Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä yleisten kauneusihanteiden vastaisia piirteitä pidätte kauniina?

Vierailija
17.12.2017 |

Minä pidän ohuista "viivahuulista" paljon enemmän kuin paksuista huulista. Lisäksi naisilla yleensä suositaan pientä kengänkokoa, mutta mielestäni keskikokoinen/isohko on parempi (saa sääret näyttämään sirommilta).

Kommentit (265)

Vierailija
221/265 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvet ehdottomasti!! En ole koskaan tajunnut, miksi jotkut pitävät arpia rumina. 

Vierailija
222/265 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäsymmetriset kasvonpiirteet on minusta paljon kiinnostavammat ja puoleensavetävämmät kuin symmetriset kasvot - vaikka tutkimusten mukaan kai biologiset seikat ohjaavat meitä pariutumaan symmetristen kasvojen kanssa (symmetrisyys kielii terveydestä, hedelmällisyydestä, hyvistä geeneistä, tms). Noh, mun kohdalla vietit vetää enemmän epäsymmetria puoleen, sori biologia :)

Kaikkien ihmisten kasvot ovat epäsymmetriset, ja usein se häiritsee ihmistä itseään. Valokuvaajan kuvamuokkaukset kuitenkin osoittavat, että epäsymmetrisuus saattaa olla hyväkin juttu: niin hätkähdyttävältä näyttäisimme, jos kasvomme olisivat täysin symmetriset.

Uutisoimme aiemmin, että kasvojen vasen puoli koetaan usein viehättävämmäksi kuin oikea. Yksi syy ilmiön takana uskotaan olevan se, vasen kasvonpuolisko on ilmeikkäämpi joten siitä on helppo pitää enemmän.

Valokuvaaja Alex John Beck on muokannut ihmisten valokuvia siten, että vasen puoli on kopioitu myös kasvojen oikeaksi puoleksi. Vaikka kasvot ovat täten todella symmetriset, eivät ne välttämättä ole paremman näköiset.

Katso kuvat symmetrisistä kasvoista tästä.

https://www.voice.fi/muoti-ja-kauneus/a-64013

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/265 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jalkani ovat lihaksikkaat, mutta nilkat ovat paksut ja kengänkoko iso pituiselleni. Lisäksi jalat ovat lyhyet. Lyhytjalkaisuudesta ei kukaan täällä ole sanonut pitävänsä, niin rumana se nähdään. Itse kyllä tykkään kun muilla näen lyhyet jalat.

Isoja neniä moni on täällä kehunut. Pottuneniä ei vaan taideta laskea mukaan.

Pieni peruna on söpö, sellainen kuin Marilyn Monroella, näkyy profiilikuvissa.

Vierailija
224/265 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jalkani ovat lihaksikkaat, mutta nilkat ovat paksut ja kengänkoko iso pituiselleni. Lisäksi jalat ovat lyhyet. Lyhytjalkaisuudesta ei kukaan täällä ole sanonut pitävänsä, niin rumana se nähdään. Itse kyllä tykkään kun muilla näen lyhyet jalat.

Pieni peruna on söpö, sellainen kuin Marilyn Monroella, näkyy profiilikuvissa.

MM:n nykerö on aika kaukana perunasta.

Vierailija
225/265 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyys ja sirous.

Vierailija
226/265 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään kanssa suht siroista miehistä. Ja joistakin arvista, en toki kaikista. Esimerkiksi laulaja Sealin kasvoissa olevat arvet ovat ihanat. Pieni rosoisuus muutenkin on miehekästä, aknearvet sun muut on parempi kuin persikkaposki. Miehelle mieluummin ohuet kuin paksut huulet. Itse inhoan pitkiä, tummia ihokarvoja kaikilla, kaikkialla. En silti odota miehen sheivaavan, mutta en varmaan pystyisi olemaan miehen kanssa jolla olisi kunnon korkovartaloturkki. Rintakarvatkin ovat ihan siinä ja siinä.

Vierailija
227/265 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikat ja lyhyehköt miehet, sellainen 170-175 on täydellinen, yli 180 cm on jo vähän turn-off. Muutenkin tykkään enemmän poikamaisista miehistä, jotka eivät ole "liian komeita". Pukeutumistyylikin saa olla mieluummin rento kuin liian asiallinen tai siisti.

Vähän synkän näköiset ihmiset, en jostain syystä pidä liian hymyilevistä, energisistä ja iloisen oloisista.

Naisilla myös rento tyyli, ei liian huoliteltu olemus. Pienet rinnat, ei liian hoikka vaan sellainen pehmeä normaalivartaloinen. Muutenkin naisilla musta toimii myös persoonallisuus ja vähän sama kuin miehillä, että "liika kauneus" on vaan tylsää :)

Hei tota mä en oo ees ajatellut, mutta sama homma. Energiset ja hymyilevät ihmiset ovat ihan kauhistus, mieluummin katselen synkistelijää.

Vierailija
228/265 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisamia. Ja oon nainen. Ehkä luettu liikaa Peppi-kirjoja?

Vierailija
229/265 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karvat miehen selässä, säärissä, rintakehässä ja käsivarsissa ovat tosi seksikkäät! ( Olen nainen.)

What's wrong with you?

Ehkä olen apina! Oikeasti johtuu varmaan siitä, että isälläni oli hyvin karvainen selkä ja se on jäänyt mieleeni hyvänä ja turvallisena asiana.

