Kuvaile työtoverisi ominaistuoksu
Eräs työtoverini, perheellinen mies, haisee pesemättömiltä alushousuilta. Onneksi emme ole läheisessä työsuhteessa jatkuvasti.
Kommentit (32)
Muut aika neutraalin tuoksuttomia mutta yhden ominaishajua kuvailisin näin: maakellarin, kalan ja hien kombo. Joinain päivinä tosi paha, joskus miedompi. Aivan käsittämätön ominaishaju joka tapauksessa!
Minä, mies, peseydyn päivittäin, vaihdan alushousut ja sukat päivittäin, paidan ehkä joka toinen päivä...
Mutta farkut jotka mulla on päällä lähes päivittäin, pesen ehkä 2krt vuodessa. NE HAISEE!
...Mutta en välitä.
Shampoolle ja vahvalle dödölle. Ei haittaa, ihan miellyttävä tuoksu.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kenenkään työtoveri tuoksu hyvältä...
No ei tietenkään, montako kertaa täällä on kehuttu ketään. :D
Yksi työkaveri tuoksuu tosi hyvältä. Hänen ominaistuoksussaan on jotain tosi miellyttävää. Tiedän mitä tuoksua hän käyttää mutta muiden käyttämänä kyseinen tuoksu ei haise niin hyvältä.
Toinen työkaveri haisee hiukan vaniljalta ja sitrukselta.
Kolmas haisee munuaistulehdukselta. Mulla on ollut munuaistulehdus kerran ja haisin samanlaiselta vaikka olin juuri käynyt suihkussa. Sellainen tunkkainen ja vähän pistävä haju.
Ketoosi+tupakka+kahvi nämä hengityksessä. Peittää alleen kaikenmuun, jos muita hajuja on.
Naispuolinen työkaverini tuoksuu sille suositulle Opium hajuvedelle sekä tupakalle silloin kun on juuri polttanut.
Vierailija kirjoitti:
Yksi työkaveri tuoksuu tosi hyvältä. Hänen ominaistuoksussaan on jotain tosi miellyttävää. Tiedän mitä tuoksua hän käyttää mutta muiden käyttämänä kyseinen tuoksu ei haise niin hyvältä.
Toinen työkaveri haisee hiukan vaniljalta ja sitrukselta.
Kolmas haisee munuaistulehdukselta. Mulla on ollut munuaistulehdus kerran ja haisin samanlaiselta vaikka olin juuri käynyt suihkussa. Sellainen tunkkainen ja vähän pistävä haju.
Hyi kamala, munuaistulehdus. Mitä jos tää työkaveri ei itse huomaa sitä?
Miltähän itse tuoksuu tai haisee muiden mielestä.
Esimiehen henki haisee välillä sillille kun sihteerinsä poistuu hänen toimistonsa.