Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (106)

Vierailija
81/106 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teuvolla oli seksuaalinen hätätila. Ei aihetta toimenpiteisiin.

Teuvo on koittanut varoittaa suomalaisia ulkomaalaisten tekemästä seksuaalisesta häiriköinnistä ja se on kuitettu "kähmii ja pussaa ne suomalaisetkin".

Joten Teuvo tuumas, että "no okei sit, kähmitään ja pussataan  kun kerta sellainen status on jo valmiiksi päällä"

Arvasin että jotenkin tämä saadaan mööhönmööttöjien syyksi. Tämähän on nerokasta koska nyt kaikilla suomalaisilla miehillä on vapaakortti ahdistella.

Vierailija
82/106 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin tuo pusu meni oikeaan kohteeseen, ihmiseen joka selkärangattomasti petti puoluekaverinsa ja kaikki äänestäjät.

Ei tipu pisarankaan vertaa myötätuntoa tuolle noidalle.

Seksuaalinen ahdistelu on ok, jos uhri on joku josta sinä et tykkää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/106 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Blackson848 kirjoitti:

Naiset pois eduskunnasta se on ratkaisu. Teuvo on sentään äijä. Naiset on nyt täällä muka vihaisia. Miehenä vaan naurattaa.entä jos joku nainen tulisi pubissa tai eduskunnassa kännissä pusuttamaan tai tarttuisi perseestä? Olisitko tekemässä rikosilmoitusta? En. Enkä suuttuisikaan

Juuri näin, naiset pois eduskunnasta ja keittiöön minne kuuluvatkin, kun eivät kykene edes pitämään pilluistaan huolta.

Sen sijaan itku on kauhea jo yhdestä pususta ja tällaisten ämmien pitäisi olla päättämässä maan asioista, no siksipä Suomi tässä nykyisessä tilassaan nyt onkin.

Ai niinkö? No hyvä tietää koska tuolla on varmasti suuret määrät pusunkipeitä karvaisia homoja valmiina testaamaan Teuvon eduskuntakelpoisuutta.

Vierailija
84/106 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi vittu teistä naisista on tullut ihme vinkujia joka vitun pikku jutusta vingutaan. Mä ymmärrän jos teidät on raiskattu se on paha juttu oikeesti, mä tiiän mutkin pakotti lapsena tuttu poika imemään munaa, mutta mä en oo huudellu siitä tai laittanu kampanjaa pystyyn. Se tapahtu ja thats it. Mä oon sen verran mies, että mua ei perseestä puristelut tai kullin lutkuttelut kaada. Sä tarviit ohjuksen tai rekan ennen kun mä murrun.

Terve homo! nauti kuitenkin.

Etkö parempaa keksi? Mä nussisin suakin oikee kunnolla joka paikkaan.

Ajattelet kuitenkin silloin sitä homoa.

Ei sillä ole väliä ketä mä ajattelen vaan sillä, että mä teen susta mun nartun samalla tavalla kun mä oon sen yhen hintin narttu koko loppuelämäni.

Eli myönnät että ajattelet sitä homoa ja olet sen narttu. Ei tuollasella enää edes seiso naisen kanssa.

Taidat puhua itsestäsi. ohis

Vierailija
85/106 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Blackson848 kirjoitti:

Naiset pois eduskunnasta se on ratkaisu. Teuvo on sentään äijä. Naiset on nyt täällä muka vihaisia. Miehenä vaan naurattaa.entä jos joku nainen tulisi pubissa tai eduskunnassa kännissä pusuttamaan tai tarttuisi perseestä? Olisitko tekemässä rikosilmoitusta? En. Enkä suuttuisikaan

Juuri näin, naiset pois eduskunnasta ja keittiöön minne kuuluvatkin, kun eivät kykene edes pitämään pilluistaan huolta.

Sen sijaan itku on kauhea jo yhdestä pususta ja tällaisten ämmien pitäisi olla päättämässä maan asioista, no siksipä Suomi tässä nykyisessä tilassaan nyt onkin.

Ai niinkö? No hyvä tietää koska tuolla on varmasti suuret määrät pusunkipeitä karvaisia homoja valmiina testaamaan Teuvon eduskuntakelpoisuutta.

Soitetaanko heti setaan että ovat sitten aamulla kahvilassa valmiina. Nimittäin Teuvon eduskuntakelpoisuus on iso kysymysmerkki.

