Juoppo kerjäsi tänään kaupan edessä 10 euroa.
En meinannut uskoa korvia, kun juoppo n,65v ukko kerjäsi multa vähintään 10 euroa tänään kaupan edessä. Ei tosiaan euroa tai kahta. Jo on otsaa näillä nykyään. En tosiaan antanu senttiäkään. Sanoi tarvitsevansa tupakkaan ja kaljaan. Siis vähintään 10 euroa..... siihen kuulemma olis ollut tyytyväinen.
Kommentit (8)
Itse olen alkanut avustamaan evoluutiota viemällä kerjääjien rahat. Ideologia on myös siinä, että jos kaikki tekisivät näin niin kerjääjiä ei olisi vuoden päästä ja juopot olisivat joko raitistuneet tai kuolleet rahan tulon loppuessa.
On mennyt suhteellisuudentaju kun kaiken muun saa aina jostain ilmaiseksi. En väitä että siinä olisi mitään hauskaa kenellekään, mutta tiedän näitä jotka luulevat että "normaalille" ihmiselle kymppi on yhdentekevä pikkuraha.
Outoa et täällä senssataan viestejä jotka on täyttä totta. Maan malli vaan on se että tietyistä asioista ei saa puhua...juopoksi kyllä saa nimitellä ? Voi mitä kaksinaismoralismia!!
Uskomatonta, en ole uskoa todeksi. Kyllä euroa pummaa monikin. Tiedän, että sillä kaljansa ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta, en ole uskoa todeksi. Kyllä euroa pummaa monikin. Tiedän, että sillä kaljansa ostaa.
Palautin tyhjiä tölkkejä viime viikolla ja laitapuolenkulkija tuli pummaamaan euroa. Sanoin, että valitettavasti ei ole yhtään kolikkoa. Kaveri ehdotti, että saisi pari tölkkiä, että rahat riittäisivät vanukkaaseen.
Keskeytin palautuksen ja työnsin automaattiin seitsemän tölkkiä ja annoin kuitin kaverille. Se tuli hetken päästä kiittelemään vanukas kädessään. Sanoin sille itselleenkin, että olin varma rahojen menemisestä kaljaan.
Joskus sitä elämässä yllättyy. 😂
Kerran yksi törkeä puliukko, jolle olin erehtynyt antamaan jonkun kolikon, seurasi minua kauppaan ja yritti kasata ostoksia koriini ja saada minut ostamaan ne hänelle. Ei mitään itsekunnioitusta, empatiakykyä tai suhteellisuudentajua. Ilmeisesti juomisen lisäksi pelasi rahansa. Tapahtui lappeenrannassa.
Vierailija kirjoitti:
Kerran yksi törkeä puliukko, jolle olin erehtynyt antamaan jonkun kolikon, seurasi minua kauppaan ja yritti kasata ostoksia koriini ja saada minut ostamaan ne hänelle. Ei mitään itsekunnioitusta, empatiakykyä tai suhteellisuudentajua. Ilmeisesti juomisen lisäksi pelasi rahansa. Tapahtui lappeenrannassa.
Ulkomaalainen vaimoni sanoi joskus spurgulle, ettei ole kolikoita. Spurgu siihen, että no käydään automaatilla, kyllä hänelle setelitkin kelpaavat...
Oli varmaan kokoomuslainen juoppo.