Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa, millanen oli eilinen Todistetusti syyllinen- jakso?

Vierailija
12.04.2006 |

En voinut katsoa sitä ja on ehdoton lempparisarjani!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä oli lukioikäinen pariskunta, joille oli sattunut " vahinko." Kesken päättäjäisjuhlien tyttö synnytti tyttöjen veskissä. Hylätty vauva löytyi siivouskomerosta. Lapsen isä makasi yliajettuna koulun parkkiksella.

Tuo hylätty vauva oli nyt sitten 17 v kapinallinen tyttö, joka oli viettänyt ikänsä kasvatuskodeissa. Joku mies oli tullut kertomaan hänelle olevansa tytön isä, vaikka tyttö tiesi isän kuolleen. Tätä alettiin selvittää ja loppujen lopuksi selvisi, että

- nuoret olivat aikoneet antaa vauvan pois matikanopettajalle, joka kärsi vaimonsa kanssa lapsettomuudesta

- poika kuitenkin perui lupauksensa nähtyään vauvan

- ope raivostui ja ajoi autolla pojan yli

- tyttö luuli, että poika hylkäsi hänet ja vauvan veskiin ja paniikissa jemmasi vauvan siivouskomeroon

-tyttö joutui kahdeksi vuodeksi vankilaan

Rush joukkoineen selvitti tjutun eli tuo mies, joka uskotteli 17 v tytölle olevansa tämän isä olikin poikien urheiluvalmentaja, joka oli pakottanut aikoinaan tytön seksiin. Äiti tapasi tyttärensä ja Rush kertoi heille, että matikanopettaja oli tunnustanut tekonsa ja sanonut ettei poika voinut hylätä tyttöystäväänsä ja vauvaansa vaan rakasti heitä yli kaiken. Äiti ja tytär olivat helpottuneita, koska heitä ei oltukaan hylätty.

Ja sitten ihanaa Peter Gabrielin musiikkia " In your eyes" ja vollotusta telkkarin ääressä.

Tällainen sekava sepustus :-)

Vierailija
2/6 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli, hyvä jakso on taas ollut...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kun Pet Shop Boysien You are always on my mind alkoi soida ja nuoret bailas, niin saattoi itsekin siirtyä 80-luvulle kevyesti..

Vierailija
4/6 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

äärimmäisen nössö ja huono. Eikö ne tosiaan keksineet mitään parempaa? Eilistä jaksoa katsoessani olin tosi vihainen itselleni, että katson moista soopaa.

Ja tämä ei ollut kritiikkiä kakkoselle tai muille, itse koin sen vain tosi huonona. Että ihan kuin mitä tahansa voi näyttää. Laitetaan vähän teinirakkautta, adoptiota ja kuolemaa niin kyllä varmaan itkuhanat aukeaa. Huh.

Vierailija
5/6 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

äärimmäisen nössö ja huono. Eikö ne tosiaan keksineet mitään parempaa? Eilistä jaksoa katsoessani olin tosi vihainen itselleni, että katson moista soopaa.

Ja tämä ei ollut kritiikkiä kakkoselle tai muille, itse koin sen vain tosi huonona. Että ihan kuin mitä tahansa voi näyttää. Laitetaan vähän teinirakkautta, adoptiota ja kuolemaa niin kyllä varmaan itkuhanat aukeaa. Huh.

Vierailija
6/6 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi