Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vanhempien unikoulu : )

12.04.2006 |

Tulimme siihen tulokseen miehen kanssa, että meillä olisi unikoulunpaikka - meille vanhemmille!

Poika on nyt 6 kk ja ollut melko huono nukkuja alusta saakka. Ekat kolme-neljä kuukautta oli todella heikkoa yöunta ja siitä jäi meille vanhemmille jotenkin päälle sellainen pintaunen nukkuminen, öinen heräily, uudelleen nukahtamisen vaikeudet jne.

Poika lopetti yösyönnin 5 kk iässä, mutta edelleen siis heräilee muuten vaan öisin ja on muutenkin levoton ja äänekäs nukkuja. Niinpä olen löytänyt itseni turhan usein pinniksen vierestä tutti ojossa todetakseni, että poika ulisee ja piehtaroi unissaan. Sitä kuunnellessa en saa enää uudelleen unta ja aamu lähestyy ja makaan sängyssä sydän hakaten ja uni ei tule...

Siirsimme pojan joitakin päiviä sitten omaan huoneeseen. Tämä oli ehdottomasti mahtava päätös! Nyt olemme kipaisseet huoneessa vasta kun sieltä kuuluu itkua eli noin kolme kertaa yössä entisen kymmenen kerran sijaan. Edelleen olen yöllä havahtunut yksittäisiin parkasuihin, mutta olen nukahtanut uudelleen saman tien. On kuulkaa eri fiilikset, kun on oikeesti aamulla levännyt olo!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla