Herkuttelimme eilen juustoilla ja viineillä!
Homejuusto 35 euroa/kg oli maukkainta ja ihana valkoviini 65 euroa/75 cl. Aitoa shampanjaa ja glögiä piparin kanssa jälkiruoaksi.
Onkos muilla AV (tai) WT-mammoilla varaa yhtä maistuvaan ja kalliiseen pikkujoulumenuun?
Kommentit (35)
On varaa mutta ällöttää jo ajatuskin homejuustosta
Mitäs lajia olivat? Hyviä vinkkejä varmasti
Meillä oli parmesania! Todella "hyvää" suolakeksien ja pipareiden kera.
Kai jätit hintalaput tarjoiluvadille?
Shampanja on kuraa ja homejuusto hirveää. Tuo on tuollaista turhaa brassailua. Hyvän setin saa myös kun ostaa paikallisia panimo-oluita, texmex-ruokaa ja jarlsberginjuustoa. Ja kyllä olisi varaa mutta ostan mielummin jotain mikä oikeasti maistuu hyvälle!
Ei noissa tarjoiluissa mitään ihmeellistä ole. Minulla on samat harrastukset ja olen ihan perusduunari.
Ei taida juusto olla ainoa asia mikä sinulla on homeessa.
Oliko naamasi turvonnut suolapommijuustoista ja alkoholista?
Tiedän kyllä kuohuviinin ja shampanjan eron. Eli ihan AITOA shampanjaa oli pöydässä. Rakastan pinkkiä väriä joten Bellavista Rosé Brut 2011 oli valintani.
Ap
Ap, hienoa että olet menestynyt elämän juoksukilpailussa niin hyvin että olet saanut rahaa. Ja toki saat olla iloinen menestyksestäsi. Minäkin iloitsen kanssasi. Tässä vaiheessa sosiaalista nousua, sinun kannattaisi alkaa opetella kauniita käytöstapoja: Lähestymistapasi (brassailusi) paljastaa sinut juntiksi.
Se on samppanja. Ja aura-juusto on ihanaaaaa. Mutta tämä onkin trollinen!
Aitoa shamppanjaa 😂😂😂 oikeenko AITOA 😂🤣 voi ap hyvä.. kerro mitä on epäaito shamppanja? 🙊
Et ilmeisesti tiedä. Bellavista ei ole samppanja vaan franciacorta. Lälläslää...
Mulla turpoaa silmät homejuustoista, joita rakastan. Ja viinikin taitaa turvottaa.harmi.
Meillä oli ihan ilmaiset tarjoilut, pääosin Castellon halpisjuustoja. Joululahjaksi saatuja,osa sellaisia, ettei ole Suomessa myynnissä.