Vierailija
86/106 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vela - 72 kirjoitti:

Miten tämä ei nyt hirveästi yllättänyt. Eihän tästä kauaa ole, kun Teukka vähätteli julkisuudessa seksuaalista ahdistelua ihan suorasanaisesti. Ei tällainen varmaan kännisen pääkopassa sitten tunnu kuin hassulta päähänpistolta, kun koko seksuaalisen ahdistelun konsepti on miehen mielestä lähinnä akkojen melua tyhjästä.

Nyt mua kiinnostaa kyllä kovin nähdä, että kuinka ps-puolueen taholta tähän puututaan, vai puututaanko mitenkään. Ennen puolueen hajaannusta siellä vielä oli porukkaa nuhtelemassa ja tekemässä damage controllia kun puolueen edustajat mokasivat. En tiedä kuka siellä nyt sellaista tekee vai tekeekö kukaan. Ja Teuvon asema puolueessa on sen verran korkea, että aika korkealta taholta pitäisi nuhtelunkin tulla jos sellaista on tullakseen.

Vai vielä damage controllia pikkujoulupususta. :D Salli mun nauraa Vela-72= maho vanhapiika

Ottaen huomioon, että viimeksi marraskuussa ps-puolueen johtotasolta on todettu, että heillä on nollatoleranssi seksuaaliselle ahdistelulle, minkä piikkiin tämä pikkujoulupusu ilman muuta menee, niin luulisi että tässä jonkin sortin damage controllia siltä puolelta tarvittaisiin. Hiukan outoon valoon asettuu Halla-ahon lausunnot Huhdan touhuja koskien, jos tähän ei puututa.

Mitä minun mahouteeni tulee, niin toivoisin hartaasti olevani sitä. 😊 Vanha piika en kuitenkaan ole.

Vierailija
87/106 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vela - 72 kirjoitti:

Miten tämä ei nyt hirveästi yllättänyt. Eihän tästä kauaa ole, kun Teukka vähätteli julkisuudessa seksuaalista ahdistelua ihan suorasanaisesti. Ei tällainen varmaan kännisen pääkopassa sitten tunnu kuin hassulta päähänpistolta, kun koko seksuaalisen ahdistelun konsepti on miehen mielestä lähinnä akkojen melua tyhjästä.

Nyt mua kiinnostaa kyllä kovin nähdä, että kuinka ps-puolueen taholta tähän puututaan, vai puututaanko mitenkään. Ennen puolueen hajaannusta siellä vielä oli porukkaa nuhtelemassa ja tekemässä damage controllia kun puolueen edustajat mokasivat. En tiedä kuka siellä nyt sellaista tekee vai tekeekö kukaan. Ja Teuvon asema puolueessa on sen verran korkea, että aika korkealta taholta pitäisi nuhtelunkin tulla jos sellaista on tullakseen.

Vai vielä damage controllia pikkujoulupususta. :D Salli mun nauraa Vela-72= maho vanhapiika

Ja damage controllia tapahtui. Sekä eduskuntaryhmän puheenjohtaja Leena Meri että puheenjohtaja Jussi Halla-aho molemmat tuomitsivat teon julkisesti, Hakkarainen sai vakavan varoituksen ja erosi varapuheenjohtajan tehtävistään. Siinä osuit kyllä oikeaan, että naurettavan vähäiseksi tämä damage control puolueen osalta jäi, ottaen huomioon, että siellä on annettu vakavia varoituksia vääränlaisista äänestyspäätöksistäkin.

Vierailija
88/106 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella naisten kähmiminen ei ole ok jos perustelu on uskonnollinen, mutta on kun perustelu on viina? Teuvo tietää tekevänsä väkivaltaa naisille kun on kännissä, silti hankkiutuu känniin julkisella paikalla. Miksi kähmivä ullatusmies ei saa julistaa että olen nyt uskonnon vaikutuksen alaisena ja ruveta suutelemaan naisia pakolla?

Niin kukaanhan ei ole kähmimisiään uskonnollaan perustellut. Se on vain näiden viinapäissään kähmijöiden antama selitys joidenkin kähmimisille.

Ehkäpä Teuvokin oikeasti kähmi helluntailaisuuttaan eikä suinkaan siksi että oli humalassa? Toinen hellari Toimi Kankaanniemi takavuosina innostui myös ehdottelemaan naisille sopimattomia, ks. http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015051819712865_uu.shtml. Ei tainnut sentään käsiksi käydä, mutta kyllä tämä nyt selkeästi niin on että asia liittyy helluntailaisuuteen.

Vierailija
89/106 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satakiloinen romuluinen nainen, jolla musta vyö taekwondossa. Teuvo päätä lyhempi äijänkäppänä. Kun Teuvo sitten pikkujoulutunnelmissa antaa hellän suukon entiselle puoluekaverille, niin heti ollaan poliisilla uhkailemassa.  Mihin tämä maailma on oikein menossa?

Vierailija
90/106 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekko 75 kirjoitti:

Satakiloinen romuluinen nainen, jolla musta vyö taekwondossa. Teuvo päätä lyhempi äijänkäppänä. Kun Teuvo sitten pikkujoulutunnelmissa antaa hellän suukon entiselle puoluekaverille, niin heti ollaan poliisilla uhkailemassa.  Mihin tämä maailma on oikein menossa?

Maailma on menossa siihen suuntaan, että enää ei sovi alkaa kollegoitaan "hellästi suutelemaan" ilman lupaa. Harmillista kaiketi ahdistelijoiden kannalta, mutta kellään muulla tuskin on tässä suunnassa mitään valittamista.

Vierailija
91/106 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teuvo teki selvän aloitteen naiseen. Haluaa vaimon. Lopptuloksena rikosilmoitus seksuaalisesta ahdistelusta. Mikä meni taas pieleen?

Vierailija
92/106 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Blackson848 kirjoitti:

Onko [Elli] (nimi muutettu) lesbo vai miksi te femakot otatte aina tämän homoskenarion mukaan?

Vierailija
93/106 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Veera ei pyydä anteeksi?

Vierailija
94/106 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veera on kiva ihminen. Sydämellinen. Ihana tyyppi. Tunsin Veeran yli 10 v sitten. Ehkä se Teuvo sitten sekosi kännissä.

Vierailija
95/106 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikespeoples kirjoitti:

Pikku juttu ja akka liioittelee asiaa

Taidat ukko olla yksinkertainen. Etkä ihan vähän. Osoitit ainakin, missä sinulla on pikkujuttu. Korvien välissä sekä housuissasi.

Vierailija
96/106 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veera on kiva ihminen. Sydämellinen. Ihana tyyppi. Tunsin Veeran yli 10 v sitten. Ehkä se Teuvo sitten sekosi kännissä.

Joo, me kaikki tiedetään, että Teuvo oli kännissä. Känni ei aiheuta normaalilla ihmisellä mitään sekoamista. Eikä känni ole vähimmässäkään määrin lieventävä asia luokattoman huonoon käytökseen. Jos on taipumusta kännissä "sekoilla", niin silloinhan pitää olla kännäämättä. Mokoma ongelma on näin yksinkertaisesti ratkaistu.

Vierailija
97/106 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teuvo teki selvän aloitteen naiseen. Haluaa vaimon. Lopptuloksena rikosilmoitus seksuaalisesta ahdistelusta. Mikä meni taas pieleen?

Teuvolle muutama ilmainen vinkki vaimonetsimiseen:

1) Älä juo päätä täyteen

2) Älä yritä suudella väkisin naista, varsinkaan työpaikalla

3) Älä yritä iskeä jo valmiiksi naimisissa olevia naisia, kuten esimerkiksi Veera Ruoho

Vierailija
98/106 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän Hakkarainenkin ole vaan ihminen - ja jokainen ihminen inhimillisenä olentona tekee virheitä harva se päivä. Niin Hakkarainen, pääministeri, muut ministerit, presidentti, sinä, minä, hän jne. Vai onko jollakin teistä peräti jumalallinen tausta tai alkuperä?

Hieman oudoksuttaa se alituinen muiden sormella osoittelu huomaamatta laisinkaan, että samalla vähintään kolme sormea osoittaa kohti "syyttäjää". Tai ehkä ymmärrän: on niin monta tapaa yrittää nostaa omaa pientä minäänsä lasikaapin jalustalle. Inhimillistä sekin mutta kohtuutta ei silti liene syytä unohtaa. Ja anteeksianto - arjessa se on monesti todellinen kädenojennus kanssaihmiselle.

Hakkaraisen kännisistä sekoiluista on saatu kuulla vuosien myötä lukemattomia kertoja. Hän on luottamustoimessa kansanedustajana ja jo perustuslain 31§ velvoittaa, että "kansanedustajan tulee esiintyä vakaasti ja arvokkaasti sekä loukkaamatta toista henkilöä".

