Kaunis ja lahjakas Saara Aalto
Nyt näytti Saara kaikille morkkaajille konsertissa, miten lahjakas hän on ääneltään. Kyllä on rahaa poltettu vuosien varrella euroviisuihin "äläpätähättäille"(tarkoittaa paskabiiseille), joilla ei ole mitään mahiksia mihinkään edes jonkun kunnan tai kaupungin karaoke kilpailuun, saati sitten lähettää ulkomaille. On hävettänyt olla suomalainen jo pitemmän aikaa. Pitkästä aikaa jännitän laulukilpailuja. Voisitteko vihdoinkin äänestää kiva kappale, eikä aina kenkkuilla. Ihan oikeasti !!!!!
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Mäkin tykkäsin eilisen konsertin Saaran esityksistä, varsinkin se duetto oli aivan upea. Edukseen esiintyivät myös mm. Mikael Saari ja Laura Voutilainen. Oikeastaan ainoa esitys, josta en innostunut oli Oi Jouluyö -duetto, jossa lauloi Petra. Kummallisesti ääni pompahteli nuotin viereen kertsissäkin. Ylä-äänissä kaipaisi vielä harjoitusta. Muuten kyllä symppis ihminen.
Toivottavasti Saaralle valikoituu hyvät 3 kappaletta umk:hon. Toivon, että niistä yksi olisi se äskettäin Norma Johnin kanssa kirjoitettu kipale.
Nähtäväksi jää. Ne kun kuitenkin kaikesta huolimatta on itsetehtyjä. Samoin showssa on tietyt riskit vahvasti olemassa.
Paras olisi balladi, jossa ei olisi mitään koreografiaa, ei edes naaman kurtisteluita.
Pitkästä aikaa katsoin Saaran haastattelun Linnan jatkoilla, ja kuinka ollakaan Lontoon paparazzit mainittu. Haastattelija näytti vaivautuneelta ja ohjasi keskustelun muuhun. Aivan sietämätön ja hyvin lapsekas omakehu. Juu säästän hermoni ja jätän katsomatta kevään saaraaallot suosiolla.
Vierailija kirjoitti:
Saara Aallon ongelma on tuo todella luotaantyöntävä ulkonäkö. Ei vaan pysty edes katsomaan.
Sen lisäksi ne biisit on ihan kamalia ja se koko muu älytön hyvinvointimöyhkä ja se omituinen tyttis... juu, ei kiitos.
Miksi ihmeessä keskityt ulkonäköön kun musiikin ja laulun tehtävä täyttyy korvien kautta? Ei ääntä katsota vaan kuunnellaan. Myöskään tyttis ei liity laulamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin sairaslapsikonsertista osan ja yllätyin positiivisesti Aallon soolo-joululaulusta. Hän tyytyi pääasiassa vain laulamaan ja se oli hyvä. Ei huitomista, ei naaman kurtistelua, ei tamppaamista!
Niin. Aallolla olisi hyvä ura jo pitkällä jos hän olisi sitä mitä hän on. Hyvä klassinen laulaja.
Mutta hän on pilannut uransa ja pian elämänsäkin tällä tähteys vouhotuksella. Mitään pop-tähteä hänestä ei tule koskaan. Ei ole ollenkaan sen tyylinen.
Vierailija kirjoitti:
Ap kirjoittaa! Olen vaan niin Saaran fani, koska hän on niin eläväinen, energinen, iloinen ja osaa olla muuta kuin tuppisuu suomalainen. Suomalaiset ovat niin perusjäykkää kansaa. Kyllä täällä on ihan tavis 60v. nainen, eikä kukaan muu.
Ja olet ollut koomassa 70-luvulta tähän päivään? ETsi vähän nuormpia ystäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saara Aallon ongelma on tuo todella luotaantyöntävä ulkonäkö. Ei vaan pysty edes katsomaan.
Sen lisäksi ne biisit on ihan kamalia ja se koko muu älytön hyvinvointimöyhkä ja se omituinen tyttis... juu, ei kiitos.
Miksi ihmeessä keskityt ulkonäköön kun musiikin ja laulun tehtävä täyttyy korvien kautta? Ei ääntä katsota vaan kuunnellaan. Myöskään tyttis ei liity laulamiseen.
Artisti on kokonaisuus. Mitä iloa on artistista jonka esitystä ei voi katsoa? Tai jos euraa jonkun uraa niin onkon naimisissa myös sen tyttiksen ja tyttiksen ihmeellisten feel better -bisnesten kanssa.
Haluan kokonaisvaltaisen elämyksen josta tulee hyvä ja rento olo. En kuulostella jonkun laulua pelko puserossa silmät kiinni kaikenlaisia ihmemiinoja vältellen.
Saara Aallon laulun peittää se kamala ulkonäkö, hirveä stailaus, ihmeellinen poukkoilu ja se muu täysin irrelevantti pöhinä, mikä häntä ympäröi.
