Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia ovat hirveimmät työkaverinne?

Kollega
18.12.2017 |

?

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalin työpaikka ikinä pienessä kaupungissa. Työkaverit seurasivat pareissa minua ympäri kaupunkia työajan ulkopuolella, kävivät huhuilemassa parvekkeen alla, ringuttamassa ovikelloa vain kysyäkseen, onko minulla vieraita. Olin uusi ja naimatonpaikkakunnalla. Halusivat, että elän nuhteetonta elämää tai tulisi vaikeuksia.

Vierailija
2/71 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvein työkaveri: naama norsunvitulla joka päivä, hänen kanssa sitten täytyy kaksin hengata. Itse pitäisin kohteliaasta jutustelusta tai edes jollakin lailla positiivisesta menosta. Toiset hirveimmät työkaverit on niitä, jotka asiakaspavelutyössä ollessamme käyttäytyvät asiakkaita kohtaan niin jäätävästi, että täytyy hävetä näiden tyyppien puolesta ja koko työpaikan maine menee.

Sit paljon kokemusta esimiesasemaan päässeistä työkavereista, joilla pää pimahtaa ja heidän käytöksensä muuttuu ilkeäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kollega näkee työpaikan sellaisena valtataistelun kenttänä, missä pitää päästä nousemaan muiden yläpuolelle polkemalla toisia alemmas. Sellaista yläaste-ikäisen meininkiä, jossa etenkin uudet ihmiset otetaan herkästi silmätikuksi, ja heille vittuillaan, nakitetaan hommia ja heidän toimintaansa kyseenalaistetaan muiden kollegoiden ja jopa työharjoittelijoiden ja muiden "vieraiden" kuullen. Ja siis esimiehen läsnäollessa ei tätä tietenkään tee, koska silloinhan se paljastuisi miten pikkumaisesta ihmisestä on kyse. En ole itse edes joutunut tämän kohteeksi, vaan olen nähnyt vierestä kuinka hän kyykyttää toisia. Ja ihan ilman syytä ja tosi pikkumaisista asioista. Ihme kakara, vaikka on minua vanhempi.

Vierailija
4/71 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

123333 kirjoitti:

Hirvein työkaveri: naama norsunvitulla joka päivä, hänen kanssa sitten täytyy kaksin hengata. Itse pitäisin kohteliaasta jutustelusta tai edes jollakin lailla positiivisesta menosta. Toiset hirveimmät työkaverit on niitä, jotka asiakaspavelutyössä ollessamme käyttäytyvät asiakkaita kohtaan niin jäätävästi, että täytyy hävetä näiden tyyppien puolesta ja koko työpaikan maine menee.

Sit paljon kokemusta esimiesasemaan päässeistä työkavereista, joilla pää pimahtaa ja heidän käytöksensä muuttuu ilkeäksi.

Se että sulla on ollut liian helppo elämä ei tarkoita että kaikilla olisi. On tilanteita, jolloin ei vaan naurata. Teeskennelläkö pitäisi.

Vierailija
5/71 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi kollega näkee työpaikan sellaisena valtataistelun kenttänä, missä pitää päästä nousemaan muiden yläpuolelle polkemalla toisia alemmas. Sellaista yläaste-ikäisen meininkiä, jossa etenkin uudet ihmiset otetaan herkästi silmätikuksi, ja heille vittuillaan, nakitetaan hommia ja heidän toimintaansa kyseenalaistetaan muiden kollegoiden ja jopa työharjoittelijoiden ja muiden "vieraiden" kuullen. Ja siis esimiehen läsnäollessa ei tätä tietenkään tee, koska silloinhan se paljastuisi miten pikkumaisesta ihmisestä on kyse. En ole itse edes joutunut tämän kohteeksi, vaan olen nähnyt vierestä kuinka hän kyykyttää toisia. Ja ihan ilman syytä ja tosi pikkumaisista asioista. Ihme kakara, vaikka on minua vanhempi.

Tuskin olet edes samassa työpaikassa, että tietäisit todellisuutta.

Vierailija
6/71 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain poroja.

Vierailija
7/71 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka työpaikalta löytyy vähintään se yksi narsisti, yksi besserwisser, yksi lusmuilija, yksi juoruilija jne. Olen nyt etätyöntekijä onneksi.

