Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haukkuu jatkuvasti.

AP
18.12.2017 |

Olemme seurustelleet mieheni kanssa 3 kuukautta. Suhteen alku oli oikeaa unelmaa, mies kehui minua päivittäin ja sanoi rakastavansa.

Pikkuhiljaa kehuminen väheni ja tilalle tuli haukkuminen. Saan joka päivä kuulla olevani vitun tyhmä, aivokuollut vammainen, saatanan aasi tai jotain muuta yhtä mukavaa.

Mies on myös väkivaltainen, ja on sanonut minulle, että jos sanon jonkun sanan väärin tai ”olen tyhmä”, hän saa kouluttaa minua lyömällä vaikkapa mahaan. Ikinä ei kuitenkaan ole kasvoihin lyönyt, mutta muualle kroppaan senkin edestä. Vääntänyt kättä selän taakse, kuristanutkin on ja mahaan yms. lyöminen on arkipäiväistä.

Mies ei myöskään tule toimeen ystävieni kanssa, vaan heitäkin haukkuu.

Mitä hittoa teen? Rakastan miestäni vaikka se aivan saatanan typerältä kuulostaakin. Onko muita vaihtoehtoja kuin ero? Alan olla itsekin aivan rikki enkä enää pistä vastaan jos hän minua lyö. Alan tuntea oloni alistetuksi nyrkkeilysäkiksi. Pelkään sanoa mielipiteeni, sillä mieheni kuitenkin nauraa sille ja sen jälkeen olenkin hänen mielestään vitun tyhmä.

Apua, sitä tarvitsisin, kiitos.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välittömästi teidän on lähdettävä eri suuntiin. Jos jatkat hänen kansaan olen silloin just se " tyhmä" ,joksi sinua haukuu. Seurustelu on loputtava HETI,EIKÄ HETKEN PÄÄSTÄ.

Vierailija
22/50 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on sokea taas kerran...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän aikaa meni jos 3kk tapaamisesta jo haukutaan.Ilmeisesti hemmon sykli vaan lyhenee mitä vanhemmaksi  se tulee. Nuorempana on varmaan jaksanut olla ihana miltei kaksi vuotta ennen kuin on räjähtänyt ekan kerran.

Kaipa sinäkin  aikuisena ihmisenä tajuat että sulla on vain yksi järkevä vaihtoehto ja se on tuon suhteen lopettaminen mitä pikimmin.

Vierailija
24/50 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille kommenteista.

Olen miehelle sanonut siitä haukkumisesta, ja kertonut miltä se musta tuntuu. Vastaukseski sain ainoastaan, että mitäs olet noin tyhmä.

Väkivallastakin olen sanonut, mies sanoi että lupaa vähentää. Eipä pitänyt tämäkään lupaus paikkaansa.

Olen miettinyt nyt teidän kommenttien pohjalta tätä tilannetta ja pakko mun on myöntää, että olen täysin ressukka jos en eroa. Se, miten eroan saamatta turpaani onkin sitten toinen juttu.

Vierailija
25/50 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-AP kirjoitti:

Olen miehelle sanonut siitä haukkumisesta, ja kertonut miltä se musta tuntuu. Vastaukseski sain ainoastaan, että mitäs olet noin tyhmä.

Väkivallastakin olen sanonut, mies sanoi että lupaa vähentää. Eipä pitänyt tämäkään lupaus paikkaansa.

Olen miettinyt nyt teidän kommenttien pohjalta tätä tilannetta ja pakko mun on myöntää, että olen täysin ressukka jos en eroa. Se, miten eroan saamatta turpaani onkin sitten toinen juttu.

I feel you. Tälläkin hetkellä kuuntelen haukkumista. Olisin potkinut pihalle jo kauan sitten ellen köpelösti käydessä joutuisi itsekin asunnottomaksi.

Vierailija
26/50 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipin kapin pois tuommosesta niin kauan kun vielä kävelet. Ja eroa ET ota miehen kanssa puheeksi, siinä voi käydä todella huonosti. Hipihiljaa pois vain. 

Ja sitten suret eroa, vaikka se tuntuisikin järjettömältä. Ja muistat koko ajan, että tarpeeksi kun aikaa kuluu alat itsekin ihmetellä mitä siinä näit. 

Vierailija
27/50 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdet kaikessa hiljaisuudessa? Ette asu yhdessä? Älä vastaa enää, vaihda puhelinnumero, muuta, ilmoita poliisille? Ymmärrätkö että olet vaarassa. Lähdet vain etkä enää reagoi tai puhu hänelle. Pidä huoli ettet jää hänen kanssaan kaksin missään. Järjestä hiljaisuudessa asiat eläkä hiisku hänelle, sit vain menet, mitä pikemmin sitä parempi. Kolme kuukautta? Et olisi edes selitystä velkaa..

Vierailija
28/50 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme asu yhdessä, melko lähekkäin toisiamme kylläkin. Yhteisiä kavereita on, (heistäkin mies on ollut mustasukkainen) joten heille pitäisi varmaan kertoa etteivät kerro olinpaikastani jos mies rupeaa kyselemään. Juuri nyt ei ole varaa muuttaa pois nykyisestä asunnosta, kun opiskelutkin on pahasti kesken ja mies tosiaan tietää missä asun.

Vierailija
29/50 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

—AP kirjoitti:

Emme asu yhdessä, melko lähekkäin toisiamme kylläkin. Yhteisiä kavereita on, (heistäkin mies on ollut mustasukkainen) joten heille pitäisi varmaan kertoa etteivät kerro olinpaikastani jos mies rupeaa kyselemään. Juuri nyt ei ole varaa muuttaa pois nykyisestä asunnosta, kun opiskelutkin on pahasti kesken ja mies tosiaan tietää missä asun.

Hyvä että ette asu samassa kämpässä, asia on paljon yksinkertaisempi. Katsot sellaisen ajankohdan kun mies ei ole kotona ja keräät kamppeesi veke. Otan eron vaikka tekstiviestillä ja sen jälkeen ei enää yhteyttä. Tässä ei kannata nyt sortua liialliseen kiltteyteen ja pyrkiä selvittelemään asioita miehen kanssa, et ole tuollaiselle väkivaltaiselle miehelle mitään velkaa.

Vierailija
30/50 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt äkkiä raskaaksi niin mies voi sitten mätkiä sinua ja vauvaa samalla vaivalla.

Oikeesti, häpeä vähän. Trollaa jollain muulla.

Vierailija
31/50 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt äkkiä raskaaksi niin mies voi sitten mätkiä sinua ja vauvaa samalla vaivalla.

Miksi AP trollaisi? Avaa sinäkin silmäsi siihen, että parisuhdeväkivaltaa on oikeasti olemassa eikä väkivaltaisesta suhteesta ole vältämättä helppoa lähteä.

Vierailija
32/50 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi AP trollaisi? Avaa sinäkin silmäsi siihen, että parisuhdeväkivaltaa on oikeasti olemassa eikä väkivaltaisesta suhteesta ole vältämättä helppoa lähteä.

Nainen joka on noin helposti vedettävissä väkivaltaiseen suhteeseen ei tule AVlle kysymään neuvoja tai mielipiteitä. Sellainen nainen on jo totutettu tuohon maailmaan ja ei edes osaa kysellä. Vuosi ja päälle olisi mennyt paremmin läpi.

Väkivaltainen/hyväksikäyttö/manipulointi myös pahenee eri tavalla. Muutenhan moni osaisi häipyä heti.

Ylensä ei promot rassaa ja keskustelu voi aina auttaa jotain muuta mutta tämä tyyppi tehtailee näitä hieman liikaa ja paljastaa itsensä kirjoitustyylillä. Parisuhdeväkivalta on oikea ja vakava asia.

Vierailija
33/50 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-AP kirjoitti:

I feel you. Tälläkin hetkellä kuuntelen haukkumista. Olisin potkinut pihalle jo kauan sitten ellen köpelösti käydessä joutuisi itsekin asunnottomaksi.

Mitä helvettiä? Että "vähän" väkivaltaa saa käyttää ja sä hyväksyt??!!?? Herää jo. Nyt heti!

Vierailija
34/50 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmeeta luettavaa. Ihan oikeasti. Nyt hankkiudut nopeasti eroon tuosta miehen irvikuvasta.

Vierailija
35/50 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän mahdollisesti koira kun haukkuu vaan. :D

Vierailija
36/50 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä taas yksinäisen kiltti.miehen mieltä ylentää. 

Pöljä. Tajuatko, että ap seurustelikin alussa kiltin miehen knssa? Psykopaatit ja narsistit peittelee todellaista luonnettaan aluksi, siksi heidän pauloihinsa langetaankin. 

Vierailija
37/50 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjumala jätä jo se.

Vierailija
38/50 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, olet oikeassa, apuahan sä tarvitset. Ja olet siinäkin oikeassa että on ihan saatanan typerää rakastaa tuollaista paskakasaa.

Älä edes pohdi asiaa päässäsi. Vaikka miettisit miten monelta kantilta, mikään ei muutu. Sun pitää vain jättää se, mitään muuta toimivaa ratkaisua ei ole olemassa. Kun olet tehnyt sen, voit surra niin paljon kuin huvittaa, kunhan vain oikeasti jätät sen ensin.

Vierailija
39/50 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen joka on noin helposti vedettävissä väkivaltaiseen suhteeseen ei tule AVlle kysymään neuvoja tai mielipiteitä. Sellainen nainen on jo totutettu tuohon maailmaan ja ei edes osaa kysellä. Vuosi ja päälle olisi mennyt paremmin läpi.

Väkivaltainen/hyväksikäyttö/manipulointi myös pahenee eri tavalla. Muutenhan moni osaisi häipyä heti.

Ylensä ei promot rassaa ja keskustelu voi aina auttaa jotain muuta mutta tämä tyyppi tehtailee näitä hieman liikaa ja paljastaa itsensä kirjoitustyylillä. Parisuhdeväkivalta on oikea ja vakava asia.

No, minä olin suhteessa psykopaatin kanssa neljä vuotta sitten ja kyllä, tulin kertomaan suhteestamme AV:lle. Sain onneksi ihania ja kannustavia viestejä, enkä provohuuteluita, niin lopulta sain erottua tuosta hullusta. Nykyään on ihana ja oikeasti kiltti ja empaattinen mies, ei vain sellaista esittävä. AP:lle paljon voimia ja tsemppiä, usko pois, elämä helpottuu heti kun pystyt eroaamaan tuosta miehestä. 

Vierailija
40/50 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olette kylla ehtineet 3kk: ssa suhteen ihanasta alusta jo kuolonkamppailuun. Ei tuossa muuta ole jaljella kuin ero. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä