Lesbo/binainen! Kuvaile naismakuasi.
Millainen on unelmanaisesi? Millaisista ulkonäöllisistä ominaisuuksista ja luonteenpiirteistä yleensä pidät? Mainitse myös ikäsi.
Kommentit (6)
Yleensä kiinnostun naisellisista naisista, mutta ei minulla ole mitään tiukkoja kriteerejä. Näin vain on sattunut olemaan. Luonteestakaan ei ole mitään kriteerejä. Ei ole väliä, onko ujo vai puhelias. Jokainen on sellainen kuin on. Tietysti toivoisin, että hän olisi luotettava jne. Joku siinä kokonaisuudessa vaan kolahtaa. Olen itse aika hillitty ja vaatimaton luonne ja sellainen koti-ihminen. Ehkä joku oikein räväkkä persoona ei jaksa tällaista tai sitten vastakohdat täydentävät toisiaan?
Olen 32 v.
Poikatyttömäiset, mutteivät rekkalesbot sentään. Hymyilevät, pitkät, "raamikkaat" naiset viehättävät.
-32N
Pidän itseäni pidemmistä urheilullisista naisista, joilla on pitkät hiukset. Tatuoinnit on ihan jees, mutta lävistykset ei. Pidän siitä, että nainen käyttäytyy ”miesmäisesti”, vaikka näyttääkin naiselta.
Itse olen pieni ja siro ja oikeinkin naisellisen näköinen.
Bi 42v
Itse asiassa minulla ei ole mitään tiettyä tyyppiä johon tunnen vetoa.
Sen verran kuitenkin, että ylipainoisesta/lihavasta en todellakaan syty. (Puistattaa)
Se on vain jotain siinä kokonaisuudessa, jotain mitä en osaa selittää. Outo veto jonka tuntee heti.