Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oksettavin ruoka, mitä olet syönyt?

Vierailija
18.12.2017 |

Olin kylässä, jossa tarjottiin käristystä ja perunamuusia. Ajattelin, että hitsi kun herkkua tulossa. Hymy hyytyi, kun ekan suullisen nappasin. Muusi oli täynnä pilkottua raakaa sipulia. Aivan hirveää.. vieläkin oksettaa.. ja talon rouva vaam hymisteli, että on meidän matin spesiaalia toi muusi. Ikinä ole parempaa syönyt. No heh heh, pahempaa en ollut syönyt.

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo enpä ymmärrä miksi joku tuntee sipulia perunamuussiin ja vielä raakaa.

Oli varmaan karseaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus syönyt jotain uunipannulla paistettua piirakkaa, missä oli riisiä täytteenä. Oli muistaakseni joku Mikkelin seudun perinneruoka. Ei oksettavaa, mutta tosi oudon makuista.

Vierailija
4/64 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nattō, en saanut syötyä sitä sen hajun vuoksi 🤢

Vierailija
5/64 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kylässä, jossa tarjottiin käristystä ja perunamuusia. Ajattelin, että hitsi kun herkkua tulossa. Hymy hyytyi, kun ekan suullisen nappasin. Muusi oli täynnä pilkottua raakaa sipulia. Aivan hirveää.. vieläkin oksettaa.. ja talon rouva vaam hymisteli, että on meidän matin spesiaalia toi muusi. Ikinä ole parempaa syönyt. No heh heh, pahempaa en ollut syönyt.

Meidän äiti teki tuollaista sipulipalamuusia kun olin lapsi. Jossain vaiheessa opin pyytämään perunani kokonaisena, keitettynä se pistettiin lautaselle pannumyssyn alle odottamaan, kun äiti teki muille muusin valmiiksi. 

Vierailija
6/64 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori vaan nyt kaikille kalan ystäville mutta kyllä se on graavilohi, silli ja mäti.

Vierailija
7/64 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko voinut ap olla niin, että vain sulle laittoivat sitä sipulia? Kyllä mä tykkään raa'astakin sipulista, koska siinä on enemmän makua.

Vierailija
8/64 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kolme tasavahvaa kilpailijaa: veripalttu, mykysoppa ja lammaskaali.

Vierailija
9/64 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joksus 80-luvulla, kun ensimmäinen pizzeria oli tullut kaupunkiin, tilattiin vanhojen päivänä kouluun kaikille "vanhoille" pizzat. Ne oli kaikki samanlaisia ja niissä oli mm. katkarapua. Söin pizzani kiltisti, mutta ajattelin koko ajan syöväni matoja (siis toki tiesin niiden olevan katkarapuja). Kotiin päästyä oksensin. Tämä tapahtui v. 83, enkä sen jälkeen ole katkarapua tai muuta äyriäistä suuhuni pistänyt. 

Vierailija
10/64 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanilaiset syövät nattoota, eli hapatettuja soivapapuja. Lisäksi niillä on joku toinen vielä kauheampi perinneruoka, jonka nimeä en muista.😬

Vierailija
11/64 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mikä haisee pahalle ja jonka koostumus on jotain iljettävän limaista tai kumista.

Vierailija
12/64 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea pitää maistaa kirjoitti:

Japanilaiset syövät nattoota, eli hapatettuja soivapapuja. Lisäksi niillä on joku toinen vielä kauheampi perinneruoka, jonka nimeä en muista.😬

Kalan spermaa syövät kuin kiisseliä. Olen maistanut ja oli hyvää ja terveellistä

Vierailija
13/64 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lipeäkala on pahaa.

Vierailija
14/64 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin enolla kylässa ja hänen vaimonsa + heidän poikansa tyttöystävä oli tehnyt kakun. En ole varmaa paskempaa kakkua syönyt. Pohja oli ihan musta ja liian kostutettu. Piti pidätellä yökkäyksiä ku söi.

Vierailija
15/64 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simpukat on ainoa ruoka minkä olen oksentanut ulos.

Vierailija
16/64 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin enolla kylässa ja hänen vaimonsa + heidän poikansa tyttöystävä oli tehnyt kakun. En ole varmaa paskempaa kakkua syönyt. Pohja oli ihan musta ja liian kostutettu. Piti pidätellä yökkäyksiä ku söi.

no kyllä on rinsessalla ollut taas kaaheetta

Vierailija
17/64 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin erään pojan kanssa teini-ikäisenä. Kävimme aina välillä hänen äitinsä luona syömässä (hänen vanhemmat ovat eronneet ja poikaystäväni asui isänsä luona). Äiti teki yleensä hyvää ruokaa, mutta erään kerran hän teki itse hampurilaisia ja jotain aivan liian makeita leivonnaisia. Hampurilaisiin oli tehnyt sämpylät itse, jotka eivät maistuneet miltään. Jauhelihapihveissä oli aivan liikaa sipulia. Eivät muutenkaan maistuneet hyvälle. Ja leivonnaiset olivat liiallisen sokerin lisäksi muutenkin pahoja. Kaiken huipuksi kotimatkan aikana mulla meni maha aivan helvetin sekaisin, ja voin sanoa että oli todella lähellä että olis tullu paskat housuun. En uskaltanut aivastaa, pieraista, tai tehdä mitään äkkinäistä liikettä sen puolen kilometrin aikana, jonka kävelin bussipysäkiltä kotiin. Ihmeen kaupalla selvisin kotiin vessaan asti.

Vierailija
18/64 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmiryynipuuro. Itse ostin ryynejä ja keitin, kun en ole koskaan maistanut.  lusikallisen  sain syötyä. Sammakonkutua!

Vierailija
19/64 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makaronivelli

https://im.mtv.fi/image/4903224/landscape16_9/1024/576/adb4a14ed9034c75…

Makaroonikeitto oli kyllä ihan parasta, ku isä teki!

Vierailija
20/64 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Islantilainen hyljekeitto. Meistä ei tullut ystäviä.