Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jota tapailen, taitaa parhaillaan olla toisen naisen kanssa :(

Vierailija
18.12.2017 |

Ei olla sovittu, ettei tavata muita, mutta pahalta se tuntuu silti.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna olla. Älä puhu asiasta miehelle mitään.

En ainakaan vielä.

Ap

Vierailija
22/36 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kuitenkin miettiä, koska voi olla se hetki, että sattuu.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän AP tunteen. Minäkin olen tapaillut yhden miehen kanssa ja minulla on vahva tunne, että hänellä on sutinaa parin muunkin naisen kanssa.

Aluksi yritin olla välittämättä asiasta, vaan nautin hetkistä, kun saan olla hänen kanssaan. Nyt olen huomannut, että minuun sattuu, kun tiedän mitä hän tekee. Olen miettinyt pitäisikö lopettaa tämä suhde, mutta en ole saanut sitä tehtyä. Kaipaan häntä niin ja olen surullinen.

Vierailija
24/36 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä mä naatin kun jännä_mies pitää naista narruna ja paneskelee ympäriinsä. Ette koskaan huomanneet sitä luokan ujoa urheilijapoikaa.

Ei tässä kukaan ketään narrina pidä. Olen minäkin tavannut muita. Nyt vain tuli ikävä tunne. En halua hätiköidäkään ja omakin mieli pitää selvittää.

Ap

Siis tapailet itsekin muita, mutta miehen muista tapailuista tuli "ikävä tunne"? Et hyväksy mieheltä samaa mitä oikeutat itsellesi? Naurettava olet.

Vierailija
25/36 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä siis päättelet, että on toisen kanssa? Näitkö heidät jossain? Ja kyllä kannattaa ajoissa tehdä selväksi, että sä et hyväksy sitä, että tapaillaan muitakin ja jos se ei miehelle sovi niin saa lähteä. Helppoa ja yksinkertaista. Toki jotkut mulkerot saattavat valehdella, etteivät tapaile muita, vaikka todellisuudessa tapailee. Kannattaa pitää nämä asiat mielessä, kun tapailee nykymiehiä.

Nykymiehiä? Oletko tosissasi? Nykymiehetkö ovat jotenkin pahempia kuin nykynaiset? Kommenttini on niin huvittava etten edes tiedä miksi vastasin.

Vierailija
26/36 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

lol nykynaiset osaa muutakun vikistä geneeristen pellejen perään. 

Vierailija
27/36 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä mä naatin kun jännä_mies pitää naista narruna ja paneskelee ympäriinsä. Ette koskaan huomanneet sitä luokan ujoa urheilijapoikaa.

Ei tässä kukaan ketään narrina pidä. Olen minäkin tavannut muita. Nyt vain tuli ikävä tunne. En halua hätiköidäkään ja omakin mieli pitää selvittää.

Ap

Siis tapailet itsekin muita, mutta miehen muista tapailuista tuli "ikävä tunne"? Et hyväksy mieheltä samaa mitä oikeutat itsellesi? Naurettava olet.

Ja nyt voit vaikka lukea viestini ja ehkä ymmärtää lukemasi. Ehkä.

Ap

Vierailija
28/36 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän AP tunteen. Minäkin olen tapaillut yhden miehen kanssa ja minulla on vahva tunne, että hänellä on sutinaa parin muunkin naisen kanssa.

Aluksi yritin olla välittämättä asiasta, vaan nautin hetkistä, kun saan olla hänen kanssaan. Nyt olen huomannut, että minuun sattuu, kun tiedän mitä hän tekee. Olen miettinyt pitäisikö lopettaa tämä suhde, mutta en ole saanut sitä tehtyä. Kaipaan häntä niin ja olen surullinen.

Niin, nämä ei ole aina niin yksinkertaisia asioita, kuin ulkopuoliset ajattelevat. Tunteet on jännä juttu.

Ap

Vierailija
29/36 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierasin äsken. 

Ap

Vierailija
30/36 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä oot rakastumassa.... 

Auts. 

Vierailija
31/36 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

niin siinää käy kun kelpaa vain suositut miehet.

En mä mitään yksinäistä hylkiötä halua, kun en itsekään sitä ole. Juuri äsken sain viestin mieheltä, joka haluaisi tavata minua ja eilen kävin kahvilla toisen kanssa. Se ei kuitenkaan poista sitä tunnetta, mikä tuli epäilyksestäni.

Ap

Itse teet samaa ja silti valitat. Pelle.

Vierailija
32/36 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

niin siinää käy kun kelpaa vain suositut miehet.

En mä mitään yksinäistä hylkiötä halua, kun en itsekään sitä ole. Juuri äsken sain viestin mieheltä, joka haluaisi tavata minua ja eilen kävin kahvilla toisen kanssa. Se ei kuitenkaan poista sitä tunnetta, mikä tuli epäilyksestäni.

Ap

Itse teet samaa ja silti valitat. Pelle.

Tekeminen ja tunteninen on kaksi eri asiaa.

Vierailija
33/36 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä oot rakastumassa.... 

Auts. 

Niin ei pitänyt käydä.

Ap

Vierailija
34/36 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma joillakin on että mieskohde jonka perässä huudellaan, pidetään "yhtenä" vaikka kiinnostusta ei heeu naikkoselle.

Naikkonen esittää siiis että miehiä pyörii ympärillä (vaikka itse on opätoivoisena heitetty kauppakeskuksesta mieskohteensa perästä). Mutta nuo haistaa jo kaukaa.

Konkreettinen kauhun hetki sitten on että naikkonen huomaa että toinenkin nainen katsoo samaa..

Seuraavaksi itkuinen kun seurailee mieskohdettaan "siellä se naisten mies on, yhyy!

Vierailija
35/36 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ap mitään vaadi tai ei hyväksy vaan kertoo miltä tuntuu! Tunteet voi myös muuttua ja syventyä suhteen aikana.

Vierailija
36/36 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa pöydälle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi