Ei tällainen keski-ikäinen nainen
Kelpaa kuin omalle kiukkuselle keski-ikäisellä miehelle jota ei kukaan muu huoli.
Kommentit (9)
Kummatkin on kiukkusia, sekä mies että nainen.
Keski-ikäiset naiset on hirveän kiukkuisia valittajia. Moni ei huomaa kuinka hirveästi känättää kaikesta. Olen tätä miettinyt itsekin kun lähestyn keski-ikää niin varmasti hormooneilla on jotakin tekemistä asian kanssa mutta olen huomannut itse katsovani nuoria, freesejä, elämää täynnä olevia nuoria naisia hieman kadehtien. Itsellä kun elämä alkaa olla ehtoopuolella ja vanheneminen alkanut ja kaikki muu rappeutuminen ja vaivat ja kolotukset. Johtuisiko se sitten tuosta, vaikka moni ei moista myönnä. Itse voin myöntää. Joku tyytymättömyyshän sen kiukun takana on omaa elämää kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Kummatkin on kiukkusia, sekä mies että nainen.
Mä en ole kiukkuinen mutta mies on.
Minä kelpasin toisellekin ikäiselleni eli keski-ikäiselle miehelle, joka ei ole yhtä kiukkuinen kuin ex-mieheni. Eron jälkeen ajattelin eläväni loppuikäni yksin, mutta mitä vielä - tultiin kotiovelta hakemaan treffeille ja sillä tiellä ollaan.
keski-ikääkohti kirjoitti:
Keski-ikäiset naiset on hirveän kiukkuisia valittajia. Moni ei huomaa kuinka hirveästi känättää kaikesta. Olen tätä miettinyt itsekin kun lähestyn keski-ikää niin varmasti hormooneilla on jotakin tekemistä asian kanssa mutta olen huomannut itse katsovani nuoria, freesejä, elämää täynnä olevia nuoria naisia hieman kadehtien. Itsellä kun elämä alkaa olla ehtoopuolella ja vanheneminen alkanut ja kaikki muu rappeutuminen ja vaivat ja kolotukset. Johtuisiko se sitten tuosta, vaikka moni ei moista myönnä. Itse voin myöntää. Joku tyytymättömyyshän sen kiukun takana on omaa elämää kohtaan.
Mun mieheni on juuri tuollainen.
Jep. Viime yönä kuului hurjaa seksiä harrastavan tuo naapurin keski-ikäinen alkispariskunta. Nainen sai orgasmin joten kaikki hyvin kun vakka kantensa valitsee.
Me keski-ikäiset Naiset osaamme ainakin tarjota miehelle sellaista, mihin 2-kympeillä tytöillä ole taitoa ja kypsyyttä. Tämän vahvisti kultsini.
Kiva että kelpaa.