Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vegaanin joulu

Vierailija
17.12.2017 |

Omaan pöytään tulee seitanpaistia, itse väsätyt laatikot, ruusukaalia, pastasalaattia, kasvisgratiinia

ja jälkkäriksi teen vegaanisia leivonnaisia

mitä te muut teette? tämä on eka jouluni vegaanina ja olen opiskelija joten ei mitään fancympia viitsi

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vielä auki, mutta ainakin on vielä. Tein pikkujouluihin porkkalaruisnappeja. Sekoitin porkkalaa, Oatlyn på mackania ja punasipulia tahnaksi ja sitä ruisnappien päälle. Koristeeksi vielä vähän tilliä. Nam.

Vierailija
2/4 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän vielä auki, mutta ainakin on vielä. Tein pikkujouluihin porkkalaruisnappeja. Sekoitin porkkalaa, Oatlyn på mackania ja punasipulia tahnaksi ja sitä ruisnappien päälle. Koristeeksi vielä vähän tilliä. Nam.

tota porkkalaa vois pistää itekin kokeiluun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatikot teen vegaanisina, kinkun korviketta en edes kaipaa kun en ole syönyt lihaa yli 20 vuoteen. Proteiinin lähteeksi laitan varmaan jotain härkiksestä tai teen papupihvejä tms.

Vierailija
4/4 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munakoisosilliä, laatikoita, seitankinkkua ja sienisalaattia olis suunnitelmissa ainakin. Porkkalaakin olisi kiva kokeilla, mutta ainakin viime joulun aikoihin nestesavu oli aivan kiven alla, enkä jaksaisi sitä erityisemmin nytkään alkaa metsästämään. Joinain vuosina olen tehnyt falafeleja, ehkä jotain papupöryköitä voisi tänä vuonna kokeilla, tai ostaa valmiina jotain "liha"pyöryköitä, Anamman esim.