Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jota tapailen, taitaa parhaillaan olla toisen naisen kanssa :(

Vierailija
18.12.2017 |

Ei olla sovittu, ettei tavata muita, mutta pahalta se tuntuu silti.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä niin päättelet?

Vierailija
2/36 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäsi on sen mukainen, millaisia valintoja teet. Tuosta ei muuten kestävää suhdetta tule, mutta tajuat sen vasta paljon myöhemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Been there. Sun pitää vaan ajatella että sä oot parempi kuin se toinen muija. Tai sit jätät tapailun.

Vierailija
4/36 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa panemassa

Vierailija
5/36 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä auta kuin nostaa kissa pöydälle. Mutta joo, mies pitää sitä toista naista mielenkiintoisempana jos viettää mielummin sen kanssa aikaansa. Joten kannattaa itsekin vaan katsella muita...

Vierailija
6/36 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teitä nykynuoria vaivaa kun pitää kerralla joka reikää ja heppiä nusutella? Ei käy kateeksi tämän päivän tapailukulttuuri ja olen sentään itse vielä alle 30v mutta tunnen itseni mummoksi kun nykymeininkiä katselee.

Vierailija
7/36 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan oma valinta suostutko tuohon...

Vierailija
8/36 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä siis päättelet, että on toisen kanssa? Näitkö heidät jossain? Ja kyllä kannattaa ajoissa tehdä selväksi, että sä et hyväksy sitä, että tapaillaan muitakin ja jos se ei miehelle sovi niin saa lähteä. Helppoa ja yksinkertaista. Toki jotkut mulkerot saattavat valehdella, etteivät tapaile muita, vaikka todellisuudessa tapailee. Kannattaa pitää nämä asiat mielessä, kun tapailee nykymiehiä.

Vierailija
9/36 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä mä naatin kun jännä_mies pitää naista narruna ja paneskelee ympäriinsä. Ette koskaan huomanneet sitä luokan ujoa urheilijapoikaa.

Vierailija
10/36 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihan aikuinen, eron jälkeistä uutta elämää... Mun pitää miettiä, mitä mä haluan siitä ihmisestä. Huomasin vain etten tykkää ajatuksesta.

Ap

Vierailija
11/36 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä mä naatin kun jännä_mies pitää naista narruna ja paneskelee ympäriinsä. Ette koskaan huomanneet sitä luokan ujoa urheilijapoikaa.

Ei tässä kukaan ketään narrina pidä. Olen minäkin tavannut muita. Nyt vain tuli ikävä tunne. En halua hätiköidäkään ja omakin mieli pitää selvittää.

Ap

Vierailija
12/36 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä auta kuin nostaa kissa pöydälle. Mutta joo, mies pitää sitä toista naista mielenkiintoisempana jos viettää mielummin sen kanssa aikaansa. Joten kannattaa itsekin vaan katsella muita...

Logiikka? Mites silloin, kun mies viettää aikaa ap:n kanssa, ketä hän silloin pitää mielenkiintoisempana? Se nyt vaan valitettavasti on nykyaikaa tapailla monia ihmisiä yhtä aikaa, tällaisista asioista pitäisi puhua aikaisessa vaiheessa.

Vierailija
13/36 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin siinää käy kun kelpaa vain suositut miehet.

Vierailija
14/36 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä kukaan ketään narrina pidä. Olen minäkin tavannut muita. Nyt vain tuli ikävä tunne. En halua hätiköidäkään ja omakin mieli pitää selvittää.

Ap

oletko vielä koeajanut miestä?

Vierailija
15/36 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan naiset aina tekee alussa,pyörittää useampaa yhtaikaa,no ei siis kaikki mutta jotkut

Vierailija
16/36 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niin siinää käy kun kelpaa vain suositut miehet.

En mä mitään yksinäistä hylkiötä halua, kun en itsekään sitä ole. Juuri äsken sain viestin mieheltä, joka haluaisi tavata minua ja eilen kävin kahvilla toisen kanssa. Se ei kuitenkaan poista sitä tunnetta, mikä tuli epäilyksestäni.

Ap

Vierailija
17/36 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

oletko vielä koeajanut miestä?

Monta kertaa, jos seksistä puhutaan.

Ap

Vierailija
18/36 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko miehen kokonaan itsellesi?

Siinä tapauksessa on äärimmäisen tärkeää, ettet arvostele tai hauku tätä toista naista. Jos haukut, on vaara, että mies menee tämän toisen naisen puolelle. Toimii.

Vierailija
19/36 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko miehen kokonaan itsellesi?

Siinä tapauksessa on äärimmäisen tärkeää, ettet arvostele tai hauku tätä toista naista. Jos haukut, on vaara, että mies menee tämän toisen naisen puolelle. Toimii.

En ole edes maininnut asiasta. Voi olla, että mies käy treffeillä muutenkin. Ei ole tuntunut oikealta puhua aiheesta.

Ap

Vierailija
20/36 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla. Älä puhu asiasta miehelle mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi