Teuvo Hakkarainen suuteli väkisin
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
"Hän pyysi anteeksi ja sanoi, että ei tule toistumaan ennen kuin hän on seuraavan kerran kännissä."
Siis luulin että tämä oli vitsi. Mutta oli näin iltapäivälehden mukaan sanonut. Olisi pitänyt arvata. Ei edes häpeä tekoaan. Mahtaa häntä äänestäneet tuntea nyt ylpeyttä itsestään ja ehdokkaastaan. Ja myös ne persujen kokousedustajat, jotka valitsivat tyypin puolueensa johtajistoon. :DDDD Ei voi muuta kuin onnitella valinnasta. Kertoo kaiken oleellisen kyseisistä ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä näitä nykynaisia vaivaa kun eivät osaa puolustautua! Olis nostanut polven napakasti hakkaraisen munille niin jo olis ollut vielä seuraavanakin päivänä muistikuvat tapahtumista. Nyynnyydestä saakin sakottaa.
No sakot vähintään olisi tullut pahoinpitelystä. Kaikki ei halua rikosrekisteriä, varsinkin naisen cv:ssä näyttää pahalta.
Eihän se hakkarainenkaan saa syytettä pahoinpitelystä vaikka repii niskasta ja kuolaa suuhun ties mitä hepatiitteja.
Tämäpä tämä. Ei tiedä mitä tällä Hakkaraisella on suussaan (ollut).
Ketju täynnä persuja syyllistämässä uhria ja halventamassa naisia. Normipäivä.
Persuthan itkivät pitkään siitä kun heitä nimitetään "persuiksi". Nyt miehen seksuaalinen väkivaltakaan ei ole samoille pöyristyjille yhtään mitään, kun tekijän puolue oli oikea..
Teuvo ja Touko, panomiehet. Vihreä on sitkeä ja persukin niin sitä samaa..bla blaa blaah, whatever ja metoo jatkuu suomessa varmaan seuraavat 100-vuotta. Ei kiinnosta vittujakaan.
Olisi vetänyt Lindströmiä kunnolla päihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi vittu teistä naisista on tullut ihme vinkujia joka vitun pikku jutusta vingutaan. Mä ymmärrän jos teidät on raiskattu se on paha juttu oikeesti, mä tiiän mutkin pakotti lapsena tuttu poika imemään munaa, mutta mä en oo huudellu siitä tai laittanu kampanjaa pystyyn. Se tapahtu ja thats it. Mä oon sen verran mies, että mua ei perseestä puristelut tai kullin lutkuttelut kaada. Sä tarviit ohjuksen tai rekan ennen kun mä murrun.
Terve homo! nauti kuitenkin.
Etkö parempaa keksi? Mä nussisin suakin oikee kunnolla joka paikkaan.
Ajattelet kuitenkin silloin sitä homoa.
Ei sillä ole väliä ketä mä ajattelen vaan sillä, että mä teen susta mun nartun samalla tavalla kun mä oon sen yhen hintin narttu koko loppuelämäni.
Näköjään kaatoi kun noin tunteisiin menee. I rest my case.
Vierailija kirjoitti:
Ketju täynnä persuja syyllistämässä uhria ja halventamassa naisia. Normipäivä.
Normimeininkiä tekopyhiltä uskovaisilta.
Teuvolla oli seksuaalinen hätätila. Ei aihetta toimenpiteisiin.
Teuvo on koittanut varoittaa suomalaisia ulkomaalaisten tekemästä seksuaalisesta häiriköinnistä ja se on kuitettu "kähmii ja pussaa ne suomalaisetkin".
Joten Teuvo tuumas, että "no okei sit, kähmitään ja pussataan kun kerta sellainen status on jo valmiiksi päällä"
Miten tämä ei nyt hirveästi yllättänyt. Eihän tästä kauaa ole, kun Teukka vähätteli julkisuudessa seksuaalista ahdistelua ihan suorasanaisesti. Ei tällainen varmaan kännisen pääkopassa sitten tunnu kuin hassulta päähänpistolta, kun koko seksuaalisen ahdistelun konsepti on miehen mielestä lähinnä akkojen melua tyhjästä.
