Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä olen ostanut ihan mahtavia joululahjoja. En malta odottaa ilmeitä, kun kaikki avaavat lahjojaan!

Vierailija
19.12.2017 |

Tulis jo joulu.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni alkoi viime vuonna itkeä kun avasi lahjan joka oltiin veljen kanssa ostettu. Se oli mahtavaa :D

Vierailija
2/10 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin veli alkoi kerran itkeä joululahjoistaan. Minä, äiti ja veli oltiin ostettu hänelle deodorantti. Oli murrosiässä ja me kaikki oltiin tahoillamme tultu siihen tulokseen, että olis ehkä aika alkaa käyttää deodoranttia. Itku silmässä hän heitti ne roskikseen ja valitti, ettei saanut mitään kivoja lahjoja :-( Itsellekin tuli paha mieli hänen puolestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, villasukat, kalsarit (pitkät) ja risuja.

Vierailija
4/10 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen löytänyt mahtavia lahjoja ja kaikki on jo ostettu kerrankin ajoissa. Nyt helpottaa, kun puuttuu enää jouluruuat ja -kuusi.

Vierailija
5/10 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munkin veli alkoi kerran itkeä joululahjoistaan. Minä, äiti ja veli oltiin ostettu hänelle deodorantti. Oli murrosiässä ja me kaikki oltiin tahoillamme tultu siihen tulokseen, että olis ehkä aika alkaa käyttää deodoranttia. Itku silmässä hän heitti ne roskikseen ja valitti, ettei saanut mitään kivoja lahjoja :-( Itsellekin tuli paha mieli hänen puolestaan.

Tuollaisesta tulee paha mieli. Äidin olisi kannattanut puhua hänen kanssaan peseytymisestä jne.

Sukulaisen tuhti lapsi sai joululahjaksi viisi kalenteria ja loukkaantui. Ymmärrän, koska hänen sisarensa saivat mm. vaatteita.

Vierailija
6/10 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö hän saanut muuta kuin sen deodorantin?

Vierailija
7/10 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nää oot hommannut lahjoiksi?

Vierailija
8/10 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen tänä vuonna saanut hankittua ihan huippulahjoja! On ollut monta taloudellisesti ja henkisesti niukkaa ja tiukkaa vuotta takana ja nyt on asiat mukavasti mallillaan ja on ihanaa hemmotella mun kolmea lasta. Hieman kyllä kauhistuttaa kun olen oikeasti käyttänyt paljon rahaa näihin, mutta talous on kunnossa niin miksi ei! 

Ap, ja muutkin, hehkuttakaa vähän mitä ja kenelle!

Mun huiput: (käytetty) rumpusetti, cards against humanity, liput yhdelle huippukeikalle, leffalippuja -nämä mun kahdelle isolle reippaalle teinipojalle (rumpusetti on myös isovanhempien lahja). Laadukas kampaus- ja meikkipää mun suloiselle pikkutytölle (tämä oli vaikea lahja, koska jotenkin 'väheksyn' tällaisia tyttötyttö lahjoja, mutta osasin vihdoinkin irtautua tästä tunteesta ja ajatella, mistä juuri tämä lapsi eniten ilahtuisi...). Ja lisäksi metsästin pitkin nettiä erästä bändi t-paitaa, jonka vihdoin löysin (toivottavasti ehtii ennen joulua!), miesystävälleni...

Vierailija
9/10 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on nyt väärä motiivi lahjan antamiselle

Te itse olette nostaneet itsenne pääosaan lahjan saajan sijasta.

He eivät ole teille mitään ilmeitä velkaa lahjoista.

Lapsistakin kasvaa vain feikkikiitollisia feikki-ilmeilijöitä, koska sitä odotetaan.

Joulusta tulee näytelmä.. farssi.

Lapsiparat :(

Vierailija
10/10 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin parasta joulussa on ku omat pikku naperot pn niin onnellisia ku pakestista paljastuu heidän toivomansa lahja, miten se pukki tiesikin mitä minä haluan.

Meillä lapset siis 3 ja 4 vuotiaat, joten eivät ihan hirveitä vielä osaa toivoa.(Mm. Siniset sakset, legoja, hamahelmiä, lumilapio...)

Molemmat lapset saa kaksi pakettia vanhemmilta, toki kummeilta lisäksi. Isovanhemmilta saavat yhteisen isomman lahjan(lasten potkukelkan).