Miten sanoa kauniisti miehelle, ettei
halua, että hänen isänsä tekisi meille joitain huonekaluja?
Näimme yhdessä liikkeessä hienon tv-tason. Ja mies heti siihen, ettei ole vaikeeta tehdä itse ja että pyytää isäänsä tekemään sellaisen.
MÄ EN HALUU!!!!
Haluaisin just sen, mikä siellä liikkeessä oli. Vaikka maksoikin päälle 1500e. Jos en saa sitä, niin ostan jonkun muun, mutta en halua että meille tehtäisiin huonekaluja.
Sama juttu oli yhden ihanan lampun kans. Mies taas isälleen kertoi millainen lamppu oli yms. Ja yhdessä suunnittelivat miten ja mistä materiaalista ne tekis...AARRGGHH!!!!
Jos en saa huonekaluja kaupasta, niin olen sitten ilman. Koska niistä ei IKINÄ voi tulla samanlaisia ja AARRGGHH!
Menee hermot!
Mitä te tekisitte???
Kommentit (6)
Varmaan jotenkin hienovaraisesti sanoa, ettet halua mitään " teeseitse" -huonekaluja, vaan juuri sen minkä kaupassa näitte.
Vaikea juttu tosiaan, koska miehesi voi ns. vetää herneet nenään isänsä puolesta ja loukkaantua, mutta..
Ymmärrän kyllä sinua täysin, en minäkään haluaisi.
Mut jos olisin sä, niin sanoisin miehelle, etten tykkäisi siitä, että hän ja hänen isänsä tekisi huonekaluja meille. Vaan tahdon ne kaupasta. Mikä ongelma on sanoa suoraan asiat? Ööh, jos ei voi suoraan sanoa asioita, niin onko se suhdekaan mikään vakava tai jotain.
Ja olen monta kertaa sanonut kyllä miehelle, että haluan kaupasta ostettua, mutta eipä näytä menevän perille!!!
Mua niin paljon ottaa pattiin!!!!
AP
Vierailija:
Ja olen monta kertaa sanonut kyllä miehelle, että haluan kaupasta ostettua, mutta eipä näytä menevän perille!!!
Minä olen ylpeä mieheni tekemistä huonekaluista. Samanlaisia ei vastaan kävele. Uniikkia, täyttä puuta, juuri sellaisia mitä haluamme.
Itse kiljuisin ilosta, jos saisin miehen tai appiukon itse tekemiä huonekaluja! Olisit ylpeä, että sulla on noin taitavia miehiä suvussa.