Kyllä aikuiset naiset tykkäävät karvaisista miehistä, 20-30 kymppiset ei vielä ole kehittyneet

Jestas, minkä ikäiset sinusta sitten OVAT kehittyneitä, 500-vuotiaat??

Miehillä alkaa karvoitus lisääntyä kun ikää, 20-30 kymppisillä voi olla vielä ihan karvaton rinta.

Mies

Minulla on vieläkin täysin karvaton rinta ja olen 36-vuotias, myös poskeni ovat aivan sileät. Suvussani ei ole tietääkseni juurikaan karvaturreja.

Vierailija
230/265 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain oli just kysely, minkä 'vian' ottaisit mieluiten itsellesi ja valitsin listasta hörökorvat (oletin ennen kuin avasin sen, että kyse oli jostain, olisitko mieluummin sokea vai kuuro vai jalaton -tyyppisestä). Hörökorvat on monilla tosi hauskan näköiset!

Vierailija
231/265 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä yltiöpositiivisissa ja jatkuvasti hymyilevissä ihmisissä on jotain epäilyttävää. Tykkään enemmän vakavemmista, synkistelijöistä, kyynikoista, surumielisistä, taiteilijasieluisista, älyköistä, jne.

Vierailija
232/265 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rypyt, juonteet ja muut iän tuomat merkit kasvoissa on minusta ihania niin miehillä kuin naisillakin. Se tuo kasvoihin karismaa ja karaktääriä.

Vierailija
233/265 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rako etuhampaiden välissä :)

Vierailija
234/265 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ihmettelen miten naisen pituus on tässä listattu kauneusihanteiden vastaiseksi?

Kun nimenomaan kauneusalan ammattilaiset, missit ja mallit on pitkiä? Ja lähes kaikilla julkkismiehillä, joilla olisi varaa valita kuka tahansa, on just se pitkä malli kainalossa vaikka itse olis minkäpituinen.

Vierailija
235/265 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään vinoista/erikoisista hampaista (tiettyyn rajaan asti) ja sellaiset hampaat jotka ovat ihan tasaiset ja kaikki hampaat saman pituisia ovat tosi tylsät ja joskus jopa rumat jos on ihan viivoittimella vedetyn näköiset.

Tykkään myös roomalaisista nenistä naisilla.

Vierailija
236/265 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja hörökorvat!!

Vierailija
237/265 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karvat miehen selässä, säärissä, rintakehässä ja käsivarsissa ovat tosi seksikkäät! ( Olen nainen.)

What's wrong with you?

Ehkä olen apina! Oikeasti johtuu varmaan siitä, että isälläni oli hyvin karvainen selkä ja se on jäänyt mieleeni hyvänä ja turvallisena asiana.

Minäkin tykkään karvaisista miehistä. Yhdellä äitini sedällä oli hirmuisen karvainen selkä, sellaista kaunista hallavaa karvaa kuin sudella. Vanha kun oli jo se mies. Näin sen siis joskus lapsena heinäpellolla. En käsitä miten ketään voi häiritä jos mies on karvainen. Minulle olisi täydellinen turn-off jos mies ajelisi karvojaan. Omalla miehellä ei valitettavasti ole rintakarvoja edes, säärikarvoja kyllä senkin edestä.

Tykkään myös jos miehellä on ohuthuulinen suu, paksut huulet miehellä on vähän naismaiset. Ironista kyllä omalla miehelläni on aika paksuhuulinen suu. Tästä nähdään että ihminen voi hyvin ottaa kumppanin joka ei vastaa kaikkia ulkonäköällityksiä, jos muuten osuu feromonit kohdilleen.

Vierailija
238/265 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhytjalkaisuus on kyllä rumaa, mullakin on lyhyet ja paksut jalat. Kuntoilusta ei ole ollut apua. Kun katson itseäni peilistä joka näyttää vain reisiin saakka, vartaloni näyttää varsin hyvälle, mutta kokovartalopeilistä sitten paljastuu karmiva todellisuus. :(

Vierailija
239/265 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään lyhyistä miehistä.

En osaa selittää miksi, mutta tykkään enemmän itseni pituisista tai itseäni lyhyemmistä miehistä. Itse olen 165cm pitkä ja mieheni on 162,5cm, ja kaikki edelliset poikaystäväni ovat olleet samaa pituusluokkaa. 

Sama. Olen itse 168 ja minua viehättävät eniten sellaiset Kari Ketonen -tyyppiset miehet: siis selkeästi mieheksi tosi lyhyt, mutta silti sporttinen. Olen itse aika amatsoni rakenteeltani ja minulla on jonkinlainen fantasia siitä miten tuollainen pieni mies silti "selättäisi" minut. Ketonenhan on entinen judoka...

Oma mieheni on hiukan minua pidempi mutta minulla on esim. selkeästi leveämmät hartiat, paksummat käsivarret jne. En osaa edes kuvitella milaista olisi olla ison miehen kanssa. Yäk. Kuitenkin tykkään sellaisesta "miehisestä voimasta" näissä pienissä miehissä. Eikö ole outoa?

Vierailija
240/265 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän aasialaisia miehiä komeina ja se taitaa olla harvinaista. No ehkä nuoret naiset jotka seuraa K-pop maailmaa ovat samaa mieltä. Sellainen laiha, kapeat piirteet omaava aasialainen - korealainen tai japanilainen yleensä - mies on aivan älyttömän komea ja puoleensavetävä. Eipä silti, suomalainenkin mies voi olla herkku, mutta kun nyt kysyttiin normaalista poikkeavia mielipiteitä.

Jet Li aknearpineen on ehkä ihaninta mitä on.