Vierailija

Meiltä meni nyt sitten häämatka ohitse kun lähdimme muutenkin viime minuuteilla ja seuraavalla taksilla olisi kestänyt n. 10 min tulla paikalle.

Minä aion lähteä kylpylälomalle yksin ja se siitä. Mies saa odotella ihan rauhassa, puhelimen laitan päälle ehkä huomenna.

• ylös 10
  • alas 2

Kommentit (10)

Vierailija

Täh?
Onko kotoisin sellaisesta maasta, jossa ideologisesti nainen ei saa ajaa autoa vai mikä ihme taustalla?

• ylös 15
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Onko miehesi kotoisin Saudi Arabiasta? Eikös se ole ollut suunnilleen viimeinen linnake maailmassa, jossa naiset eivät saa ajaa autoa?

• ylös 12
  • alas 0
Vierailija

Et kai aio jatkaa, tuon pienen mielenosoituksesi jälkeen. Mieshän osoitti halveksivan naisia. Nyt päättät arvostatko itseäsi, jos et niin voit jatkaa suhdetta, mutta jos arvostat itseäsi, et voi mitenkään jatkaa.

• ylös 14
  • alas 0
Vierailija

Olen joskus lukenut että Norjassa monet tilaavat nimenomaan naiskuskin jotta saa varmasti kantanorjalaisen kuskin.

• ylös 12
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Meiltä meni nyt sitten häämatka ohitse kun lähdimme muutenkin viime minuuteilla ja seuraavalla taksilla olisi kestänyt n. 10 min tulla paikalle.

Minä aion lähteä kylpylälomalle yksin ja se siitä. Mies saa odotella ihan rauhassa, puhelimen laitan päälle ehkä huomenna.

Heko heko. Niin varmaan.

Vierailija

Uskomaton tapaus. En ole tähän päivään mennessä nähnyt naista taksikuskina ja mielestäni aloittaja teki ihan oikein ettei lähtenyt kyytiin. Kannattaa muistaa että nykyään alalla on valetakseja ym. laittomia "yrittäjiä" jotka ajavat omia reittejään ja veloittavat kyydistä ties mitä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.