Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Täh?

Mistä suomessa elävät keskustelisivat keskenään Aihe Vapaalla?

• ylös 2
  • alas 0

Kommentit (9)

Vierailija

Mulla ei riitä mielikuvitus nyt vastata tähän ketjuun mutta sanonpahan vaan, että ihana aihe ❤️

Vierailija

Olipahan tuo pihi muori laittanut laudalle vanhoja homehtuneita siemeniä. Saa vain mahansa kipeäksi. Syököön närhi ne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olipahan tuo pihi muori laittanut laudalle vanhoja homehtuneita siemeniä. Saa vain mahansa kipeäksi. Syököön närhi ne.

Minulle oli naapurin emäntä laittanut lautaselle ihan tavallista maitoa, ja vatsahan siitä meni tietenkin ihan sekaisin. Emännän mukaan siilien laktoosi-intorelanssi ei ole todellista, vaan pelkästään erikoisuudentavoittelua ja huomionkipeyttä. Ripuloin kostoksi emännän kukkapenkkiin.

Vierailija

No niin, meidän perinteitä arvostavalle ankkalammikolle on sitten muuttanut joutsen!!! Uskomatonta WT- meininkiä, pitkiä valkoisia sulkia kyllä ojennellaan ja levitellään jokaisen ohiuivan tavikoiraan edessä. Nokkaläiskä on selvästi maalattu, seuraavat näköjään kovasti mikä on in laulujoutsenten tingeltangelmaailmassa. Sääliksi käy tuo yliyrittäminen! 

Saas nähdä keväällä millaiset poikaset pyöräyttävät, varmaan ovat pitkäkaulaisia rääkypellejä kuoriutumisesta asti. Meidän poikaset eivät kyllä niiden kanssa pulikoi, sanonpahan suoraan!

Vierailija

Gallup: Tunnetko syntyneesi väärään lajiin?

Terveisin vaskitsa joka tuntee olevansa käärme

Vierailija

Pika-apua, rabies! Urokselta valuu vaahtoa suusta ja käytös on ihan kummallista. Oli viikonloppuna itärajalla urosporukassa "metsästämässä", on kai sitten pelehtinyt ryssäsupien haaskoilla. 

Revinkö siltä kurkun auki ja syötän pennuille vai onko tartuntariski kuinka iso? Kannattaisiko antaa jäätyä ensin?

Vierailija

Kuukauden tai parin kuluttua on taas se aika vuodesta, kun kilttimiesmetsäjänis yksin suremaan jännärusakoiden viedessä kaikki metsäjänisnaaraat. Yksinäinen kyynel putoaa kylmälle lumihangelle.

Vierailija

On noi ihmiset tolloja. Kävin morjestamassa niitä mökissä ja ne luuli, että mä oon haisunäätä. T:Supikoira

Vierailija

Se nyt vaan on keinotekoista väkisin yrittää ylläpitää ja pakkosyöttää vieraslajien laulua ja leviämistä. Biodiversiteetin rikkaus ja uhanalaisuus, pah! T. Talitintti