Outo viesti mun kanssa vietetystä yöstä
Tapasin kaverini poikaystävän kaverin, ollaan pari kertaa oltu porukalla liikkeellä. Perjantaina oltiin loppuillasta kaksin, ja päädyttiin sen kämpälle harrastamaan seksiä. Tänään mun kaverini kertoi, että hänen poikaystävänsä oli saanut kaveriltaan viestin, missä sanottiin, että oli ok, kulkuset kilisi mutta melkein olisi tarvittu ämpäriä.
Mitä ihmettä se tarkoittaa? Onko kulkuset kilinä että meni hyvin vai huonosti.
Kommentit (74)
Seksiä (tai ainakin fyysistä läheisyyttä) oli, mutta tuli juotua liikaa alkoholia.
Jättitoosa, ei hyvä. Aiemmin suunniteltu, että testaa.
Ämpäri? Paljon nesteitä sekasin aikana?
Ämpäriruma on asteikossa sikaruman ja susiruman völissä :(
Jos olisi tarvittu ämpäriä, se ei voi viitata väljyyteen. Ehkä märkyyteen?
Tarkoittipa mitä tahansa jätä se sika.
Tulkitse niin, että mies ei ole mikään huippulöytö.
Kuka lähettelee tuollaisia viestejä toisille? Itse olisin mieluummin jättänyt kuulematta moisen kommentin. En olisi jatkossa tekemisissä ollenkaan tuollaisen juntin kanssa.
Joko että ämpäri päähän eli olisit hänen mielestään niin ruma, tai sitten keräämään ylimääräiset nesteesi.
laittoi viestin yöstänne kaverilleen, joka kertoi siitä vaimolleen...Ja te olette kaikki ystäviä keskenänne? En tiedä mitä toi kuvaus tarkoittaa, kysy, kun olette noin läheisiä muutenkin. Mun mielestä mautonta kertoa noin pienessä piirissä seksikokemuksista...
Mulle tuli mieleen, että olit niin märkä. Toinen vaihtoehto on pyytää kaveria kysymään poikaystävältään mitä tämä tarkoitti.
Toisaalta en sinuna miettisi mitä tarkoittaa, en uusintakertaa kuitenkaan ottaisi miehen kanssa joka puhuu kaverilleen kulkusten kilinästä.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi tarvittu ämpäriä, se ei voi viitata väljyyteen. Ehkä märkyyteen?
Minusta ei voi viitata väljyyteen. Mihin tarvii ämpäriä jos emätin on väljä? Ennemminkin välillä verrataan väljää emätintä ämpäriin.
Kulkusten kilinä viittaa siihen, että ”kulkuset” kilisevät tyhjyyttään! Eli kivaa oli!
T. mies
Vierailija kirjoitti:
Kuka lähettelee tuollaisia viestejä toisille? Itse olisin mieluummin jättänyt kuulematta moisen kommentin. En olisi jatkossa tekemisissä ollenkaan tuollaisen juntin kanssa.
Tämä.
Ja en olisi kyllä ystävänä välittänyt noin älytöntä viestiä eteenpäin...
Tarkoittaa että olet ruma ja löysä, mutta hyvää joulua kuitenkin! <3
Ämpäri päähän? :(