Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yhteiset vai omat rahat?

Vierailija
12.04.2006 |

Aviopuolisoilla, joilla on yhteisiä lapsia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta on aivan käsittämätöntä, että molemmilla olisi eri rahat, jos asutaan yhdessä, eletään yhdessä ja on yhteisiä lapsia.

Vierailija
2/8 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska kaikki rahat menevät jokaista senttiä myöten perheen elatukseen, eikä riitäkään, ei totisesti ole mitään omaa vaan kaikki on yhteistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen killinki menee välttämättömiin tarpeisiin. Joten yhteistä mammonaa on kaikki.

Ehkä joskus, jos tulot ovat suuremmat, voisimme harkita 3 tyylistä ratkaisua. Mutta käytännössä rahat kuitenkin olisivat yhteisiä, ei mitään tiukkaa jakoa sun-mun.

Vierailija
4/8 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä minä olen tienannut enemmän, välillä mies. Nyt oikeastaan lähes yhtä paljon. Meillä on kaikki yhteistä, ihan kaikki.

Lapsia yksi ja toinen tulossa.

Vierailija
5/8 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jokainen killinki menee välttämättömiin tarpeisiin. Joten yhteistä mammonaa on kaikki.

Ehkä joskus, jos tulot ovat suuremmat, voisimme harkita 3 tyylistä ratkaisua. Mutta käytännössä rahat kuitenkin olisivat yhteisiä, ei mitään tiukkaa jakoa sun-mun.

Vierailija
6/8 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voidaan sit aika-ajoin ostaa vaikka 2-10.000 eurolla jotain kivaa...

Vierailija
7/8 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiset menot huolehditaan jotakuinkin tasapuolisesti (ei siis pidetä kirjaa)

Näin ainakin toistaiseksi, kun minulla tulona on vain opintotuki ja lapsilisä ja miehellä iso palkka.

Minulla puolestaan isot säästöt ja miehellä pienet säästöt.

Mies tavallaan hoitaa joksevat menot, joihin toki osallistun omaltaosaltani. Ja minä ostan sitten säästöilläni jotain yllättäviä isompia hankintoja esim. pesukone, lastensänky

Vierailija
8/8 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alusta asti, 2 viikon seurustelun jälkeen, kun muutettiin yhteen, että meillä rahat ovat yhteisiä, koska elämäkin on yhteinen.