Vaihdoin itsenäisyyspäivänä kanavaa, kun se ulkonäkö oli taas mitä oli. Ei kestä. Kuuntelin sen pelkän laulun myöhemmin. On tosi sääli että hän kaikella tuolla kummallisella kuorrutuksella ja ylimääräihmisillä itse pilaa sen oman laulamisensa.
Vierailija kirjoitti:
Saara Aallon laulun peittää se kamala ulkonäkö, hirveä stailaus, ihmeellinen poukkoilu ja se muu täysin irrelevantti pöhinä, mikä häntä ympäröi.
Vaihdoin itsenäisyyspäivänä kanavaa, kun se ulkonäkö oli taas mitä oli. Ei kestä. Kuuntelin sen pelkän laulun myöhemmin. On tosi sääli että hän kaikella tuolla kummallisella kuorrutuksella ja ylimääräihmisillä itse pilaa sen oman laulamisensa.
Miehen näkövinkkelistä ulkonäössä ei ole mitään vikaa. Ihmettelen miksi naiset monet naiset ovat niin julmia häntä kohtaan, onhan se vähän hassu joskus, mutta juuri siksi mun mielestä ihan huippu! Älkää olko niin tiukkapipoja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap kirjoittaa! Olen vaan niin Saaran fani, koska hän on niin eläväinen, energinen, iloinen ja osaa olla muuta kuin tuppisuu suomalainen. Suomalaiset ovat niin perusjäykkää kansaa. Kyllä täällä on ihan tavis 60v. nainen, eikä kukaan muu.
Iloiseksi ihmiseksi valittaa ja marisee käsittämättömän paljon. Aina jokin on vialla.
Kukaan ei ole tainnut sanoa sinua iloiseksi. Aito marsija alusta loppuun! Ihana!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen näkövinkkelistä ulkonäössä ei ole mitään vikaa. Ihmettelen miksi naiset monet naiset ovat niin julmia häntä kohtaan, onhan se vähän hassu joskus, mutta juuri siksi mun mielestä ihan huippu! Älkää olko niin tiukkapipoja!
Artisti pn palveluammatti. Jos se ulkonäkö tökkii, kärsii koko palvelu.
Minäkään en kestä noita stailauksia enkä sitä lavaliikuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iloiseksi ihmiseksi valittaa ja marisee käsittämättömän paljon. Aina jokin on vialla.
Kukaan ei ole tainnut sanoa sinua iloiseksi. Aito marsija alusta loppuun! Ihana!
Ei se marisija muutu positiiviseksi sillä, että väittää itseään positiiviseksi...
Vierailija kirjoitti:
Saaran ja Teemun duetto on niin teennäinen, että hampaisiin sattuu.
Sinun hammassärkyysi on kyllä ihan oikea diagnoosikin.
Vierailija kirjoitti:
Pitkästä aikaa katsoin Saaran haastattelun Linnan jatkoilla, ja kuinka ollakaan Lontoon paparazzit mainittu. Haastattelija näytti vaivautuneelta ja ohjasi keskustelun muuhun. Aivan sietämätön ja hyvin lapsekas omakehu. Juu säästän hermoni ja jätän katsomatta kevään saaraaallot suosiolla.
Et kuitenkaan jätä, vaan katsot moneen kertaan ja kirjoitat palstan täyteen tosi nasevia kommenttejasi. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja olet ollut koomassa 70-luvulta tähän päivään? ETsi vähän nuormpia ystäviä.
Saara Aalto -vihaajan ainoa ystävä on Saara Aalto tv:ssä.
Nyt tolla solvaajalla on taas jäänyt lääkkeet ottamati...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se marisija muutu positiiviseksi sillä, että väittää itseään positiiviseksi...
Ikävää ettet muuttunut marisijasta positiiviseksi keksimilläsi taikakeinoilla. Ikävämpää on että marinasi vain jatkuu...
Vierailija kirjoitti:
Totta kai on. Ei Saara Aalto -hullu halua parantua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai on. Ei Saara Aalto -hullu halua parantua.
Juu ei.
Laulutaito on ihan sitä tavallista tusinaa. Mutta se menettelee. Jokin hänen olemuksessaan, kasvoissa ärsyttää. En osaa sanoa mikä ihan tarkalleen on se juttu joka ei tunnu oikealta.
Olen tosiaankin iloinen ja positiivinen ihminen, mutta saanhan minäkin ihmetellä Saaran negatiivisia arvosteluja. Miksi luulet, että minulla kaikki olisi vialla(13), koska pidän hänestä ja kuten tykkään myös hevimusiikistakin. Minulla on muuten kaikki hyvin! Ajattelin vain kysellä, että kuka teidän mielestä olisi hyvä euroviisuihin, jos ei sitten Saara Aalto?