Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaunis ja lahjakas Saara Aalto

Vierailija
18.12.2017 |

Nyt näytti Saara kaikille morkkaajille konsertissa, miten lahjakas hän on ääneltään. Kyllä on rahaa poltettu vuosien varrella euroviisuihin "äläpätähättäille"(tarkoittaa paskabiiseille), joilla ei ole mitään mahiksia mihinkään edes jonkun kunnan tai kaupungin karaoke kilpailuun, saati sitten lähettää ulkomaille. On hävettänyt olla suomalainen jo pitemmän aikaa. Pitkästä aikaa jännitän laulukilpailuja. Voisitteko vihdoinkin äänestää kiva kappale, eikä aina kenkkuilla. Ihan oikeasti !!!!!

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esityksen aikana hiusten seasta kasvaisi sarvet joista biisin loppuhuipennuksen aikana sitten sinkoilisi tähtiä ja salamoita ja lopuksi savua ja näyttämö peittyisi sinivalkoisseen savuverhoon.... 

Hirviöt on ollut jo.

Vierailija
42/52 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä aika pahannäköinen, ja lesbo vielä Yäk!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap kirjoittaa! Olen vaan niin Saaran fani, koska hän on niin eläväinen, energinen, iloinen ja osaa olla muuta kuin tuppisuu suomalainen. Suomalaiset ovat niin perusjäykkää kansaa. Kyllä täällä on ihan tavis 60v. nainen, eikä kukaan muu.

Samoin minä. Kaunis, avoin, rohkea nuori nainen, joka on tehnyt lujasti töitä ja elää sellaista elämää kuin haluaa.

Kun kuulin ensimmäistä kertaa Saara Aallon laulavan, tuli ihmetys, että missä tämä taituri on piileskellyt.

On se vaan jännä tämä suomalainen yrmeä ja kateellinen perusluonne. Ei uskalleta itse oikein mitään ja inhotaan niitä jotka uskaltaa.

Samoin minäkin aion ekaa kertaa vuosiin katsoa euroviisut. Ei tarvitse hävetä Suomen esiintyjää.

Saara saa olla just niin "taitava" ja "kaunis" kuin kuulijansa haluaa, mutta olen todella kurkkua myöten täynnä tätä ihmisten, jotka ei Saarasta tykkää, haukkumista! Ei se ole kateutta eikä mitään h*lvetin yrmeyttä!!! Mikähän sinäkin luulet olevasi?!

Vierailija
44/52 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkästä aikaa katsoin Saaran haastattelun Linnan jatkoilla, ja kuinka ollakaan Lontoon paparazzit mainittu. Haastattelija näytti vaivautuneelta ja ohjasi keskustelun muuhun. Aivan sietämätön ja hyvin lapsekas omakehu. Juu säästän hermoni ja jätän katsomatta kevään saaraaallot suosiolla.

Et kuitenkaan jätä, vaan katsot moneen kertaan ja kirjoitat palstan täyteen tosi nasevia kommenttejasi. :)

Ei tee pienintäkään tuskaa jättää X Factor Suomi ja Euroviisut katsomatta. Ohjelmat tylsimmästä päästä. Merikö se siellä näsäviisastelee? Mun ei ohjelmia tartte katsoa, voin lukea tältä palstalta, että miten aallolla meni :)

Vierailija
45/52 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis, lahjakas ja karismaattinen Saara! Enkeleitä on hänen itse tekemä kappale, kaunis laulu.

Vierailija
46/52 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä joku voi pitää häntä kauniina? Ihan miehen näköinen jolla silmät liian syvällä, liian dominoiva leuka ja suuta ei ollenkaan. Paksu naama. Kroppa ihan löysä ja maha kuin olisi raskaana. Kaunis??

Vierailija
47/52 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laulutaito on ihan sitä tavallista tusinaa. Mutta se menettelee. Jokin hänen olemuksessaan, kasvoissa ärsyttää. En osaa sanoa mikä ihan tarkalleen on se juttu joka ei tunnu oikealta.

Pienet, pistävät silmät ja ihan kuin olisi tekarit suussa?

Vierailija
48/52 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laulutaito on ihan sitä tavallista tusinaa. Mutta se menettelee. Jokin hänen olemuksessaan, kasvoissa ärsyttää. En osaa sanoa mikä ihan tarkalleen on se juttu joka ei tunnu oikealta.

Pienet, pistävät silmät ja ihan kuin olisi tekarit suussa?

Sillä on liian isot ja valkoiset kuoret hampaissa.

Vierailija
49/52 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään mahdollisuutta menestyä vaikka laulutaitoa löytyykin. Karismaa ja omia kappaleita ei ole.

Vierailija
50/52 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis, lahjakas ja karismaattinen Saara! Enkeleitä on hänen itse tekemä kappale, kaunis laulu.

Karismaa ei kyllä Saara Aallosta löydy etsimälläkään ja se on se suurin ongelma omien kappaleiden puuttumisen lisäksi.

Vierailija
51/52 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö katsonut eilen sairaitten lasten hyväksi konserttia, jossa esiintyi Paula Koivuniemi, Laura Voutilainen, Roivainen, Aalto ja muita. Etkö lahjoittanut edes 5e lasten hyväksi? Ketä äänestäisit euroviisuihin, jos saisit päättää??? Minusta Saara Aallon jälkeen fanitan yllättävästi Jarkko Aholaa, vaikka on hevimiehiä ja minä 60v. Mahtava ääninen nuori mies. Voi olla että ei päästä edes finaaliin, mutta jotain mahiksia ehkä tällä kertaa.

Saiskohan Jarkko Aholan euroviisuihin?

Vierailija
52/52 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esityksen aikana hiusten seasta kasvaisi sarvet joista biisin loppuhuipennuksen aikana sitten sinkoilisi tähtiä ja salamoita ja lopuksi savua ja näyttämö peittyisi sinivalkoisseen savuverhoon.... 

Tämä olisi ollut hieno veto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi