Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauniiden ja Rohkeiden oma Aihe Vapaa

Vierailija
18.12.2017 |

*

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen menossa seitsemättä kertaa naimisiin saman miehen kanssa, mitä luulette voisinko laittaa saman häämekon kuin mikä oli päälläni kolmannella kerralla?

Vierailija
2/14 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rakastunut!

Niin rakastunut!

Mies tosin ei vastaa tunteisiini, joten aion huumata hänet ja hedelmöittää itseni hänen siemenillään jotta voimme olla ikuisesti yhdessä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaako kukaan tunnustaa ostaneensa Spectran piraattiasuja? Oliko millainen laatu?

Vierailija
4/14 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs vihaamani nainen tönäisi minut uima-altaaseen. Voinko haastaa hänet oikeuteen?

Vierailija
5/14 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehtaako kukaan tunnustaa ostaneensa Spectran piraattiasuja? Oliko millainen laatu?

Lidlistä ostin iltapuvun, 19,90 ja ihan hyvä oli ainoo et pikkujouluissa ratkes sauma tissien kohdalta.

Vierailija
6/14 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teen??

Vaimoni kuoli 10v sitten, tai niin ainakin luulin. Kävi ilmi että joku sheikki oli kidnapannut hänet ja nyt hän oli päässyt pakoon. Olen jo uusissa naimisissa mutta kieltämättä alkoi vanha suola janottaa saman tien.

Toinenkin kysymys : onko olemassa jotain erityistä partakonetta isoille leuoille?

Vierailija
7/14 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki työpäivät menevät ihmissotkujen selvittelyyn ja työt jää tekemättä. En tosin edes tiedä mikä työnkuvani on tässä firmassa.

Vierailija
8/14 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten kävin labrassa tarkistuttamassa munasolujeni toimivuuden. Labra sotki asiat ja istutti soluni ex-mieheni uuden vaimon kohtuun ja hän synnytti tämän pojan. 

En tiedä missä poikani tai ex-mieheni on. Miten saisin poikaani yhteyden? Erosivat ex-mieheni kanssa ja lapsen kantanut äitikin on jossain. Ei ole yhteyttä pitänyt. Olen nykyisin ikuisen rakkauteni, hänen toisen ex-miehensä kanssa (kyllä tämä 11. kerta kestää). Meilläkin on yhteinen poika. Toivottavasti ei ole kohtuämmä kuollut kuten kaksi kertaa aikaisemmin, olisi aika vastuutonta sillä lailla haluta lapsi ja ottaa ja taas kupsahtaa.

Miten löydän biopoikani?

Vierailija
9/14 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

You shot me in the head!

Vierailija
10/14 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten suhtautuisit jos lapsesi toisi Spectran perheenjäsenen firmaasi?

Vierailija
11/14 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teette jouluna?

Minä menen rakkaani kanssa mökille Big Beariin. Olen kylläkin raskaana mutta laskettuun päivään on aikaa vielä kaksi viikkoa. Pientä lumipyryä on luvattu, mutta kyllä me varmaan päästään sieltä pois jos tuleekin tarvis lähtee vaikka synnyttämään, hih.

Vierailija
12/14 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten suhtautuisit jos lapsesi toisi Spectran perheenjäsenen firmaasi?

Odottaisin että hän menee firman höyrysaunaan ja lukitsisin oven, kuinkas muutenkaan.

Vierailija
13/14 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko mennä anoppilaan jouluksi? Anoppi on kuin itse perkele, yrittänyt kuristaakin mut kerran, läppäissyt naamaan, jopa tönäissyt uima-altaaseen.

En ole ikinä heidän perheeseensä kelvannut, jo alusta asti muori teki selväksi, etten ole tarpeeksi hieno. Appi kyllä tykkää musta, mutta me oltiinkin hetki naimisissa, kun tuli vähän taukoa tuon hänen poikansa kanssa (tai poikien, seurustelin välillä myös nykyisen mieheni veljen kanssa). Tämä vissiin kyrsii edelleenkin anoppia, kun v*ttuilee päin naamaa aina, kun tavataan.

Kiva siinä nyt sitten istua joulupöydässä ja nakertaa kalkkunaa, kun ei voi tietää, onko ämmä myrkyttänyt mun annoksen!

Vierailija
14/14 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini tuli raskaaksi ja meni hiljattain naimisiin. Olen tosi onnellinen äitini puolesta, hänellä on niin usein ollut on-off-suhde velipuoleni kanssa. Lopultakin äiti on onnellinen. Ja minusta on niin kiva, kun äitini ja mieheni tulevat niin hyvin toimeen keskenään, käyvät lounaallakin yhdessä ja kerran mieheni vei äitini lääkäriinkin, kun äidin mies ei päässyt, en kyllä ymmärrä, miten ei muka oman lapsensa ultraääneen pääse.... Mieheni näytti ultraäänikuvaakin kotona, siinä on minun siskopuoleni. Ihanaa kun tämä perhe-elämä alkaa lopultakin rauhoittua ja voimme keskittyä yhteiseen tulevaisuuteemme.

Onko teillä muilla samanlaista? Tulevatko vävy ja äitisi näin hyvin toimeen keskenään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan