Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutuin empaattisemmaksi ihmiseksi ja ystävä alkoi inhota minua.

Vierailija
17.12.2017 |

Muilla kokemusta tällaisesta?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siitähän halveksunnassa usein juuri on kysymys, että painetaan väkisin mielipide toisesta alas, vaikka väkisin ja faktoja vastaan. Mitä heikommin menee itsellä, sitä kovempi on tarve halveksua muita. Ja erityisesti niitä, joita oikeasti katsoo ylämäkeen.

Käske sen käsitellä ongelmansa ja pitää inhonsa ja kateutensa omana tietonaan.

Mut kun muhun sattuu ja haluan sen entisen ystävän takaisin. Taitaa olla turha toive..

Eihän se voi tehdä tätä mulle..

Ap

Vierailija
22/23 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun todellinen onni ja henkinen kasvu alkoi kun jätin ''ystäväni''. Enää pitäisi löytää nainen mille kelpaa mies kenellä ei ole tarvetta sosiaalisesti verkostoitua <--- miten pinnallisen kuuloinen sana.

Pinnallisen kuuloinen, koska se tulee bisnesmaailmasta, ja viittaa avoimen iloisesti hyötytarkoitukseen. Mutta miksi haluaisit naisen, jolle on ok, että käännyt ongelmien edessä sisäänpäin, eikä sinua haittaa vaikka se tarkoittaa enemmän painetta toiselle, koska sinä olet perässävedettävä kuin pulkka loskassa, jos mitään sosiaalista elämää olisi tarkoitus viettää?

Toki voitte olla kaksi aggressiivista vetäytyjää yhdessä maailmaa vastaan, mutta se ei todellakaan johda henkiseen kasvuun. Kuten ei sekään, että nainen ryhtyy sinua säälimään ja hoivaamaan ja on kohta äitisi. Ainoa vaihtoehtosi on autistinainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siitähän halveksunnassa usein juuri on kysymys, että painetaan väkisin mielipide toisesta alas, vaikka väkisin ja faktoja vastaan. Mitä heikommin menee itsellä, sitä kovempi on tarve halveksua muita. Ja erityisesti niitä, joita oikeasti katsoo ylämäkeen.

Käske sen käsitellä ongelmansa ja pitää inhonsa ja kateutensa omana tietonaan.

Mut kun muhun sattuu ja haluan sen entisen ystävän takaisin. Taitaa olla turha toive..

Eihän se voi tehdä tätä mulle..

Ap

No sitten sun täytyy kysyä siltä, mikä mättää, ja kertoa havainnoistasi jos ei muka mikään mätä. Mutta meidän olisi helpompi ymmärtää mikä mättää, jos kertoisit siitä jotain... Muuten ovat ohjeet hakuammuntaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan