, hoitoaine latistaa hiuksia. Jos pakko on käyttää niin käytä jätettävää hoitoainetta, suihkemuodossa tai mulla on kampaajalta ostettu voidemainen hoitoaine. Kiharat kohottavat myös tyvestä, kokeile. Ja kokeile myös laittaa tukka yöksi tosi korkealle ponnarille, aivan päälaelle asti. Toimii parhaiten tukan ollessa hieman märkä, kuivuu sitten "ylösalaisin". Mulle tulee iso tukka kun teen tuon korkea ponnari yöksi -kikan ja jaan vielä sen poninhännän neljään osaan, joista teen sitten vielä sormikiharat kahden sormen ympäri. Ei mene kauaa, alle 5 min illalla, aamulla riittää 10 sek kun haroo sormilla kiharat auki.