Halaatteko koskaan teini-ikäisen lapsesi kanssa?
Meillä halataan silloin tällöin. Jos on suruja niin äidin hali kelpaa. Joskus halitaan pikaisesti hyvilläkin hetkillä.
Kommentit (31)
Joka päivä suunnilleen. 16v. varsinkin, mutta 18v. on alkanut harventaa tahtia. Poikia molemmat.
Ei. Pörröttelen sen hiuksia, taputan olalle, hieron hartioita tai puristelen sitä varpaista.
Mun poikani on kova halaamaan. 18v. Mä itse en ihan niin innokas ja se aina nauraakin mun innokkuutta.
Ei, koska teini ei tykkää niin lähietäisyydelle tulemisesta.
Päivittäin ja kerron myös rakastavani ja että hän on tärkeä
Tuntuu nyt niin "kauhealta" ajatella että tuo rakas 3 v (joka itse halii ja pussaa) jossain vaiheessa ei äitin haleja enää huoli. Itse en muista, että minua olisi äiti juurikaan edes yrittänyt halia kun tulin teini-ikään.
Joo. Paitsi jos kaverit näkee niin vaan ”klikataan”. ”MUTSI KLIKKAA!!”
Kuinka paljon voi teinipoikaa rakastaa? Äitin oma kaapin kokoinen pallero.
Ei halita :(
Mä haluaisin antaa halin ja sanoa että äiti rakastaa, mutta nyt ollaan niin teiniä että! Toivottavasti saan haleja sit tulevaisuudessa.
Tänään kaappasin 13 vuotiaani halaukseen ja kerroin miten rakas ja tärkeä hän on. Olen ollut aika herkillä sen kuolleen 13v pojan vuoksi.
Halaan päivittäin, aamulla erotessa illalla kun käyvät yöpuulle, siinä välissäkin usein. Hieron hartioita ja varsinkin 16v esikoinen tykkää (tai ei ainakaan karkuun lähde) röhnöttää sohvalla vieressä ja esim.lukea samalla.
Kerron myös päivittäin että rakastan, montakin kertaa. Näin ollut aina.
Onpahan edes joku asia missä en ole epäonnistunut, ainakaan kovasti.
Ei 16-vuotias tyttöni tykkää halata kuin kavereitaan. Ärsyttää, kun haluaisin itse halia.
17 vuotias poikani halaa päivittIn. Illalla aina kun menee nukkumaan ( tai mä meen), ja aika usein muulloinkin.
Joka päivä ja monta kertaa. Ryhmähaleja myös. Koskaan ei voi halata liikaa. Tyttö ja kaksi poikaa. Vanhinkin 16 v. tulee vielä syliin.
Mulla on 5 lasta joista neljä tykkää halailla. Nyt lapset poika 26v, tyttö 23v, tyttöv17v ja poika 18v. Kaikki muut ovat ihan omatoimisesti halailleet pienestä pitäen eli myös teininä, paitsi 23v tytär. Hänestä tiedän ettei ole halailijatyyppiä ja se on mulle täysin ok.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 5 lasta joista neljä tykkää halailla. Nyt lapset poika 26v, tyttö 23v, tyttöv17v ja poika 18v. Kaikki muut ovat ihan omatoimisesti halailleet pienestä pitäen eli myös teininä, paitsi 23v tytär. Hänestä tiedän ettei ole halailijatyyppiä ja se on mulle täysin ok.
Oho tuli joku ajatusvirhe tuota kirjottaessa. On vielä yksi 14v tytär.
Päivittäin. Etenkin 17 vuotias poika on hyvinkin ahkera halailija. Halii, kun lähtee ja tulee kotiin ja aina ennen nukkumaan menoa koko perheen. Myös 15 vuotiaan siskonsa, vaikka siitä tulee välillä sanomista.
Tää 15 vuotias on tällä hetkellä kranttu halailemaan perhettään, mutta kyllä mä kerran päivässä sitä koskettelen. Tykkää pötkötellä isänsä tai mun kainalossa telkkaria kattellessa.
Kyllä, aika useinkin. Tai siis minä halaan ja poika seisoo vähän vaikeana ;) Mutta kuitenkin.