Nyt mua kiinnostaa kyllä kovin nähdä, että kuinka ps-puolueen taholta tähän puututaan, vai puututaanko mitenkään. Ennen puolueen hajaannusta siellä vielä oli porukkaa nuhtelemassa ja tekemässä damage controllia kun puolueen edustajat mokasivat. En tiedä kuka siellä nyt sellaista tekee vai tekeekö kukaan. Ja Teuvon asema puolueessa on sen verran korkea, että aika korkealta taholta pitäisi nuhtelunkin tulla jos sellaista on tullakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi vittu teistä naisista on tullut ihme vinkujia joka vitun pikku jutusta vingutaan. Mä ymmärrän jos teidät on raiskattu se on paha juttu oikeesti, mä tiiän mutkin pakotti lapsena tuttu poika imemään munaa, mutta mä en oo huudellu siitä tai laittanu kampanjaa pystyyn. Se tapahtu ja thats it. Mä oon sen verran mies, että mua ei perseestä puristelut tai kullin lutkuttelut kaada. Sä tarviit ohjuksen tai rekan ennen kun mä murrun.
Ei sillä ole väliä ketä mä ajattelen vaan sillä, että mä teen susta mun nartun samalla tavalla kun mä oon sen yhen hintin narttu koko loppuelämäni.
Näköjään kaatoi kun noin tunteisiin menee. I rest my case.
And i rest my cock in your fucking ass, etkö sä parempaa keksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli myönnät että ajattelet sitä homoa ja olet sen narttu. Ei tuollasella enää edes seiso naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Hän pyysi anteeksi ja sanoi, että ei tule toistumaan ennen kuin hän on seuraavan kerran kännissä."
Siis luulin että tämä oli vitsi. Mutta oli näin iltapäivälehden mukaan sanonut. Olisi pitänyt arvata. Ei edes häpeä tekoaan. Mahtaa häntä äänestäneet tuntea nyt ylpeyttä itsestään ja ehdokkaastaan. Ja myös ne persujen kokousedustajat, jotka valitsivat tyypin puolueensa johtajistoon. :DDDD Ei voi muuta kuin onnitella valinnasta. Kertoo kaiken oleellisen kyseisistä ihmisistä.
Rehti ukko. Mitä se hyödyttäisi vakuutella, ettei toistu kun kuitenkin toistuu. Teukkaa äänestän aina, jos vaan ehdokkaana on. Lindströmin kun vielä olisi saanut hakattua niin suoritus olisi ollut täydellinen. Sekin aika vielä tulee.
Vela - 72 kirjoitti:
Miten tämä ei nyt hirveästi yllättänyt. Eihän tästä kauaa ole, kun Teukka vähätteli julkisuudessa seksuaalista ahdistelua ihan suorasanaisesti. Ei tällainen varmaan kännisen pääkopassa sitten tunnu kuin hassulta päähänpistolta, kun koko seksuaalisen ahdistelun konsepti on miehen mielestä lähinnä akkojen melua tyhjästä.
Nyt mua kiinnostaa kyllä kovin nähdä, että kuinka ps-puolueen taholta tähän puututaan, vai puututaanko mitenkään. Ennen puolueen hajaannusta siellä vielä oli porukkaa nuhtelemassa ja tekemässä damage controllia kun puolueen edustajat mokasivat. En tiedä kuka siellä nyt sellaista tekee vai tekeekö kukaan. Ja Teuvon asema puolueessa on sen verran korkea, että aika korkealta taholta pitäisi nuhtelunkin tulla jos sellaista on tullakseen.
Vai vielä damage controllia pikkujoulupususta. :D Salli mun nauraa Vela-72= maho vanhapiika
Vierailija kirjoitti:
Teuvo ja Touko, panomiehet. Vihreä on sitkeä ja persukin niin sitä samaa..bla blaa blaah, whatever ja metoo jatkuu suomessa varmaan seuraavat 100-vuotta. Ei kiinnosta vittujakaan.
Suomi ei taida olla äidinkielesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehti ukko. Mitä se hyödyttäisi vakuutella, ettei toistu kun kuitenkin toistuu. Teukkaa äänestän aina, jos vaan ehdokkaana on. Lindströmin kun vielä olisi saanut hakattua niin suoritus olisi ollut täydellinen. Sekin aika vielä tulee.
Niin tietysti, samanlainen hupiukkohan sinäkin olet ja teidän kylähullujen voimafantasioita palsta täynnä.