Vierailija
8/71 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks ei ole huomenna töitä, vaikkei työkavereissa mitään vikaa olekaan. Tänään suorastaan hämmennyin, kun mulle tuli esimies toivottamaan hyvät joulut. Pieni ele, mutta lämmitti paljon enemmän kun joku kuppainen viinapullo.

Vierailija
9/71 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen työyhteisö kun on esimies.

Vierailija
10/71 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun harjoittelupaikassa yks ay-aktiivi ja luottamusmies oli pahin kiusaaja. Siis se, johon pitäisi luottaa ja tukeutua hankalissa tilanteissa. Luultavasti pyrkinyt asemaansa siksi, että pääsisi vain käyttämään valtaa. Kiusasi kaikkia, jotka olivat hänen kanssaan eri mieltä, levitteli mitä kummallisimpia ja hirveimpiä juoruja, ja ei suostunut istumaan avokonttorissa yhden naisen vieressä... Hohhoijaa mitä hommaa. 

Vierailija
11/71 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimies on todella tärkeä! Minulla on pomo, joka suosii kepulaisia! Vaalisaarnat ovat aivan helvetelliset. Lisäksi helluntalaiset ovat toinen suosikkiryhmä.

Vierailija
12/71 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina jaksaa hämmästyttää miten jotkut ihmiset voivat olla niin mulkkuja. Ja se, miksi toiset sen sallivat.

Vierailija
13/71 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määräilijä, komentelee esimiehiäkin (tai yrittää). Jos häntä ei tottele/sanoo vastaan, hän suuttuu ja voi lakata kokonaan puhumasta. Näitä on ollut useammassa työpaikassa.

Sitten ne, jotka kaikin tavoin haluaa näyttää että eivät pidä sinusta, puhuvat vain tietyille ihmisille omasta kuppikunnastaan jne.

Vierailija
14/71 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitti naamani edessä ystävää. Todellisuudessa oli niinkin kusipää että kun kerroin sille sitten henkilökohtaisia asioita, meni hän juoruamaan niistä esimiehelleni, jotta joutuisin hankaluuksiin ja hän itse saisi esimiehen silmissä jotenkin paremman aseman.

Vierailija
15/71 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini serkku on lekuri ja kirjoittelee tuon tuostakin sairauslomia tälle olemattomista syistä!

Vierailija
16/71 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määräilijä, komentelee esimiehiäkin (tai yrittää). Jos häntä ei tottele/sanoo vastaan, hän suuttuu ja voi lakata kokonaan puhumasta. Näitä on ollut useammassa työpaikassa.

Sitten ne, jotka kaikin tavoin haluaa näyttää että eivät pidä sinusta, puhuvat vain tietyille ihmisille omasta kuppikunnastaan jne.

Jos tulet uutena taloon, tottakai pisimpään olleet neuvoo sua vaikka olisit esimies. Pitäiskö sun antaa peeloilla homma ihan huolella ja kyrsiintyä vieressä. Mene kotiin kasvattamaan itsetuntoa.

Vierailija
17/71 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esitti naamani edessä ystävää. Todellisuudessa oli niinkin kusipää että kun kerroin sille sitten henkilökohtaisia asioita, meni hän juoruamaan niistä esimiehelleni, jotta joutuisin hankaluuksiin ja hän itse saisi esimiehen silmissä jotenkin paremman aseman.

Toivotaan Karman olevan totta ja kyseisenlaiset paskiaiset saisi maksaa omaa lääkettään tuplasti joskus.

Vierailija
18/71 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun harjoittelupaikassa yks ay-aktiivi ja luottamusmies oli pahin kiusaaja. Siis se, johon pitäisi luottaa ja tukeutua hankalissa tilanteissa. Luultavasti pyrkinyt asemaansa siksi, että pääsisi vain käyttämään valtaa. Kiusasi kaikkia, jotka olivat hänen kanssaan eri mieltä, levitteli mitä kummallisimpia ja hirveimpiä juoruja, ja ei suostunut istumaan avokonttorissa yhden naisen vieressä... Hohhoijaa mitä hommaa. 

Se on kyllä mahtava tunne, kun tiedät että esimieheen voi luottaa. Auktoriteetillaan hän luo turvallisuuden tunteen. Sellaisessa paikassa on hienoa työskennellä!

Vierailija
19/71 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivotaan Karman olevan totta ja kyseisenlaiset paskiaiset saisi maksaa omaa lääkettään tuplasti joskus.

Entä jos esimies on tällainen?

Vierailija
20/71 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ne jotka todellisuudessa ovat tuollaisia olleet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme