Mitä yleisten kauneusihanteiden vastaisia piirteitä pidätte kauniina?
Minä pidän ohuista "viivahuulista" paljon enemmän kuin paksuista huulista. Lisäksi naisilla yleensä suositaan pientä kengänkokoa, mutta mielestäni keskikokoinen/isohko on parempi (saa sääret näyttämään sirommilta).
Kommentit (265)
Eikö kukaan tykkää pystynenistä? Nyyh.
t: töpselinenä
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan tykkää pystynenistä? Nyyh.
t: töpselinenä
Minä tunnen monia jotka tykkää sellaisesta nenästä. Kaikki tosin heteromiehiä.
Mä tykkään et naisella on vähän pömppämasua ja sit rinnatkin saa jo roikkuakin. Aijai..
Tykkään lyhyistä miehistä ja isoista nenistä. Myös miesten vähän tuhdimmista vatsoista ja riippuvista isoista rinnoista naisilla ja pyöreydestä.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Olen itse 168 ja minua viehättävät eniten sellaiset Kari Ketonen -tyyppiset miehet: siis selkeästi mieheksi tosi lyhyt, mutta silti sporttinen. Olen itse aika amatsoni rakenteeltani ja minulla on jonkinlainen fantasia siitä miten tuollainen pieni mies silti "selättäisi" minut. Ketonenhan on entinen judoka...
Iskeekö myös Putin? ;)
- Pieni leuka
- Lihaksettomuus ja pehmeälinjaiset tai kapeat käsivarret, jalat ja olkapäät
- Aasialaiset silmät, tosin eivät pelkästään ne vaan monenlaiset silmät ovat kauniita mutta hämmästyin teininä kun kuulin ettei niitä pidetäkään seksikkäinä
- Muutenkin kaikki kapeus ja erikoisen malliset luomet silmissä voivat näyttää minusta hyviltä vaikka yleisen mielipiteen mukaisesti eivät olisikaan
- Kalpeus
- Huomattavasti matalampi otsa kuin amerikkalaisessa kauneusihanteessa
- Pieni nenä
- Eniten iskee kuitenkin ilmeet, eleet ja se tapa miten joku käyttää kasvolihaksiaan, mutta kovin jykevistä kasvoista tai lihaksikkaista miehistä en pidä vaikka heteronainen olenkin
- N 26 -
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään pienistä tisseistä enemmän kuin suurista.
Missä kaltaisiasi kohtaa?
T. B75, kaikkien kolmen exänsä "laudaksi" mollaama
Tai kehuma. Toiset pitää laudoista.
Nainen, jolla on lyhyet hiukset ei näytä kauniilta monenkaan miehen mielestä.
Katsokaa vaikka niitä miehettömiä mutta miehiä haluavia naisia, jotka lyhyttä tukkaa pitävät.
Pitkä tukka on naisellinen, kaunis, puoleensavetävä.
Lyhyt tukka naisella on töksähtävä, epäluonnollinen.
Näitä asioita ei haluta sanoa monesti ääneen. Moni kuitenkin kokee asian näin.
Myös naisten muodot ovat nykyään kuin lanka, siis länsimaissa. Afrikkalaiset naiset osaavat olla enemmän naisia. Geeneillä on toki suuri rooli tässä, mutta länsimainen kulttuuripiiri esittää naurettavia kauneusihanteita naisille. Naiset ovat nykyään kepin muotoisia. On niitäkin jotka ovat luonnostaan sellaisia ja heille löytyy oma kumppaninsa. Mutta valtaosaltaan muodokkaat naiset ovat miesten silmissä puoleensavetäviä.
Mutta Suomessa on moni asia päälaellaan. Naimisiinkin pääsee mukamas miehen kanssa. Eihän se asia avioliitoksi muutu vaikka sille sellainen nimi pantaisiin. Herra hävitti Sodoman. Se on esimerkkinä heille, jotka ymmärtävät.
Pätsi on valmistettu.
Vierailija kirjoitti:
Pienet rinnat ovat kauniimmat omaan silmääni kuin suuret. Entisenä pienirintaisena harmittaa nykyinen rintojen koko ja näkyvä rintavako.
Mielestäni useat noin 40-42 kokoiset naiset ovat todella upeita, etenkin jos osaavat pukeutua keholleen sopivalla tavalla. Lipputankoa muistuttava ruumiinrakenne ja liiallinen hoikkuus ei viehätä minua.
Eli onko tuon kokoinen nainen "iso"? Itseäni sanotaan toisinaan hoikaksi ja pieneksi, mikä on huvittavaa, koska olen erittäin normaalipainoinen 164/57-58. Omaan silmään oon aina näyttänyt isolta, painoinpa mitä tahansa. MUTTA pointtini oli siis se, että viimeksi ostettujen (Ginan) farkkujen tuumakoko on 30, Lindexiltä menee alkkarit kokoa 40/42 jne. Eli huijaako vaatteet minut (paljonkin) pienemmän näköiseksi? En ole erityisen leveälanteinen, vaikka toki itseäni hieman tuhtina pidänkin. Tämä joskus mietityttää.
- Pikkuisen sisäänpäin kierot silmät muutenkin söpöllä näisella
- Kulmikas leuka naisella, erityisesti leukaperät
- leveä lantio, "hyvä synnytyslantio"
Kirsi Salon kasvot ja varsinkin nenä sivusta katsottuna. Dorothea Wierer, nenä sivulta. alkaa heti kulmakarvojen välistä, ei tee lommoa silmien väliin. Tosi hottiksia. Monet muut tuntemattomat naiset vastaavilla ominaisuuksilla. Jäädyn tuijottamaan, eikä katse irtoa, ei millään. Ou jee.
Tykkään isoista ja ryhdikkäistä rinnoista.
Ai niin, unohtui: naisella pyöreä hieman ulkoneva otsa, joka saa aikaan älykkään vaikutelman, Ikäänkuin olisi niin suuret aivot, että kallo on joutunut mukautumaan...
Vierailija kirjoitti:
Tykkään isoista ja ryhdikkäistä rinnoista.
Miten tuo mieltymys on yleisten kauneusihanteiden vastainen?
En tiedä onko tämä "ihanteen" vastaista, mutta itse olen aivan hulluna kaljuihin miehiin. Varsinkin paksuhiuksiset miehet ovat jotenkin liian naisia minun makuuni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jalkani ovat lihaksikkaat, mutta nilkat ovat paksut ja kengänkoko iso pituiselleni. Lisäksi jalat ovat lyhyet. Lyhytjalkaisuudesta ei kukaan täällä ole sanonut pitävänsä, niin rumana se nähdään. Itse kyllä tykkään kun muilla näen lyhyet jalat.
Isoja neniä moni on täällä kehunut. Pottuneniä ei vaan taideta laskea mukaan.
Lyhytjalkaisuus on kyllä rumaa, mullakin on lyhyet ja paksut jalat. Kuntoilusta ei ole ollut apua. Kun katson itseäni peilistä joka näyttää vain reisiin saakka, vartaloni näyttää varsin hyvälle, mutta kokovartalopeilistä sitten paljastuu karmiva todellisuus. :(
Ei Shakiran mallisessa lyhytjalkaisessa ole mitään vikaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jalkani ovat lihaksikkaat, mutta nilkat ovat paksut ja kengänkoko iso pituiselleni. Lisäksi jalat ovat lyhyet. Lyhytjalkaisuudesta ei kukaan täällä ole sanonut pitävänsä, niin rumana se nähdään. Itse kyllä tykkään kun muilla näen lyhyet jalat.
Isoja neniä moni on täällä kehunut. Pottuneniä ei vaan taideta laskea mukaan.
Pieni peruna on söpö, sellainen kuin Marilyn Monroella, näkyy profiilikuvissa.
MM:n nykerö on aika kaukana perunasta.
Mun mielestä ylöspäin kääntyvä ja nenänpäästä ulostyöntyvä nyppylä on yhtä kuin peruna.
Samat ajatukset. Kari Ketosella on kyllä hyvä vartalo ja sopusuhtainen hänen pituuteensa. Kelpaisi minulle milloin tahansa jos vain itse olisin hänen kohderyhmäänsä kuuluva :D