Aikuinen mies, jolla on ilmiselvä alkoholiongelma (minkä itsekin myöntää) käyttäytyy pidäkkeettömästi kuin pikkulapsi. Hyökkää eduskunnassa työhönsä parhaillaan keskittyvän naiskansanedustajan kimppuun umpihumalassa ja väkivaltaisesti. Ei siinä ole mitään puolusteltavaa. Äärimmäisen noloahan tuo vain on. Tavallinen täyspäinen ihminen ei iänkuuna päivänä tee tuollaisia temppuja, mitä tuo marakatti tekee ja joita sinä vähättelet "virheiksi". Jokainen fiksu oppii virheistään. Hakkarainen ei ole oppinut mitään. 

Mietityttää, että minkälaisissa "seurapiireissä" tuollaisen kommentin kirjoittaja itse pyörii.

Vierailija
99/106 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Veera ei pyydä anteeksi?

Keneltä ja miksi? Kerro ihmeessä, jos sinulla on jotain sydämelläsi ja tiedät Veeran toimineen jossain asiassa mielestäsi väärin. Älä suotta pidä meitä jännityksessä. Vai olikohan niin, ettei sinulla tosiasiassa ollutkaan mitään sanottavaa?

Vierailija
100/106 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastenmielistä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän Hakkarainenkin ole vaan ihminen - ja jokainen ihminen inhimillisenä olentona tekee virheitä harva se päivä. Niin Hakkarainen, pääministeri, muut ministerit, presidentti, sinä, minä, hän jne. Vai onko jollakin teistä peräti jumalallinen tausta tai alkuperä?

Hieman oudoksuttaa se alituinen muiden sormella osoittelu huomaamatta laisinkaan, että samalla vähintään kolme sormea osoittaa kohti "syyttäjää". Tai ehkä ymmärrän: on niin monta tapaa yrittää nostaa omaa pientä minäänsä lasikaapin jalustalle. Inhimillistä sekin mutta kohtuutta ei silti liene syytä unohtaa. Ja anteeksianto - arjessa se on monesti todellinen kädenojennus kanssaihmiselle.

Hakkaraisen kännisistä sekoiluista on saatu kuulla vuosien myötä lukemattomia kertoja. Hän on luottamustoimessa kansanedustajana ja jo perustuslain 31§ velvoittaa, että "kansanedustajan tulee esiintyä vakaasti ja arvokkaasti sekä loukkaamatta toista henkilöä".

Aikuinen mies, jolla on ilmiselvä alkoholiongelma (minkä itsekin myöntää) käyttäytyy pidäkkeettömästi kuin pikkulapsi. Hyökkää eduskunnassa työhönsä parhaillaan keskittyvän naiskansanedustajan kimppuun umpihumalassa ja väkivaltaisesti. Ei siinä ole mitään puolusteltavaa. Äärimmäisen noloahan tuo vain on. Tavallinen täyspäinen ihminen ei iänkuuna päivänä tee tuollaisia temppuja, mitä tuo marakatti tekee ja joita sinä vähättelet "virheiksi". Jokainen fiksu oppii virheistään. Hakkarainen ei ole oppinut mitään. 

Mietityttää, että minkälaisissa "seurapiireissä" tuollaisen kommentin kirjoittaja itse pyörii.

Kaikki eivät pääse kuplaan. Väkivaltaisesti.... muahhahaaa!!

Siellä päässä ei näemmä olekaan ihan ruudinkeksijä. Kenen luulet hulluun kuplaasi haluavan? 

"Jos Hakkaraisen teko olisi jäänyt viattomaksi halaukseksi, kaikki olisi tietysti aivan ok. Hänen ottensa oli toki sen verran tiukka, että kaularankani välilevypullistumien vointi vähän huoletti siinäkin vaiheessa". Näin kertoo hyökkäyksen kohde kansanedustaja Veera Ruoho (taekwondossa sekä MM- että EM-kisoissa mitaleille päässyt ja myös olympialaisissa hyvin sijoittunut urheilija, siviiliammatiltaan poliisi), joka on tehnyt rikosilmoituksen Hakkaraisen tökeröstä toiminnasta. Ruoho taatusti tietää, mikä on väkivaltaa ja mikä ei, vaikka sinä et tiedäkään.

Seuraisit nyt vähän uutisointia, että edes tietäisit jotain asiasta, mitä kommentoit.

PS. Idiootin tunnistaa varmuudella siitä, että hän käyttää yhtä useampaa samaa välimerkkiä peräkkäin. Vissiin elämänkoululaisten tapa siellä kuplassa?