Uskotko jumalaan? Kuulutko kirkkoon?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Uskon ja kuulun.
Myös minä, siis uskon ja kuulun ev.lut. Elämän perusta.
Uskon kristinuskon Jumalaan. Kuulun vapaaseen seurakuntaan. On turvallista elää maailman levottomuudessa, kun tukena ja turvana on rakastava ja kaikkivaltias Isä.
Olen kuulunut kirkkoon nyt 5 vuotta. Olen muuttanut tänne yli 7 vuotta siten muualta olin silloin 15 vuotta vanha. Tunnen olevani suomalainen ja kuulun evankelis luterilaiseen kirkkoon.
Kyllä uskon. Lepää rauhassa, Lemmy!
Kuulun ja haluaisin uskoa, mutta mitään pitäviä todisteita Jumalan olemassa olosta en ole löytänyt.
Olen vapaa kaikenlaisista yliluonnollisista uskomuksista. Mielestäni keijuihin, henkiin ja jumaliin uskovat ovat henkisesti heikkolahjaisia. Ei huuhaauskomuksesta tee yhtään sen pätevämpää se, että monilla on sama harha.
Kyllä uskon ja kyllä kuulun. Tosin eroaminen on edessä, koska Suomen ev.lut. kirkko on hairaantunut liian kauas Raamatun sanasta.
Vierailija kirjoitti:
Uskon kristinuskon Jumalaan. Kuulun vapaaseen seurakuntaan. On turvallista elää maailman levottomuudessa, kun tukena ja turvana on rakastava ja kaikkivaltias Isä.
Vapaa srk kiinnostaisi, mutta opista löytyy aika hintsusti tietoa.
Buddha oli viisas. Hän sanoi (hänen väitetään sanoneen) että suurin osa "pahasta" syntyy kun yritetään tehdä hyvää. Tie helvettiin on kivetty hyvin aikomuksin.
Siksi buddhalainen ohje kuuluukin "Älä tee pahaa".